• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Алгебра
  • «Розв’язування задач і вправ з теми «Функція» (за підручником О.С. Істер, Алгебра, 9 клас. Для загальноосвітніх навчальних закладів)

«Розв’язування задач і вправ з теми «Функція» (за підручником О.С. Істер, Алгебра, 9 клас. Для загальноосвітніх навчальних закладів)

Опис документу:
Дану розробку доцільно використовувати для узагальнення і систематизації навчальних досягнень учнів, розвитку їх графічної грамотності. Застосування індивідуальних і диференційованих завдань дає змогу враховувати рівень навчальних досягнень учнів. Раціонально використати час на уроці допомагає використання програм GeoGebra, elite Panaboardbook, Advanced Grapher. Рекомендовано вчителям математики загальноосвітніх навчальних закладів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Атюшівська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Станіслава Ковтуна

Розв’язування задач і вправ з теми «Функція»

Учитель Волковська Т. О.

2018 – 2019 н. р.

Тема уроку: Розвязування задачі вправ з теми «Функція»

Цілі:

Формування предметних компетентностей: узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Функція. Властивості функції. Перетворення графіків функції»

Формування фінансової компетентності.

Формування ключових компетентностей:

*формування вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

*формувати вміння аргументувати та відстоювати власну позицію;

*формувати фінансову грамотність учнів;

* формувати вміння застосовувати набуті теоретичні знання на практиці;

*сприяти самовихованню прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань

Обладнання та наочність: інтерактивна дошка, індивідуальні картки, програми GeoGebra, elite Panaboardbook, Advanced Grapher.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Повідомлення теми та мети уроку

  1. Перевірка домашнього завдання, заданого за підручником

398. Побудувати графік функції:

1.

3.

2.

4.

404. Побудувати графік функції . За графіком знайдіть:

  1. нулі функції; 2) область значень функції; 3) значення х, при яких функція набуває відємних значень; 4) проміжок спадання функції.

  1. y=0 при х=1; х=3;

  2. Е(х)=[1; ∞);

  3. у<0 при ;

  4. функція спадає на проміжку (-∞; 2].

  1. Актуалізація опорних знань

Бліц – опутування

  1. Що називають функцією?

  2. Яку змінну називають незалежною змінною ( аргументом), а яку –залежною?

  3. Що називають областю визначення функції?

  4. Що називають областю значень функції?

  5. Що називають графіком функції?

  6. Що називають нулями функції?

  7. Що називають проміжками знакосталості функції?

  8. Яку функцію називають зростаючою на проміжку, а яку – спадною?

  9. Сформулюйте властивості функцій (k≠0),y=k/x (k≠0), і .

  1. Робота з індивідуальними картками

  1. Робота на дошці

Завдання

Маючи графік функції у=х2, побудувати графіки функцій

; ; ;

  1. Робота з підручником.

405 Розв’язати графічно рівняння: (Один учень працює на інтерактивній дошці, будує графіки за допомогою програми GeoGebra)

Розв’язання:

Побудуємо графік функції та графік функції .

Графіки перетинаються в точці (5;2), отже розвязком рівняння є х=5.

Відповідь.5.

Розв’язання.

Побудуємо графік функції та графік функції .

Графіки перетинаються в точці (0;1), отже розвязком рівняння є х=0.

Відповідь.-3;0.

  1. Додаткове завдання: . (-3; 1), (0; 2). Відповідь: -3; 0.

Побудуємо графік функції та .

Відповідь.-3; 0.

380 Побудувати графік функції та опишіть її властивості:

  1. Життєва математика

5 (ст.67)

Військовий збір у 2016 році складав 1,5% від заробітної плати. Усі троє членів деякої родини працюють і отримують заробітну плату.Заробітна плата батька складає 5400 грн., матері – 4800 грн., а сина – 4200грн. Яку загальну суму військового збору сплатять члени цієї родини за місяць? Яку загальну суму військового збору сплатить родина протягом усього 2016 року, якщо їх зарплата за цей рік не змінювалась?

  1. 5400+4800+4200=14400 грн.- загальна сума зарплат родини за місяць;

  2. 14400/100*1,5=216 грн. – сума військового збору, що сплачує родина за місяць;

  3. 216*12=2592 грн. – сума військового збору, що сплачує родина за 2016 рік.

  1. Домашнє завдання

406, № 381

  1. Рефлексія

Чи сподобався вам урок?

Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?

Література.

  1. О.С. Істер. Алгебра. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ: Генеза, 2017 рік

  2. І.С. Маркова. Інтерактивні технології на уроках математики. Харків. Видавнича група «Основа», 2008р.

  3. О.О. Старова. Алгебра. 9 клас. Видавництво «Основа» 2017 рік

  4. Програми GeoGebra, elitePanaboardbook, AdvancedGraphe

Додаток

Картка №1.

  1. Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

  1. За допомогою перетворень побудувати графік функції

.

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Картка №2

  1. Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

  1. За допомогою перетворень побудувати графік функції

.

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Картка №3

1.Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

  1. За допомогою перетворень побудувати графік функції

.

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Картка №4.

  1. Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

  1. За допомогою перетворень побудувати графік функції

.

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Картка №5

1.Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

2.За допомогою перетворень побудувати графік функції .

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Картка №6.

1.Задайте формулою функцію, графік якої зображеної на рисунку.

2.За допомогою перетворень побудувати графік функції .

Вказати область визначення функції, область значень, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості, нулі функції.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Бліц – опитування Що називають функцією? Яку змінну називають незалежною змінною ( аргументом), а яку –залежною? Що називають областю визначення фу...
Слайд № 1

Бліц – опитування Що називають функцією? Яку змінну називають незалежною змінною ( аргументом), а яку –залежною? Що називають областю визначення функції? Що називають областю значень функції? Що називають графіком функції? Що називають нулями функції? Що називають проміжками знакосталості функції? Яку функцію називають зростаючою на проміжку, а яку – спадною?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись