і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Світова література, 7 клас

_________

УРОК № ______

ТЕМА: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ

Мета: поглибити навички порівняльного аналізу художніх образів твору; розвивати усне й писемне мовлення учнів, уміння узагальнювати вивчений матеріал, складати план порівняльної характеристики; сприяти вихованню вдумливого читача.

Хід уроку

I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

II. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Слово вчителя

На минулому уроці ми говорили про жіночі образи роману В. Скотта «Айвенго». У результаті аналізу ми дійшли висновку, що героїні різні, хоча й наділені спільними рисами. Спробуємо уза­гальнити вивчене і скласти план характеристики Ровени й Ребекки. Але спочатку відповімо на кілька питань.

Бесіда з учнями

1. Що відомо про походження героїнь?

2. Зробіть портретну характеристику Ровени та Ребкеки.

3. У яких ситуаціях розкриваються риси вдачі героїнь?

4. Як до них ставились інші герої роману?

5. Які моральні риси виявили Ровена і Ребекка?

6. Які ідеї втілює автор в образах своїх героїнь?

Написання складного плану характеристики

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

1. Походження героїнь та їхня соціальна належність:

а) Ровена — онука короля;

б) Ребекка — донька єврея-лихваря.

2. Віросповідання героїнь:

а) Ровена — католичка;

б) Ребекка — іудейка.

3. На лицарському турнірі:

а) Ровена — королева турніру;

б) Ребекка — звичайна гостя.

4. Роль Ровени і Ребекки у житті Айвенго.

5. Перебування у полоні.

6. Подальша доля героїнь.

Складання таблиці

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОВЕНИ І РЕБЕККИ

РОВЕНА

РЕБЕККА

Відмінне

1. Онука короля

1. Донька єврея-лихваря

2. Католичка

2. Іудейка

3. Королева турніру

3. Звичайна гостя

4. Тиха, сором’язлива

4. Стійка, мужня, рішуча, гордовита, самовпев­нена, смілива, має вроджену силу волі

5. Одружується з Айвенго

5. Стала черницею

Спільне

1. Обидві красиві.

2. Забезпечені матеріально.

3. Кохають Айвенго.

4. Кожна вірна своєму народові.

5. Мають високі моральні чесноти

III. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Творче завдання

Складіть усну розповідь про героїнь роману за визначеним планом.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуйте повідомлення «Мова роману “Айвенго” (ар­хаїми, екзотизми, історизми у мові роману); доберіть описи по­мешкань, побуту, звичаїв, описаних у романі; намалюйте ілюстра­ції до цих завдань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    308
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    KZ537711
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь