Розвиток зв’язного мовлення . Усний твір-роздум на тему: «Красою душу напої…» (Роздуми про роль природи у житті людини за творчістю Г. Гейне та А. Міцкевича.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема:   Розвиток  зв’язного  мовлення .  Усний твір-роздум  на  тему:  «Красою  душу  напої…» (Роздуми  про  роль  природи  у  житті  людини  за  творчістю  Г.  Гейне  та  А.  Міцкевича.)

Мета:  поглиблювати  уміння  учнів  складати  твори  на  літературну  тему;  розвивати  логічне мислення,  вміння  висловлювати  свої  думки,  навички  зв’язного  писемного  мовлення; навчати доводити свої судження, погляди; виховувати любов до природи, краси поетичного  слова.

ХІД УРОКУ

I.   ОГОЛОШЕННЯ  ТЕМИ,  МЕТИ  УРОКУ

II.  АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ  УЧНІВ

   Бесіда   на  повторення.

—  Назвіть  складові  частини  твору-роздуму,  пригадавши  вивчене  на  уроках української мови. (Теза (основна думка), аргументи (докази), висновки.)

—  Якими бувають докази? (Прямими — коли теза обґрунтовується безпосеред-ньо, і   непрямими, коли думку доводять, спростовуючи інші, протилежні тій, що до-водиться.)

—  Які  мовні  особливості  властиві  творам-роздумам?  (Наявність  вставних слів  (по-перше,  по-друге,  на  мою  думку,  отже,  таким  чином  та  ін.)  і   речень  (мені здається;  я  вважаю;  можна  навести  приклад).  Такі  слова  і   речення  в   текстах-мір -куваннях є  засобами зв’язку між реченнями, абзацами.)

ІІІ.   СПРИЙНЯТТЯ  І   ЗАСВОЄННЯ  УЧНЯМИ  НАВЧАЛЬНОГО  МАТЕРІАЛУ

 1.  Бесіда  з   учнями.

—  Яке значення має природа у  житті людини?

—  Яку роль відіграє природа у   вашому житті?

—  Чому люди тяжіють до природи?

—  Як  ставилися  до  природи  Г.  Гейне  та  А.   Міцкевич?  Чи  можна  про  це  дізнатися із їхніх творів?

—  Які  поезії  Г.  Гейне  та  А.   Міцкевича  вам  запам’яталися  найбільше?  Чому?

 2.  Повідомлення  групи   учнів   «Географія   "Кримських  сонетів”  А. Міцкевича».

 3.  Робота   над   текстом   твору-роздуму.

4. Прослуховуваня виконаних завдань.

IV.   ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Підготувати  повідомлення  про  Дж. Байрона

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
2
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!