Розвиток зв’язного мовлення. Усний переказ епізоду із твору

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № _____

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Усний переказ епізоду із твору

Мета: перевірити рівень сприйняття художнього тексту, дати відомості про особливості роботи над усним переказом; розвивати навички зв’язного мовлення учнів, вміння коментувати матеріал, складати план переказу, збагачувати лексичний запас дітей; виховувати зацікавленість у використанні літературної мови, прагнення уникати засмічення свого мовлення.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Хід уроку

І. Повідомлення учням теми, мети і завдань уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ви будете працювати над усним переказом одного з розділів книги Л.Керролла «Аліса в Країні Див». Він називається «Крокет у Королеви» (розділ VIII). З його змістом ви вже знайомі, оскільки прочитали твір повністю. Перш, ніж розпочати роботу, давайте ознайомимося з пам’яткою «Підготовка до усного переказу тексту (епізоду)».

Памятка « Підготовка до усного переказу тексту (епізоду)»

  1. Уважно прочитайте текст або уривок із нього.

  2. Визначте тему та головну думку прочитаного.

  3. Складіть план.

  4. З кожної смислової частини (по кожному пункту плану) оберіть найважливіше та найцікавіше.

  5. Запам’ятайте обрані фрагменти зі збереженням особливостей мови твору (по можливості).

  6. Потренуйтесь у вільному переказі тексту та чіткій вимові.

ІII. Словникова робота (пояснення значення можливих незнайомих слів та лінгвістичний коментар учителя).

ІV. Самостійна підготовка учнів до усного переказу епізоду твору «Аліса в Країні Див». Складання плану.

V. Презентація учнівських усних переказів.

VI. Обговорення, виправлення помилок, коментар.

Анкета

  • Ім’я персонажа, його вік.

  • Рід занять, де та коли проживає.

  • Словесний портрет.

  • Риси характеру, інтереси (спираючись на текст).

  • Особливості світу, що оточує героя.

  • Мова персонажа.

  • Вчинки та їхні наслідки.

  • Взаємини з іншими героями.

  • Ставлення автора до персонажа.

  • Власне ставлення до героя.

VII. Заключне слово вчителя (короткий висновок, оцінка роботи на уроці).

VIII. Повідомлення домашнього завдання.

Прочитати розділ «Порося та перець»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!