Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Розвязування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до лінійних. Самостійна робота

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Алгебра

Для кого: 7 Клас

01.10.2021

102

3

0

Опис документу:

систематизувати вміння учнів розв'язувати лінійні рів­няння з однією змінною та рівняння, що зводяться до лінійних, формувати навички самостійної роботи, розвивати розумову діяльність, виховувати самостійність; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.

Перегляд
матеріалу
Отримати код















Підготувала

Вчитель математики

Голубова Ю.В.











Мета:

  • Формування практичної компетентності: систематизувати вміння учнів розв'язувати лінійні рів­няння з однією змінною та рівняння, що зводяться до лінійних;

  • Розвивати методологічну компетентність: формувати навички самостійної роботи, розвивати розумову діяльність, виховувати самостійність; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.

  • Формування мовленнєвої компетенції: вміння спілкуватися рідною мовою.

Тип уроку: засвоєння навичок, діагностика засвоєння.

ХІД УРОКУ

І. Організацій момент.

Налаштування класу на робочий лад.

Наш сьогоднішній урок присвячений розв’язанню лінійних рівнянь з однією змінною, а в кінці уроку напишете невелику самостійну роботу.

Девіз уроку:

Не достатньо знати, необхідно також застосовувати.

Анатоль Франс

ІІ. Перевірка домашнього завдання.



ІІІ. Актуалізація знань. Опитування у вигляді «Алгебраїчного футболу»



IV. Систематизація знань про розв’язування лінійних рівняннь, що зводяться до лінійних

Одного разу в англійському графстві Кемберленд вибухнула гроза, сильний вітер виривав дерева з корінням, утворюючи воронки. В одній з таких воронок жителі виявили якусь чорну речовину. Назва цієї речовини зашифровано рівняннями. Розв'яжіть рівняння, корені рівнянь замініть літерами, використовуючи відповідність число-буква

1) 3(m-30)=m+50 ( 70 Г);

2) 6(y-1)-30=3y ( 12 Р);

3) 3x-55=2x+43 ( 98 А);

4) 4(2,5b-5)=20 (4 Ф);

5) 22-9a=2(0,5a-4) (3 І);

6) 4(x-4)=3,8x+2 (90 Т).

Шматочками графіту пастухи стали мітити овець, а торговці робили написи на кошиках і ящиках.

- Дізнатися, в якому році сталося описана подія? Для цього розв’яжіть такі рівняння. Отримані результати необхідно буде додати.

Троє учнів виходять до дошки:

1) 0,4x-99,5=0,1(3x+5) ( 1000)

+

2) 0,8x-(0,7x+23,5)=26,5 (500)

+

3) 0,5y-10,6=0,3(y+8) ( 65)

Отже, графіт був знайдений в 1565 році. У перших олівців було два недоліки: вони бруднили пальці і швидко ламалися. Шматки графіту стали обмотувати тасьмою, тканиною, а для міцності змішували з сіркою, смолою, сурмою. Пізніше стали додавати глину і суміш обпалювали в печі. Такий олівець яким ми пишемо сьогодні, з'явився в кінці ... Стоп! Зараз ми дізнаємося в якому столітті він з'явився вирішивши рівняння.

-3(y+2,5)=14,1-4,2y XVIII век

А хто ж саме винайшов цей олівець ви дізнаєтеся, коли розв’яжете самостійну роботу. У І варіанта зашифроване прізвище, а ІІ – ім’я.



V. Діагностика засвоєння вмінь. Самостійна робота

Розташуй відповіді в порядку зростання і розшифруй слово.

Варіант 1


Варіант 2


О

Л

К

3(х+3)-2х=6-4х

Н

780: (х-24)+38=90

Е

(9х-4)+(15х-5)=18-(25-22х)

К

(2х+9+9х):4-26=45

Н

200(х – 5) = 100(х + 1) + 500

Я

2(0,6х-3)=3(-0,1х+3)

Т

4(0,7х-4)=3(-0,2х+6)

О

(10х+6)-(9-9х)+(8-11х)=-19

7(х-1)-3(2х+1)=-х-15

І

Сучасний олівець винайшов у 1794 році талановитий французький вчений і винахідник Ніколя Жак Конте.


Найпростішою конструкцією є механічний олівець з грифелем 2 мм, де стрижень утримується металевими затисками (цанга) - цанговий олівець




Після закінчення роботи зошити збираються для перевірки, але вчитель повідомляє учням ,які слова були зашифровані і що вони позначають.

VI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія

Метод «Мікрофон»:

  • Найяскравіший момент уроку…

  • Сьогодні на уроці я навчилась (навчився)…

  • Мені потрібно ще повторити…

VIІ. Домашня завдання.







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.