Розвиток зв'язного мовлення – головне завдання дошкільного закладу

Опис документу:
Розвиток зв'язного мовлення – головне завдання дошкільного закладу. завданням у дошкільному дитинстві є розвиток зв 'язного мовлення, під час якого реалізується головна функція мовлення – комунікативна

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток зв'язного мовлення – головне завдання дошкільного закладу
Слайд № 1

Розвиток зв'язного мовлення – головне завдання дошкільного закладу

Центральним завданням у дошкільному дитинстві є розвиток зв 'язного мовлення, під час якого реалізується головна функція мовлення – комунікативна.
Слайд № 2

Центральним завданням у дошкільному дитинстві є розвиток зв 'язного мовлення, під час якого реалізується головна функція мовлення – комунікативна.

Розвиток зв'язного мовлення передбачає формування діалогічного та монологічного мовлення.
Слайд № 3

Розвиток зв'язного мовлення передбачає формування діалогічного та монологічного мовлення.

Діалог — форма мовної комунікації, учасники якої обмінюються репліками-висловлюваннями
Слайд № 4

Діалог — форма мовної комунікації, учасники якої обмінюються репліками-висловлюваннями

Завдання діалогічного мовлення вчити дітей презентувати себе оточенню та розуміти комунікативну поведінку співрозмовника за допомогою мовних, позам...
Слайд № 5

Завдання діалогічного мовлення вчити дітей презентувати себе оточенню та розуміти комунікативну поведінку співрозмовника за допомогою мовних, позамовних та інтонаційних засобів виразності; ознайомити дітей із основними правилами мовленнєвого етикету, виховувати якості культурного співрозмовника; розвивати вміння вести діалог: ставити запитання, відповідати по суті, підтримувати розмову; розвивати вміння творчо підходити до використання комунікативних еталонів відповідно до конкретної ситуації.

Одним із основних методів розвитку діалогічної мови у дітей дошкільного віку на заняттях є бесіда вимагає зосередження на певній темі розмови, пере...
Слайд № 6

Одним із основних методів розвитку діалогічної мови у дітей дошкільного віку на заняттях є бесіда вимагає зосередження на певній темі розмови, передбачає достатній рівень знань про те, що обговорюватимуть; бесіда використовується в сукупності з іншими методами (розгляд картини, художнє читання, розповідь) і вимагає ретельної підготовки як від дітей, так і від вихователя.

Класифікація бесід на підставі основного засобу (картина, літературний твір), що використовують на занятті; залежно від мети та методу (вступна, су...
Слайд № 7

Класифікація бесід на підставі основного засобу (картина, літературний твір), що використовують на занятті; залежно від мети та методу (вступна, супроводжувальна, заключна, узагальнювальна бесіда); відповідно до змісту (пізнавальні та етичні бесіди).

Логічна структура бесіди передбачає три послідовні частини початок; основна частина ; заключна, підсумкова.
Слайд № 8

Логічна структура бесіди передбачає три послідовні частини початок; основна частина ; заключна, підсумкова.

Основний прийомом проведення бесіди є запитання репродуктивні, що вимагають простої констатації фактів, та евристичні або пошукові, проблемні, спря...
Слайд № 9

Основний прийомом проведення бесіди є запитання репродуктивні, що вимагають простої констатації фактів, та евристичні або пошукові, проблемні, спрямовані на встановлення дитиною зв'язків між предметами та явищами; залежно від ролі та місця в бесіді — основні, та допоміжні, що виникають під час заняття.

Розвиток діалогічного мовлення відбувається в процесі активної мовленнєвої практики.
Слайд № 10

Розвиток діалогічного мовлення відбувається в процесі активної мовленнєвої практики.

Монолог — мовлення однієї людини, яке не передбачає миттєвого, безпосереднього відгуку слухачів, проте орієнтоване на сприймання його іншими людьми...
Слайд № 11

Монолог — мовлення однієї людини, яке не передбачає миттєвого, безпосереднього відгуку слухачів, проте орієнтоване на сприймання його іншими людьми навчання дітей переказу текстів; оволодіння різними типами розповіді (опис, повідомлення, міркування) на основі елементарних уявлень про структуру, функціональне призначення тексту, засоби образності; формування якостей самостійного зв'язного висловлювання: цільності, змістовності, логічної послідовності, образності, креативності.  

До занять з розповідання на основі сприймання наочності — їх починають впроваджувати вже в молодшому дошкільному віці — належать 5 основних видів: ...
Слайд № 12

До занять з розповідання на основі сприймання наочності — їх починають впроваджувати вже в молодшому дошкільному віці — належать 5 основних видів: 1. Складання описової розповіді за картиною (предметом, іграшкою). 2. Складання сюжетної розповіді за картиною. 3. Порівняльний опис двох іграшок (предметів, картин). 4. Складання сюжетної розповіді за серією картин. 5. Складання описової розповіді за змістом пейзажної картини.

Навчання розповідання по пам 'яті відбувається на таких заняттях: 1. Переказ літературних творів. 2. Складання розповіді з особистого чи колективно...
Слайд № 13

Навчання розповідання по пам 'яті відбувається на таких заняттях: 1. Переказ літературних творів. 2. Складання розповіді з особистого чи колективного досвіду. 3. Колективне складання розповіді з досвіду (складання листа). 4. Складання розповіді-опису предмета (картинки, іграшки) по пам'яті.

Дякуємо за увагу! Література: . Богуш А.М., Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку/А.М.Богуш, Н.В.Гавриш, О.В.Саприкіна. – К.: вид...
Слайд № 14

Дякуємо за увагу! Література: . Богуш А.М., Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку/А.М.Богуш, Н.В.Гавриш, О.В.Саприкіна. – К.: видавничий Дім «Слово», 2009. – 408 с. . Гавриш Н. Розвиток зв'язного мовлення дошкільників. – К.: Вид.дім «Шкільний світ», 2006 – 119 с.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.