• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 23.

Тема: Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Розв’язування текстових задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Мета: вправляти учнів у засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання числа 4, додаванні і відніманні по 4, знаходженні невідомих компонентів дій додавання та віднімання; вчити розв'язувати і порівнювати задачі, будувати відрізки; виховувати старанність.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

На лугу пасуться гуси, 

Їх пасе мала Маруся.

Сім гусей ще біля броду,

Троє вже ввійшли у воду.

Ми попросимо дітей

Полічити всіх гусей.

Мчаться на санчатах

Четверо малят.

Троє з них дівчата.

Скільки тут хлоп’ят?

2. Коментоване розв'язування прикладів

5 + 4 - 2

8 - 4 + 3

3. Кругові приклади

4 – 1 =           

6 + 2 =

3 + 1 =

Пояснення вчителя

Це приклади, які розв’язуються не по порядку. Розв’яжіть перший приклад. Яку відповідь одержали? (3) Другий приклад, який ми будемо обчислювати, повинен починатися на 3 і т. п. Відповідь останнього прикладу має дорівнювати числу 4, яке є початком першого прикладу.

Коли всі приклади будуть розв’язані, учитель говорить, що коло замкнулося.

4. Математичний диктант

Різниця чисел 10 і 8;

7 плюс 2;

9 мінус 4;

5 збільшити на 3.

Фізкультхвилинка

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником

Завдання 1

Додавайте по 4, починаючи з числа 1. Віднімайте по 4, починаючи з числа 9.

Завдання 2

Побудуйте у зошиті відрізки завдовжки 6 см і 3 см.

2. Робота над текстовою задачею на знаходження суми

Їжачок поклав до кошика 4 яблучка і 3 грушки. Потім він знайшов ще 2 яблучка. Скільки яблучок стало в їжачка?

Скільки яблучок їжачок знайшов спочатку? Скільки грушок?

Скільки яблучок їжачок знайшов пізніше?

Скільки яблучок стало в їжачка?

Назвіть розв’язання задачі.

Поясніть, чому додавали?

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Повторимо хором таблиці додавання і віднімання числа 4.

Що сподобалося на уроці?

Яке завдання було складним, а яке — легким?



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
7
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!