Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних технологій у процесі вивчення рідної мови

Опис документу:
Презентація власного досвіду використання мультимедійних засобів як інструменту для створення власного "продукту"- розширення можливостей розкриття творчого потенціалу учнів- старшокласників. Рекомендовано для урізноманітнення уроків мовленнєвого розвитку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних технологій у процесі вивчення рідної мови Вісковатих Олена Василівна вчитель української мови і...
Слайд № 1

Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних технологій у процесі вивчення рідної мови Вісковатих Олена Василівна вчитель української мови і літератури ЗОШ №21 м. Житомира

Хтось досі обирає?
Слайд № 2

Хтось досі обирає?

безліч Можливостей для креативу! безліч Можливостей для креативу!
Слайд № 3

безліч Можливостей для креативу! безліч Можливостей для креативу!

Слайд № 4

Мультимедіа у житті Мультимедіа знаходить своє застосування в різних областях, включаючи рекламу, мистецтво, освіту, індустрію розваг, техніку, мед...
Слайд № 5

Мультимедіа у житті Мультимедіа знаходить своє застосування в різних областях, включаючи рекламу, мистецтво, освіту, індустрію розваг, техніку, медицину, математику, бізнес, наукові дослідження і просторово-часові програми.

мультимедійні жанри у Науково-педагогічній літературі: Віртуальні екскурсії Медіаекспресії Літературний портрет Динамічні таблиці Статичні таблиці ...
Слайд № 6

мультимедійні жанри у Науково-педагогічній літературі: Віртуальні екскурсії Медіаекспресії Літературний портрет Динамічні таблиці Статичні таблиці Динамічні таблиці Блок-тема Медіа-урок Самодиктант Тестові завдання Медіапроект Медіатвори Творчі презентації

ВАРТО СПРОБУВАТИ! Для того, щоб проявилися наші творчі здібності, необхідно знайти насамперед «свою справу», тобто той вид діяльності, до якого «ле...
Слайд № 7

ВАРТО СПРОБУВАТИ! Для того, щоб проявилися наші творчі здібності, необхідно знайти насамперед «свою справу», тобто той вид діяльності, до якого «лежить» душа і сприяє нашому загальному розвитку.

Міжпредметні зв’язки інформатика   8 КЛАС Опрацювання мультимедійних об’єктів Знаннєваскладова Пояснює принципиоцифровуваннязвуку та відеоряду. Роз...
Слайд № 8

Міжпредметні зв’язки інформатика   8 КЛАС Опрацювання мультимедійних об’єктів Знаннєваскладова Пояснює принципиоцифровуваннязвуку та відеоряду. Розрізняє форматиаудіо-йвідеофайлів. Наводить приклади програмного забезпечення для опрацювання об’єктівмультимедіата пояснює його призначення. Наводитьприклади сервісів для роботи звідео-йаудіоданими   Діяльніснаскладова Використовує програми для роботи змультимедіа. Перетворює форматиаудіо-йвідеофайлів. Будує відеоряд. Використовує мультимедійні об’єкти в презентаціях   Ціннісна складова Використовує контент зінтернет-джерелз урахуванням авторських прав.Ураховуєхудожньо-естетичну складовувпроцесі створення мультимедійнихоб’єктів Поняттямультимедіа. Кодуванняаудіо-та відеоданих.   Форматиаудіо-тавідеофайлів.   Програмне забезпечення для опрацювання об’єктівмультимедіа. Засоби перетворенняаудіо-йвідеоформатів. Захоплення аудіо й відео, створенняаудіо-,відеофрагментів.  Побудовааудіо-й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів. Налаштуваннячасових параметрів аудіо- та відеоряду.   Сервіси для роботи заудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті

Діяльнісна (стратегічна) змістова лінія Види загально-навчальних умінь Орієнтовні вимоги до рівнядіяльнісноїкомпетентності учнів Творчі Учень самос...
Слайд № 9

Діяльнісна (стратегічна) змістова лінія Види загально-навчальних умінь Орієнтовні вимоги до рівнядіяльнісноїкомпетентності учнів Творчі Учень самостійно:уявляєсловесно описані предмети і явища, фантазує на основі сприйнятого; прогнозує подальший розвиток певних явищ; переносить раніше засвоєні знання і вміння в нову ситуацію; помічає та формулює проблеми в процесі навчання й життєтворчості; усвідомлює будову предмета вивчення; робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми; добирає аргументи для його доведення; спростовує хибні припущення й твердження.

Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворо...
Слайд № 10

Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів. 8 клас Обов’язкові види робіт:

8 клас Обов’язкові види робіт: Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.   Ін...
Слайд № 11

8 клас Обов’язкові види робіт: Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.   Інтерв’ю в публіцистичному стилі.  

Твір
Слайд № 12

Твір

Слайд № 13

Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути… Усний твір-опис «Улюблена вулиця рідного міста»
Слайд № 14

Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути… Усний твір-опис «Улюблена вулиця рідного міста»

Усний твір-опис «Улюблена вулиця рідного міста» Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути...
Слайд № 15

Усний твір-опис «Улюблена вулиця рідного міста» Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути...

Дякую за увагу!!! Бажаю творчої наснаги!!!
Слайд № 16

Дякую за увагу!!! Бажаю творчої наснаги!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.