і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розвиток зв’язного мовлення. «Її величність Людина» (Оспівування людини у творах давньогрецької літератури). Робота над складним планом відповіді на питання.

Розвиток зв’язного мовлення. «Її величність Людина» (Оспівування людини у творах давньогрецької літератури). Робота над складним планом відповіді на питання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Світова література, 8 клас

_________

УРОК № _________

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. «Її величність Людина» (Оспівування людини у творах давньогрецької літератури). Робота над складним планом відповіді на питання.

Мета: навчати учнів узагальнювати вивчений матеріал; розвивати навички роботи над склад­ним планом, логічне мислення, усне й писемне мовлення; сприяти розвиткові вмінь аналізу та синтезу при вивченні навчального матеріалу.

ХІД УРОКУ

I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Перевірка домашнього завдання.

Короткий аналіз письмових відповідей учнів.

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКА

1. Слово вчителя.

Основний мотив давньогрецької літератури — звеличення людиниЯк відомо, основним мотивом давньогрецької літератури було звеличення лю­дини, її розуму, здібностей, умінь. Тому тему нашого уроку ми так і сформулюємо: «Її величність Людина» (Оспівування людини у творах давньогрецької літератури).

2. Робота над складним планом відповіді на сформульоване питання теми.

Орієнтовний план

I. Сильна різнобічна особистість — ідеал давніх греків.

II. Зображення людини у творах давньогрецької літератури.

1. Світоглядні позиції еллінів.

2. Культ краси в житті та літературі.

3. Вірність обов’язку як необхідна риса справжнього громадянина (творчість Го­мера, Тіртея, Архілоха).

4. Оптимістичне сприйняття життя, оспівування його радощів (Творчість Сап­фо, Анакреонта).

5. Захоплення розумом і допитливістю людини (Гомер, Есхіл, Софокл).

III. Моє власне ставлення до світогляду давніх греків.

3. Складання усної відповіді на поставлене питання за складеним планом.

4. Прослуховування відповідей учнів та їх аналіз.

(4—5 відповідей.)

IУ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуватися до контрольної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    412
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TR825309
  • Вподобань
    0
Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь
Схожі матеріали