Розвиток опорно – рухового апарату з віком . Перша допомога при ушкодженнях опорно – рухової системи

Опис документу:
Презентація стане у нагоді вчителям біології , основ здоров'я .Частина слайдів є авторськими , декілька запозичені із презентацій колег з інтернет джерел. Сподіваюсь , що користувачам сайту вона стане в пригоді у підготовці до уроку .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вправа « Зберіть букет»( робота у групах) І – група – Скелет людини ІІ група- Кістки їх зєднання ІІІ група - Мязи . Види мязів.
Слайд № 1

Вправа « Зберіть букет»( робота у групах) І – група – Скелет людини ІІ група- Кістки їх зєднання ІІІ група - Мязи . Види мязів.

Вправа « Броунівський рух Підготуйте по 2 запитання з розділу « Опорно- рухова система»і адресуюйте їх будь – кому з учнів по одному . Той хто відп...
Слайд № 2

Вправа « Броунівський рух Підготуйте по 2 запитання з розділу « Опорно- рухова система»і адресуюйте їх будь – кому з учнів по одному . Той хто відповів правильно адресує своє запитання дальше. Якщо відповісти не може респондент , то відповідає адресат.  

Вправа «Творча лабораторія» : Складіть коротку логічно зв'язану розповідь, використовуючи терміни: перший ряд - три; другий ряд - наступних три; тр...
Слайд № 3

Вправа «Творча лабораторія» : Складіть коротку логічно зв'язану розповідь, використовуючи терміни: перший ряд - три; другий ряд - наступних три; третій ряд - останні три. Скелет; м'язи; опорно-рухова; тканини; остеоцити; міозити; постава; сколіоз; здоров'я.

Тема уроку: Розвиток опорно – рухового апарату з віком . Перша допомога при ушкодженнях опорно – рухової системи
Слайд № 4

Тема уроку: Розвиток опорно – рухового апарату з віком . Перша допомога при ушкодженнях опорно – рухової системи

- доповнити знання про поставу,типи викривлень хребта, їх причини та наслідки ; - ознайомитися з основними порушеннями функцій скелета людини; - ді...
Слайд № 5

- доповнити знання про поставу,типи викривлень хребта, їх причини та наслідки ; - ознайомитися з основними порушеннями функцій скелета людини; - дізнатися про методики виявлення вад опорно – рухової системи; - скласти правила щодо збереження правильної постави; - вчитися застосовувати набуті знання в житті; - виховувати любов до фізичної праці, спорту . - Навчати берегти власне здоров’я. Мета і завдання уроку:

Вітаємо Вас на каналі Всезнайко – великий помагайко! Сьогодні у нашому ефірі : Прогноз погоди на сьогодні. Передача “ Стосується кожного”
Слайд № 6

Вітаємо Вас на каналі Всезнайко – великий помагайко! Сьогодні у нашому ефірі : Прогноз погоди на сьогодні. Передача “ Стосується кожного”

План Значення фізичних вправ для правильного формування скелета. Як позначається гіподинамія на здоров’ї людини . Причини порушень опорно – руховог...
Слайд № 7

План Значення фізичних вправ для правильного формування скелета. Як позначається гіподинамія на здоров’ї людини . Причини порушень опорно – рухового апарату.

Постава – звичне положення тіла людини у стані спокою та під час руху.
Слайд № 8

Постава – звичне положення тіла людини у стані спокою та під час руху.

Ознаки правильної постави природні вигини хребта виражені помірно; у положенні стоячи голова пряма; лопатки розміщені симетрично, не випинаються; п...
Слайд № 9

Ознаки правильної постави природні вигини хребта виражені помірно; у положенні стоячи голова пряма; лопатки розміщені симетрично, не випинаються; плечі людини знаходяться на одному рівні; живіт утягнутий; прямі ноги з нормальним склепінням; мʼязи добре розвинені; хода легка. Формується постава в дитячому та юнацькому віці й може змінюватися протягом усього життя

Тест на правильну поставу Стати біля рівної стінки без взуття Ваше тіло повинно торкатися її п’ятьма точками: потилицею, плечима, сідницями, литкам...
Слайд № 10

Тест на правильну поставу Стати біля рівної стінки без взуття Ваше тіло повинно торкатися її п’ятьма точками: потилицею, плечима, сідницями, литками ніг п’ятами Якщо в такому положенні вам комфортно, у вас правильна постава!

Робота у групах ( з підручником §33 ст.145)   1. Що відбувається із скелетом у процесі росту і розвитку людини ? 2. Які вікові особливості опорно- ...
Слайд № 11

Робота у групах ( з підручником §33 ст.145)   1. Що відбувається із скелетом у процесі росту і розвитку людини ? 2. Які вікові особливості опорно- рухової системи ? 3. Як впливають фізичні вправи і праця на кістки і м’язи?

Робота з карточками 1. Що таке гіподинамія, причини її виникнення ? 2. наслідки цього захворювання для людини? 3. Яких заходів профілактики слід до...
Слайд № 12

Робота з карточками 1. Що таке гіподинамія, причини її виникнення ? 2. наслідки цього захворювання для людини? 3. Яких заходів профілактики слід дотримуватись , щоб не захворіти на гіподинамію?

Заходи профілактики : Робити ранкову зарядку Їздити на велосипеді Ходити пішки Допомагати мамі у квітнику чи татові на городі Гуляти перед сном За ...
Слайд № 13

Заходи профілактики : Робити ранкову зарядку Їздити на велосипеді Ходити пішки Допомагати мамі у квітнику чи татові на городі Гуляти перед сном За партою , столом сидіти рівно, тощо

Сколіоз – це бічне викривлення хребта Ознаки сколіозу Викривлення грудної клітки; Плечі й лопатки знаходяться на різних рівнях; Зменьшується рухлив...
Слайд № 14

Сколіоз – це бічне викривлення хребта Ознаки сколіозу Викривлення грудної клітки; Плечі й лопатки знаходяться на різних рівнях; Зменьшується рухливість хребта; Може зʼявитися біль в спині та грудному відділі.

Кіфоз - це вигин хребта назад у його грудному відділі. Симптоми кіфозу легко втомлюється спина; стискаються органи, що розташовані в грудній порожн...
Слайд № 15

Кіфоз - це вигин хребта назад у його грудному відділі. Симптоми кіфозу легко втомлюється спина; стискаються органи, що розташовані в грудній порожнині (особливо легені); утруднюється дихання; виникають хронічні бронхіти, плеврити; розвивається аритмія серця

Лордоз - це вигини хребта вперед у шийному та поперековому відділах Ознаки й симптоми лордозу деформація хребта; біль у попереково - крижовому відд...
Слайд № 16

Лордоз - це вигини хребта вперед у шийному та поперековому відділах Ознаки й симптоми лордозу деформація хребта; біль у попереково - крижовому відділі хребта; тіло при ходьбі закидається назад; розвивається функціональна недостатність нирок; спостерігається набряклість нижніх кінцівок; уражаються органи малого таза

Слайд № 17

На аркуші паперу намальована бурхлива річка . Вам потрібно збудувати міст із колод , щоб перейти її. Річка наповнена відпочинком на дивані ,сидіння...
Слайд № 18

На аркуші паперу намальована бурхлива річка . Вам потрібно збудувати міст із колод , щоб перейти її. Річка наповнена відпочинком на дивані ,сидінням у кріслі , переглядом телепередач , їздою у машині , ліфтом , недільним сном , цікавими мобільними іграми, лайкфаками і цікавими відеороликами на каналі ютюб.

Дерево життя На зелених листочках намалюйте дії , які зміцнюють здоровя ; На жовтих – послаблюють; Корені – ознаки , успадковані від батьків; Стовб...
Слайд № 19

Дерево життя На зелених листочках намалюйте дії , які зміцнюють здоровя ; На жовтих – послаблюють; Корені – ознаки , успадковані від батьків; Стовбур – ті , які б ви хотіли в собі розвивати.

Чи досягла наша робота на уроці поставленої мети? Чи сподобалось вам бути учасниками передачі « Стосується кожного»? Чи стосується ця тема дійсно к...
Слайд № 20

Чи досягла наша робота на уроці поставленої мети? Чи сподобалось вам бути учасниками передачі « Стосується кожного»? Чи стосується ця тема дійсно кожного? Яким чином? Чи знадобляться вам набуті сьогодні знання? Чого корисного ви навчилися на цьому уроці? Яку інформацію з нашого уроку ви б використали для збереження власного здоров’я? Рефлексія Вправа “Інтервʼю”

Домашнє завдання Опрацювати §33 підручника, дати усні відповіді на запитання на стор. 145 підручника (репродуктивний рівень) 2. Поміркуйте! Гуцули,...
Слайд № 21

Домашнє завдання Опрацювати §33 підручника, дати усні відповіді на запитання на стор. 145 підручника (репродуктивний рівень) 2. Поміркуйте! Гуцули, сплавляючи ліс по стрімкій гірський річці, одягали широкий пояс ”черес ”. Чому? (конструктивний рівень) 3. Визначити хто з рідних має вади хребта. Скласти для них памˊятку “Основні заходи з профілактики” (творчий рівень)

Здоров’я – це ще не все , але без здоров’я – усе – теж нічого Тож будьте здорові !
Слайд № 22

Здоров’я – це ще не все , але без здоров’я – усе – теж нічого Тож будьте здорові !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн