Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь.

Опис документу:
- удосконалити вміння розв’язувати лінійні рівняння та задачі, застосовуючи перетворення виразів та властивості рівнянь; -розвивати навички спільної діяльності та співробітництва, пам'ять, увагу, логічне мислення; - виховувати працьовитість, охайність, інтерес до предмета.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь.
Слайд № 1

Тема уроку: Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь.

Усний рахунок 11а + 10 а; 14с – 12; 12m – m; 5а (-0,6 b); 10m (- 0,2 n); 2х=-30; y + 0,1 = -1; -50 х= 0; 0у=-25; 1,2:z=0 21 а 14с-12 11 m - 3а b - ...
Слайд № 2

Усний рахунок 11а + 10 а; 14с – 12; 12m – m; 5а (-0,6 b); 10m (- 0,2 n); 2х=-30; y + 0,1 = -1; -50 х= 0; 0у=-25; 1,2:z=0 21 а 14с-12 11 m - 3а b - 2 mn -15 -1,1 0 немає немає

Розв’язати рівняння: (встановити відповідність) І варіант ІІ варіант 1) 9х-16=2 ; 1) 4-2у=24; 2)6х=32-2х; 2)-2у= 4у + 24; 3) 5х+4=3х-12; 3) 10у+6=1...
Слайд № 3

Розв’язати рівняння: (встановити відповідність) І варіант ІІ варіант 1) 9х-16=2 ; 1) 4-2у=24; 2)6х=32-2х; 2)-2у= 4у + 24; 3) 5х+4=3х-12; 3) 10у+6=12у-8. А 4 Б 2 В -8 А 7 Б -10 В -4

Перевір себе І варіант ІІ варіант 1) 9х=2+16; 1) -2у= 24-4; х=2; у = -10 2) 6х+2х=32; 2) -2у-4у= 24; х=4; у= -4; 3)5х-3х=-12-4; 3) 10у-12у=-8-6; х=...
Слайд № 4

Перевір себе І варіант ІІ варіант 1) 9х=2+16; 1) -2у= 24-4; х=2; у = -10 2) 6х+2х=32; 2) -2у-4у= 24; х=4; у= -4; 3)5х-3х=-12-4; 3) 10у-12у=-8-6; х=- 8; у= 7. 1 Б; 2 А; 3 В 1 Б; 2 В; 3 А

Розкрити дужки: І варіант ІІ варіант а) 5 (х-4); а) 3 (10-у); б) 3 (2х-8); б) 2 (3у-7); в) 0,5 (3х-0,2); в) 0,6 ( 0,5у+0,7); г) -7 (5х-12); г) -2 (...
Слайд № 5

Розкрити дужки: І варіант ІІ варіант а) 5 (х-4); а) 3 (10-у); б) 3 (2х-8); б) 2 (3у-7); в) 0,5 (3х-0,2); в) 0,6 ( 0,5у+0,7); г) -7 (5х-12); г) -2 (9у-17); -35х+84 -18у + 34 Відповідь: І варіант ІІ варіант 5х-20 30 – 3у 6х-24 6у -14 1,5х - 0,1 0,3у + 0,42

“Ти-вчитель”(знайди помилку): а) 7х - 16 = - 2х + 6, 7х - 2х = 6 – 16, 5х = - 10, х = -2. б) 2(- 4х + 7) = - 12х + 6, - 8х + 7 = - 12х + 6, - 8х + ...
Слайд № 6

“Ти-вчитель”(знайди помилку): а) 7х - 16 = - 2х + 6, 7х - 2х = 6 – 16, 5х = - 10, х = -2. б) 2(- 4х + 7) = - 12х + 6, - 8х + 7 = - 12х + 6, - 8х + 12х = 6 – 7, - 4х = - 1, х = 4. в) │х│- 6 = 8, │х│= 8 + 6, │х│= 14, х = 14.

Знайти корінь рівняння: 0,4(6-4х)=0,5(7-3х)-1,9 Розв'язання: 2,4-1,6х=3,5-1,5х-1,9 -1,6х+1,5х=3,5-1,9-2,4 -0,1х=- 0,8 х= -0,8: (-0,1) х= 8 Відповід...
Слайд № 7

Знайти корінь рівняння: 0,4(6-4х)=0,5(7-3х)-1,9 Розв'язання: 2,4-1,6х=3,5-1,5х-1,9 -1,6х+1,5х=3,5-1,9-2,4 -0,1х=- 0,8 х= -0,8: (-0,1) х= 8 Відповідь: 8.

Виконання тестових завдань: 1) В першому бідоні молока в 3 рази більше, ніж у другому. Скільки молока у кожному бідоні , якщо разом у двох бідонах ...
Слайд № 8

Виконання тестових завдань: 1) В першому бідоні молока в 3 рази більше, ніж у другому. Скільки молока у кожному бідоні , якщо разом у двох бідонах 48л молока? Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо х позначено кількість молока у другому бідоні? А) х + 3 + х = 48; Б) х: 3 +х = 48; в) 3х + х = 48; Г) х + 48 = 3х. 2) У двох ящиках було 18 кг апельсинів, причому у другому на 3 кг більше ніж у першому. Скільки кілограмів апельсинів було у кожному ящику? Яке з наведених рівнянь відповідає умові задачі, якщо х позначено вагу апельсинів у першому ящику? А) х + 3х = 18; Б) х+ х + 3 = 18; В) х + ( х-3) = 18; Г) х + 18 = 3х.

Задача. Велосипедист подолав відстань між двома містами за 2 год, а пішохід- за 6 год. Знайдіть швидкість велосипедиста та швидкість пішохода, якщо...
Слайд № 9

Задача. Велосипедист подолав відстань між двома містами за 2 год, а пішохід- за 6 год. Знайдіть швидкість велосипедиста та швидкість пішохода, якщо швидкість пішохода на 8 км/год менша від швидкості велосипедиста.

Розв'язання. час швидкість відстань порівняння год км/год км Пішохід 6 х 6х відстані Велосипедист 2 х+8 2(х+8) рівні Отже, швидкість велосипедиста ...
Слайд № 10

Розв'язання. час швидкість відстань порівняння год км/год км Пішохід 6 х 6х відстані Велосипедист 2 х+8 2(х+8) рівні Отже, швидкість велосипедиста 12 км/год, а швидкість пішохода – 4 км/год. Відповідь: 12км/год, 4км/год. Складемо рівняння: 6х=2(х+8); 6х=2х+16; 6х-2х=16; 4х=16 х=4. Тоді х+8=4+8=12.

І варіант ІІ варіант 1) (х-3)(х+9)=0; 1) (х-7) (х+11)=0; 2) 0,5х + 3 = 0,2х; 2)- 0,4а – 14 = 0,3а; 3) 9х – 26 = 30 – 5х; 3) 7 – 3х = 6х - 56. Відпо...
Слайд № 11

І варіант ІІ варіант 1) (х-3)(х+9)=0; 1) (х-7) (х+11)=0; 2) 0,5х + 3 = 0,2х; 2)- 0,4а – 14 = 0,3а; 3) 9х – 26 = 30 – 5х; 3) 7 – 3х = 6х - 56. Відповіді: І варіант ІІ варіант 1) -9; 3 1) -11; 7; 2) - 10 2) - 20 3) 4 3) 7.

Слайд № 12

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.