Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ. ЗМІСТОВА Й КОМПОЗИЦІЙНА ЄДНІСТЬ, ЗВ’ЯЗНІСТЬ ТЕКСТУ. ТЕМА, ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ, МІКРОТЕМА. ПРОСТИЙ ПЛАН ТЕКСТУ. БУДОВА ТЕКСТУ (ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА, КІНЦІВКА); АБЗАЦ. КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТІ

Українська мова

Для кого: 5 Клас

22.01.2021

437

29

0

Опис документу:
Мета: поглибити знання учнів про текст, його ознаки, мовні зв'язки, тему та основну думку; розвивати навички складання текстів, визначення теми та мікротеми, головної думки, мовних засобів зв'язку; сприяти формуванню спостережливості, естетичних почуттів, любові до природи та розуміння необхідності берегти її.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕКСТ ТА ЙОГО ОЗНАКИ. ТЕМА, ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ, МІКРОТЕМА. ПРОСТИЙ ПЛАН ТЕКСТУ. БУДОВА ТЕКСТУ АБЗАЦ. КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТІ
Слайд № 1

ТЕКСТ ТА ЙОГО ОЗНАКИ. ТЕМА, ОСНОВНА ДУМКА ТЕКСТУ, МІКРОТЕМА. ПРОСТИЙ ПЛАН ТЕКСТУ. БУДОВА ТЕКСТУ АБЗАЦ. КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТІ

Запам’ятайте! Текст – це група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично. Засобами граматичного зв’язку речень у тексті є: ...
Слайд № 2

Запам’ятайте! Текст – це група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично. Засобами граматичного зв’язку речень у тексті є: Засобами граматичного зв’язку речень у тексті є:

Тексти мають усталену будову
Слайд № 3

Тексти мають усталену будову

СЛОВНИЧОК ТЕРМІНІВ ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Заголовок тексту стисло передає його тему або головну думку.
Слайд № 4

СЛОВНИЧОК ТЕРМІНІВ ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Заголовок тексту стисло передає його тему або головну думку.

РОБОТА З ТЕКСТОМ
Слайд № 5

РОБОТА З ТЕКСТОМ

Завдання 1 Розташуйте речення так, щоб вийшов зв'язний текст. ДИВНИЙ МИСЛИВЕЦЬ 1. Усі кажуть, щодід мисливець. 2. Живе у нашому селі дід Максим. 3....
Слайд № 6

Завдання 1 Розташуйте речення так, щоб вийшов зв'язний текст. ДИВНИЙ МИСЛИВЕЦЬ 1. Усі кажуть, щодід мисливець. 2. Живе у нашому селі дід Максим. 3. Приходить з порожньою торбою. 4. Але що це за дивний мисливець! 5. Дід приклав до ніжки дві гілочки і забинтував її. 6. Одного разу приніс дід Максим зайченя маленьке. 7. У зайченяти була зламана ніжка. 8. За тиждень ніжка зрослася, і дід відніс зайченя в поле. 9. Бачать: поклав дід рушницю, а сам ходить лісом та й розкладає під кущами сіно зайцям. 10. Пішли одного разу слідом за дідом, захотілося подивитись, як же він полює. 11. Зрозуміли тоді, чому дід Максим дивний мисливець. За В. Сухомлинським

Завдання 1 (продовження) Знайдіть у тексті мовні засоби зв’язку (слова, які пов’язують речення в логічний ланцюжок і створюють текст, — сполучники,...
Слайд № 7

Завдання 1 (продовження) Знайдіть у тексті мовні засоби зв’язку (слова, які пов’язують речення в логічний ланцюжок і створюють текст, — сполучники, прислівники, займенники, спільнокореневі слова, синоніми тощо). Визначте ключові слова.

Творча робота Скласти план для твору-мініатюри на тему «У природи добрі очі». Визначити складники тексту. Написати твір-мініатюру.
Слайд № 8

Творча робота Скласти план для твору-мініатюри на тему «У природи добрі очі». Визначити складники тексту. Написати твір-мініатюру.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Скласти висловлювання (твір-мініатюру) за запропонованими темою та основною думкою Тема: «Добро навколо нас». Основна думка: «Добр...
Слайд № 9

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Скласти висловлювання (твір-мініатюру) за запропонованими темою та основною думкою Тема: «Добро навколо нас». Основна думка: «Добро може творити кожен. Намагайся кожного дня робити щось хороше».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо