• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на основі практичних дій з предметами і за малюнком.

Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на основі практичних дій з предметами і за малюнком.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 30.

Тема. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на основі практичних дій з предметами і за малюнком.

Мета: на основі порівняння кількості предметів формувати свідоме розуміння різницевого порівняння чисел; познайомити із задачами на різницеве порівняння чисел; розвивати логічне мислення; удосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: предметні картинки, таблиці задач, дидактичний матеріал.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Усна лічба за картками (приклади на додавання та віднімання в межах 10)

7 – 5

8 – 4

6 – 4

5 + 2

3 – 2

4 – 3

9 – 5

5 – 5

1 + 5

5 + 5

2. Математичний диктант

1 збільшити на 4; 7 зменшити на 2; 3 + 5; 8 – 6; 10 зменшити на 1; записати сусідів числа 6; записати число, яке більше 5 на 2; записати число, яке більше 3 на 4; записати число, яке менше 8 на 1.

3. Знайти й прочитати приклади з відповіддю 7.

6 + 2 8 – 1 4 + 3 10 – 1 9 – 2 7 + 0

4. Гра «Збери грибочки»

На дошці — корзинка. У вчителя на дошці гриби, на яких написані приклади. Учні обирають собі грибочок, розв’язують приклад і кладуть (прикріплюють) в корзинку.

4 – 2

6 + 1

5 +1

4 – 4

5 + 2

9 – 4

8 – 5

7 – 4

7 – 3

9 – 3

II. Вивчення нового матеріалу

1. Порівняння чисел на предметних малюнках

Викладіть 5 кружечків.

Покладіть нижче під кружечками 3 квадратики.

Яких фігур більше, яких менше?

Скільки кружечків залишилось зайвими (в них немає пари-квадратика)?

Як записати дію з предметами за допомогою цифр?

Скільки було кружечків? (5)

Скільки було квадратиків? (3)

Від якого числа кружечків ми відділили квадратики? (Від 5 відділили 3.)

Як записати таку дію прикладом? (5 – 3 = 2)

Що означає число 2?

Висновки: щоб довідатися, на скільки одне чисел більше або менше іншого, потрібно від більшого числа відняти менше.

2. Робота з підручником

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі за малюнком, (малюнок — на дошці)

В одному пакеті 7 груш, а в іншому — на 3 більше. Скільки груш у другому пакеті?

5. Цікавий лабіринт

Допоможіть Буратіно дістатись золотого ключика.

III. Підсумки уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!