Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Розв’язування компетентнісних задач з теми - Електронна скринька.
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розв’язувати компетентнісні задачі ;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Chrome
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми поговоримо про задачі, але не ті які ви вивчаєте на уроках математики.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Проблема — (задача, завдання) яка теоретично та практично потребує вирішення.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Задача – визначити правила етикетної поведінки спілкуючись в мережі. А також описати значення смайликів в процесі віртуального пілкування
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання
Розв’язати компетентнісну задачу – Дослідити процес розвитку електронної скриньки та визначити перший електронний сервіс
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»