Розвиток дітей 6 - 7 років

НУШ

24.08.2020

259

1

0

Опис документу:
Презентація дає можливість усвідомити всі особливості розвитку дітей 6 - 7 років. Переглянувши матеріал, вчителі та батьки матимуть змогу ставити реальні вимоги до дитини, враховувати наскрізні вміння та зацікавленність. Успіхів Нам Усім у НУШ!
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку “ У дітей своє особливе уміння бачити, думати і відчувати; немає більш безглуздішого, ніж намагатис...
Слайд № 1

Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку “ У дітей своє особливе уміння бачити, думати і відчувати; немає більш безглуздішого, ніж намагатися підмінити у них це вміння нашим ” Жан – Жак Руссо

Початок навчання у школі Це визначний момент у житті дитини. Він кардинально змінює весь спосіб її буття. Властиве дошкіллю безпечне й безтурботне ...
Слайд № 2

Початок навчання у школі Це визначний момент у житті дитини. Він кардинально змінює весь спосіб її буття. Властиве дошкіллю безпечне й безтурботне середовище змінюється світом, наповненим безліччю вимог, обов’язків і обмежень: жорсткий режим відвідування школи, систематична праця, укладена в більші часові рамки; нові норми і правила поведінки; виконання вказівок учителя.

Новий статус “ Я – школяр ” Свій новий статус школяра дитина не завжди сповна усвідомлює, але відчуває і переживає його: пишається тим, що стала до...
Слайд № 3

Новий статус “ Я – школяр ” Свій новий статус школяра дитина не завжди сповна усвідомлює, але відчуває і переживає його: пишається тим, що стала дорослою, з’являється бажання бути успішною у навчанні. Для першокласника це означає те саме, що бути хорошим і улюбленим. Дитина переконана в тому, що у неї має все виходити, тому сильно переживає свої невдачі, не завжди розуміє їх причини.

Початок навчання є сильним стресом для кожної дитини Водночас із тим, що першокласника переповнюють почуття гордості, захвату або здивування, дитин...
Слайд № 4

Початок навчання є сильним стресом для кожної дитини Водночас із тим, що першокласника переповнюють почуття гордості, захвату або здивування, дитина відчуває тривогу, розгубленість, напругу. У зв’язку з цим в перші тижні відвідування школи знижується опірність організму, можуть порушуватися сон, апетит, підвищуватися температура, загострюватися хронічні захворювання… Діти легко відволікаються, не здатні до тривалого зосередження, швидко стомлюються, емоційні, вразливі…

Зміна соціальної ситуації розвитку дитини Водночас із початком шкільного навчання відносини дитини із дійсністю перебудовуються: система відносин “...
Слайд № 5

Зміна соціальної ситуації розвитку дитини Водночас із початком шкільного навчання відносини дитини із дійсністю перебудовуються: система відносин “ дитина – дорослий ” диференціюється на дві частини: “ дитина – батьки ” та “ дитина – учитель ”, додаються відносини з іншими дітьми. Маленький школяр стає суб’єктом соціальних стосунків і наділяється суспільно значущими обов’язками, за виконання якх отримує громадську оцінку. У 1 класі вчитель стає найбільш значущою персоною. Його позвала або осуд часто важливіші, ніж оцінка батьків.

Організація особливого середовища Нова ситуація розвитку обумовлює необхідність організації особливого середовища й відповідної діяльності, в якій ...
Слайд № 6

Організація особливого середовища Нова ситуація розвитку обумовлює необхідність організації особливого середовища й відповідної діяльності, в якій дитина могла б себе реалізувати. Визначальними для вибору форм і способів реалізації навчання є дані вікової психології про те, що початок навчання у школі збігається з початком другої фізіологічної кризи – “ кризи семи років ” (перебудовуються всі системи і функції організму, що вимагає більшого напруження та мобілізації його резервів).

Особливості психічних і пізнавальних процесів. Процес сприймання У дітей 6 – річного віку процес сприйманні готовий до переходу на якісно інший рів...
Слайд № 7

Особливості психічних і пізнавальних процесів. Процес сприймання У дітей 6 – річного віку процес сприйманні готовий до переходу на якісно інший рівень – виникає можливість формування складних еталонів, які грунтуються на взаємопідпорядкованих ознаках. (Першокласники у міру своїх можливостей із нескінечної кількості властивостей можуть виділити лише 2 – 3)

Зорове сприймання У цей період слід зазначити один із виявів труднощів зорового сприймання – феномен дзеркальних рухів. Він виявляється у помилках ...
Слайд № 8

Зорове сприймання У цей період слід зазначити один із виявів труднощів зорового сприймання – феномен дзеркальних рухів. Він виявляється у помилках графічної діяльності: реверсії форми, порушення порядку елементів і напрямків написання.

Пізнавальні процеси Молодший шкільний вік є періодом розвитку пізнавальних процесів: вони стають усвідомленими і довільними. Дитина поступово вчить...
Слайд № 9

Пізнавальні процеси Молодший шкільний вік є періодом розвитку пізнавальних процесів: вони стають усвідомленими і довільними. Дитина поступово вчиться управляти увагою, пам’яттю, мисленням. Уява дітей у цьому віці досить розвинена, вона має не лише відтворювальний характер, а й творчий. Від початку навчання центральне місце у психічному розвитку дитини займає мислення.

Дрібна моторика Слід зауважити, що пізнавальні процеси повинні відбуватися паралельно з розвитком дрібної моторики. Однак у дітей дрібні м’язи кист...
Слайд № 10

Дрібна моторика Слід зауважити, що пізнавальні процеси повинні відбуватися паралельно з розвитком дрібної моторики. Однак у дітей дрібні м’язи кисті руки та пальців поки недостатньо сформовані, не завершене окостеніння кісток зап’ястя і фаланг пальців, у них ще недосконала нервово – м’язова регуляція.

Інтерес до навчання Інтерес до навчання у дітей цього віку вкрай нестійкий, більшість із них не виявляє вольових зусиль для подолання навчальних тр...
Слайд № 11

Інтерес до навчання Інтерес до навчання у дітей цього віку вкрай нестійкий, більшість із них не виявляє вольових зусиль для подолання навчальних труднощів, натомість тривалий час цікавляться зовнішнім боком шкільного життя.

Емоційно – вольова сфера Емоційно – вольова сфера першокласників також має певні особливості. У цьому віці відбувається формування нового типу пове...
Слайд № 12

Емоційно – вольова сфера Емоційно – вольова сфера першокласників також має певні особливості. У цьому віці відбувається формування нового типу поведінки, який визначається суб’єктивними уявленнями дітей про поводження. Учні диференціюють свої бажання і обов’язки, Зростає здатність оцінювати власну діяльність і вчинки, Узгоджують свої дії з діями інших учнів.

Цікавість Цікавість є початковою стадією пізнавальної спрямованості дитини. На цьому етапі вона пов’язана не з місцем діяльності, а з емоційною реа...
Слайд № 13

Цікавість Цікавість є початковою стадією пізнавальної спрямованості дитини. На цьому етапі вона пов’язана не з місцем діяльності, а з емоційною реакцією на новизну ситуації, подразники, з якими стикається учень у процесі активної взаємодії з предметам і явищами навколишньої дійсності.

Допитливість На основі цікавості виникає допитливість – прагнення дитини проникнути за межі побаченого. Для допитливості є характерними прагнення д...
Слайд № 14

Допитливість На основі цікавості виникає допитливість – прагнення дитини проникнути за межі побаченого. Для допитливості є характерними прагнення до пізнання нового; вона виявляється у формі загального інтересу до всього, з чим доводиться стикатися дитині.

Регуляція поведінки Важливим новоутворення в молодшому шкільному віці є якісно новий рівень розвитку довільної регуляції поведінки; рефлексія, анал...
Слайд № 15

Регуляція поведінки Важливим новоутворення в молодшому шкільному віці є якісно новий рівень розвитку довільної регуляції поведінки; рефлексія, аналіз, внутрішній план дій; розвиток нового пізнавального ставлення до дійсності; орієнтація на групу однолітків.

Успіхів у роботі в НУШ!
Слайд № 16

Успіхів у роботі в НУШ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.