Розважальна гра «Супермами проти супердітей»

Опис документу:
Розважально-конкурсна гра,присвячена святу 8 березня.Розрахована на учнів 8-9 кл.Мета: прищеплювати любов і повагу до жінки – матері; виховувати в учнів естетичний смак, зміцнювати колектив класної родини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій розважальної гри «Супермами проти супердітей»

Вчитель.

Доброго дня, наші шановні мами,бабусі,гості! Ми дуже раді бачити вас у нашому святковому класі.Сьогодні ми запросили вас,щоб привітати зі святом 8 березня та подарувати гарний весняний настрій. Будьте завжди як Весна: ніжні, милі, ласкаві, а головне — здорові.

А зараз прийміть вітання від ваших дітей!

1-й учень.(Фомичов Владлен)

Мама, мати, матуся! Скільки спогадів і тепла таїть це слово, бо так ми звертаємось до найближчої, найдорожчої, наймилішої для нас людини. Сьогоднішнє свято ми присвячуємо саме вам – найголовнішим людям в нашому житті.

2-й учень .(Єкімов Карлен)

Мама!Це справді звучить загадково.
Мама!Ви вдумайтесь в лагідне слово!

3-й учень.(Хрупало Віка)
Мама!Це спокій,обід на столі.
В маминім серці ми завжди малі.
4-й учень.(Білий Артем)
Мама!Це слово найперше в дитини.
Мама!В руках несе пишну хлібину.

5-й учень. (Грязнова Катерина)
Мама!Віщує усе,що їй сниться.
Загадка вічна й така ж таємниця.
6-й учень.(Мустяца Ілля)
Мама!Турботлива бджілонька рання.
Мама!Віддасть своє дітям останнє.

7-й учень. (Ченьчик Юрій)
Мама!На захист тигрицею стане,
Битися серденько не перестане.
8 -й учень. (Шерстюченко В.)
Спасибі, мамо, за те, що Ти живеш,

Нас любиш, жалієш і бережеш.

9-й учень.(Коханов Ігор)

Ти - наша єдина у світі розрада,

Ти - наша любов, наше щастя й порада.

10-й учень. (Петров Олександр)

Хай береже Тебе доля від тяжкої недуги,

Від злої обмови, від нещирого друга.

11-й учень.(Сінгалевич Єлизавета)

Хай дарує Господь, як святеє причастя –

Здоров'я і силу, довголіття і щастя.

12-й учень. (Федосієнко Олександр)

Щоб змогло все задумане в Тебе звершитись..

Заради цього варто було родитись!

1-й учень.(Фомичов Владлен)

Наші любі, дорогі мами! Насамперед ми хочемо вибачитися перед вами за те, що іноді засмучуємо вас. Ні, ми не хочемо обіцяти, що більше ніколи не провинимось, але пообіцяємо, що з цього дня будемо задавати набагато менше турбот.

8 -й учень. (Шерстюченко В.)

І щоб подарувати вам усім гарний настрій, ми пропонуємо вам прийняти участь у конкурсно-розважальній грі „Супермами проти супердітей”. Сьогодні ми будемо з вами і змагатися, і розважатися, і співати, і сміятися. Але перш ніж розпочати гру, ми пропонуємо вам переглянути презентацію,присвячену вам,наші любі матусі.

(перегляд презентації «Наші любі матусі»).

Вчитель

Шановні мами,для вас є ще один подарунок від ваших дітей! Я пропоную вам впізнати себе по малюнку та опису із їх творчих робіт. (перегляд презентації «Портрети матусь»).

Цитати з описів творчих робіт дітей:

1. Моя мама любить пекти торти,особливо смачно вона готує наполеон!Також вона дуже любить нашого собаку.А ще ми ввечері полюбляємо грати з нею в карти.( Ченьчик Ю.)

2.Моя мама-лучший друг.Оня меня понимает.Если возникла какая-то трудность,она дает мне дельные советы.Она очень общительна и всегда найдет общую тему для розговора.Я во всем стараюсь брать пример со своей мамы.Ее никто не сможет заменить и мне всегда будет нужна ее улыбка и любовь!( Хрупало В.)

3.Моя мама дуже гарна і добра.Вона дуже гарно прибирає хату,а ще пече фірмений торт-сметанник.( Коханов І.)

4.У моей мамы прекрасные светлые волосы и глаза серо-зеленого цвета.Она всегда веселая,приветливая,ласковая.Еще моя мама приятный собеседник. Она очень много читает:особенно романы и детективы.У нее очень вкусным получается яблочный пирог .Она всегда готова меня поддержать.Я очень люблю свою маму.( Фомичев В.)

5.Моя мама дуже гарна та розумна.У неї сталеві нерви.Вона обожнює свіже повітря і ліс.Готує смачний борщ та деруни.А ще любить щенят.Я дуже люблю свою маму.( Шерстюченко Віка.)

6.Моя мама самый дорогой для меня человек.Она очень красивая.У нее глубокие зеленые глаза,которые сверкают озорными огоньками.Люблю ее задорный смех,заботливые руки теплые,дорогие мне ладошки.Моя мама- мой лучший друг,которому я доверяю все свои секреты.Она всегда выслушает и поможет мне.Спасибо тебе,мама,за то,что ты рядом!( Грязнова К.)

7.С мамой связано очень многое. Это и радость, и ласка, понимание, сочувствие. Мама всё может понять, объяснить. Она приласкает, когда тебе плохо, немного огорчится, если ты сделал что-то не так, но подскажет верное решение.Самый дорогой человек – мама. Она, как солнце светит в доме. Хочется, чтобы мама никогда не огорчалась. Но так не бывает. Мама переживает за всё: за оценки, за здоровье детей.
Нужно стараться учиться, чтобы мама чаще улыбалась, ведь её улыбка радует всех нас! (Мустяца І.)

Вчитель. А тепер розпочнемо наш дружні змагання!Нагадую,що у грі беруть участь дві команди, «Супермами» та «Супердіти». А також прошу привітати журі, строгих і чарівних арбітрів нашої сьогоднішньої зустрічі Світлану Василівну та Вікторію Іванівну.

Тож бажаю обом командам успіху!Почали!

Перше запитання для обох команд, яке допоможе нам визначити черговість вступу команд у гру:

Якою косою не можна косити? (Дівочою)

(Що можна бачити з закритими очима? (Сон)

Життя – це школа, в якій кожен з нас постійно здає екзамени.

1 конкурс - традиційна розминка під назвою «Школа».

Умови: Кожна команда по черзі отримує запитання і має дати правильну відповідь. Якщо ж відповідь неправильна, то свої варіанти пропонують їх суперники і отримують додатковий бал за вірну відповідь.

Оцінка – 1 бал за кожну вірну відповідь.

І так,починаємо!

1. Місце, до якого не люблять виходити учні. (Дошка.)

2. Сюрприз на стільці вчителя. (Кнопка)

3. Клуб знайомств для батьків і вчителів. (Батьківські збори.) .

4. Плоский глобус. (Карта.)

5. Альбомчик для автографів батьків. (Щоденник.)

6. Шкільна книга жахів.(Журнал)

7. Місце, де діти відбувають 11 років. (Школа.)

8. Сигнал до початку і закінчення мук. (Дзвінок.)

9. Президент в масштабах школи. (Директор.)

10. Лобне місце в класі. (Дошка.)

11. Хлопчики цього не носять. У всякому разі, російські (Спідниця.)

12. Острів порятунку (Шпаргалка.)

13. Три місяці щастя. (Канікули.)

14. Десять хвилин свободи. (Перерва.)

Вчитель:

2 конкурс «Жіночі імена».

  1. Умови:Я задаю по черзі командам запитання, відповідями до яких будуть жіночі імена, наприклад: яке жіноче ім'я носить столиця Болгарії? (Софія.)Час для обговорення-не більше 30 с.

Оцінка – 1 бал за кожну вірну відповідь.І так,починаємо!

Питання - відповіді:

1. Який пляжний камінь має жіноче ім’я (Галька.)

  1. Як звучить повне ім'я у Лєри? (Валерія.)

  2. Яке свято відзначають усі студенти 25 січня? (Тетянин день.)

  3. Назвіть всім відому казкову героїню, названу на честь одиниці довжини (в англійській системі мір). (Дюймовочка.)

  4. Від якого французького жіночого імені пішла назва яблучного пирога? (Шарлота - шарлотка.)

  5. Яким жіночим ім'ям називається сорт винограду зі своєрідним запахом? (Ізабелла,Лідія.)

  6. Яке ім'я було у міс Поппінс в казковій повісті Памели Треверс? (Мері.)

  7. Які жіночі імена читаються однаково як зліва направо, так і справа наліво? (Ада, Алла, Анна.)

  8. Яке жіноче ім’я стало маркою автомобіля? ("Лада", "Мерседес".)

10.Назвіть квіти з жіночим ім'ям.(Роза, Лілія, Маргаритка.)

11.Яке визначення додається в російських казках до імені Василиса? (Прекрасна)

12.Назвіть птаха з дівчачим ім'ям. (Галка).

13.Яку назву отримало радянське реактивне знаряддя залпового вогню часів Великої Вітчизняної війни? (Катюша)

14.Майстер спорту міжнародного класу з плавання, що має назву «Золота рибка»? (Яна Клочкова)

15.Назвіть саме «спортивне» жіноче ім'я?(Олімпіада)

16.Дівчинці з яким іменем протипоказано грітися на сонечку? (Сніжана)

3 конкурс «Показуха».

Умови: виходить по одному учаснику від команди. Вони отримують аркуш, на якому є назва пісні і перший її куплет. За допомогою рухів, міміки, жестів показують цю пісню команді, яка має відгадати її назву. Перемагає та команда, яка на відгадування витратить менше часу.

Оцінка – 2 бали за кожну вірну відповідь.Максимальна оцінка -4 бали.

Пісня для команди дітей

1. «Пусть бегут неуклюже»

2. «Вчителька з мікрорайону нашого»

Пісня для команди матусь

1. «Антошка, Антошка, пойдем копать картошку»

2.«Едем в соседнее село на дискотеку»

Вчитель

Дякую представникам команд. І поки журі підраховує результати за проведені конкурси,прошу прослухати гумореску у виконанні Фомичова Владлена.

Гумореска

Нам, мужчинам, дорікають: їздячи трамваєм,

Ми, мовляв, жінкам ніколи місць не уступаєм,

Бо, мовляв, ще є мужчини некультурні й грубі.

В цьому треба розібратись, громадяни любі

Якось їхав я трамваєм, а уздовж проходу

Натопталось душ п’ятнадцять женського народу.

Треба місцем поступитись. А кому охота?

Ти стоятимеш, а сяде тютя жовторота

Я до публіки й звернувся: «Женщини і дами!

Хто найстарша і найтовща буде тут між вами?»

Всі мовчать, як без’язикі, мов заклало вуха.

Я й кивнув одній бабусі: «Йди сідай, старуха!»

А вона попалась, видно, із єхідних штучок.

«Та сиди вже там, – говорить, – теж мені онучок».

Я до іншої звертаюсь благородно й чітко:

«Ви, по-моєму, найтовща. Йдіть сідайте,тітко».

А вона стоїть, як скеля, наче й не до неї.

Не оцінює культури й чемності моєї.

Я до третьої заходжу з іншого вже краю.

«Вам, мамашо, скільки років стукнуло?» -питаю.

А вона скривилась гірко і сказала строго:

«То тебе об стінку лобом стукнули малого!»

Як почув таку я фразу, сів на місце зразу.

Більше женщинам я місця не давав ні разу.

І мене тепер не стягне найсильніший трактор.

Ми, мужчини, теж умієм показать характер.

Вчитель

Слово журі.

4 конкурс:також музичний і називається він

«Пісня по опису»

Умови:я читаю, про що йдеться в пісні, а учасники згадують і наспівують її.Кожна команда по черзі дає правильну відповідь. Якщо ж відповідь неправильна, то свої варіанти пропонують їх суперники.

Оцінка – 1 бал за кожну вірну відповідь.Максимальна оцінка -7 балів.

1.Пісня про довгу подорож маленької дівчинки в головному уборі. («Пісня Червоної шапочки»)

2.Пісня про тварин, завдяки яким наша планета крутиться навколо своєї осі. («Где-то на белом свете»)

3.Пісня про тварин з довгими вухами, які працюють косарями. («Песня про зайцев»)

4.Пісня про трагічну смерть маленької комахи. («В траве сидел кузнечик»)

5.Пісня про майбутнє, яке не повинно бути жорстоким до наших сучасників. («Прекрасное далеко»)

6.Пісня про загорілу дівчину, яка в сусідньому саду збирала виноград. («Смуглянка»)

7.Пісня про місто, куди не їдуть потяги і не летять літаки. («Мальчик хочет в Тамбов»)

8.Пісня про використання посмішки в якості світла. («Улыбка»)

9.Пісня про створіння, яке знає кожна дворняга. («Пісня Чебурашки»)

10.Пісня про щоденні заняття дітей протягом 11років. («Вчать у школі»)

5 конкурс «Живі букви».

Умови:у грі приймають участь 4 учасники. В кожного з них на спині і на грудях будуть причеплені букви, які треба запам'ятати, бо саме з них ви складатимете правильні відповіді. Яка команда відповість правильно і складе більше відповідей, та й перемогла. Оцінка – 1 бал за кожну вірну відповідь.

Запитання для команди дітей

Букви: А, М, Н, И, С, О, Р, А

1. Що, згідно прислів'ю, на зиму готують улітку? (сани)

2. Те, що мила мама у відомій дитячій скоромовці (рама)

3. 8. Скорочене ім'я Роман. (Рома)

4. Пригадайте слово, яке стоїть перед іменем Ліза у відомі картині (Мона)

5. Якщо картопля не варена, то вона... (сира)

6. Наказовий спосіб від дієслова росити (роси!)

7. Коли довго йдуть дощі, то надворі як? (сиро)

А - С, М - И, Н - Р, А- О.

Запитання для команди матусь

Букви: А, В, І, Т, С, О, Л, И

1. Що найбільше люблять українці? (сало)

2. Тепла пора року (літо)

3.Посудина, яка хоч нова, але вся в дірках (сито)

4. У людини одна рука права, а друга (ліва)

5. Коли хлопчик один він Сава, а коли їх два, то їх кличуть (Сави)

6. Коли у людини біліє волосся, то кажуть що вона (сива)

7. Доповніть речення "Зажурилась верба над водою, опустила низько свої (віти)

А- Т, В - О, И - Л, , І – С

6 конкурс «Анкета для двох»

А як добре ми знаємо своїх мам та вони вас, ми подивимось у слідуючому конкурсі,який оцінювати не будемо. Він називається «Анкета для двох» (листки та ручки)

Мамам дають папір і ручку. Відповіді на запитання ведучого мама пише на листі, після чого дитина відповідає.

Оцінюється :1 бал за вірну письмову відповідь

Запитання для дітей(діти відповідають усно,мами -пишуть):

1. Які квіти найбільше любить мама? 

2. Мамина улюблена пора року?

3. Мамин улюблений колір?

4. Скільки рідних братів та сестер у твоєї мами?

5. Мамина улюблена страва?

6. Згадай 1 вересня, коли ти пішов (пішла) в перший клас. Якого кольору штани (спідниця) були на тобі в той день? 
7.Якщо в кафе мамі запропонувати на вибір одну зі страв – морозиво, піцу чи торт, то що вибере мама? 
8. Припустимо, що твоя мама виграла путівку за кордон. Яку країну вибере мама? 

Питання мамам (мами відповідають усно,діти-пишуть)

1.Чи завжди ваша дитина застеляє ліжко вранці?

2. Який улюблений предмет у Вашої доньки (сина) у школі?

3.Який шоколад найбільше полюбляє ваша дитина:чорний,білий чи молочний?

4.Які казка чи віршик були улюбленими у вашої дитини у ранньому дитинстві?

5.Яку роботу по господарству допомагає виконувати вам ваша дитина найбільше?

6.Чим захоплюється вона (він) у вільний час?

7.Улюблена страва Вашої доньки (сина)?

8.Ким мріє стати?

Ведуча. А зараз,поки журі підводить результати конкурсів, подивіться інсценізацію гуморески Павла Глазового «Вигідна жінка»

Стрів на вулиці Матвія
Панько Сарана.
— Здрастуй, — каже. — Познайомся:
Це моя жона.
— Дуже радий, дуже радий! —
Вигукнув Матвій.
Цмокнув жінку в праву ручку,
Поклонився їй,
А Панькові тихо мовив:
— Я не доберу,
Як ти міг узяти жінку
Отаку стару?
Видно, старша літ на двадцять?
— Ні, на двадцять п'ять.
Так зате грошви у неї
Свині не їдять. —
А Матвій ще тихше шепче:
— К бісу та грошва,
Як вона сліпа на око
Та іще й крива.
— Ай, — махнув Панько рукою, —
Хто з нас без гріха?
Не шепчи, балакай вільно,
Бо вона й глуха.

ПОДАРУНОК 

Чоловік прийшов з крамниці в вечір березневий. 
Приніс жінці подарунок, видно, не дешевий. 
Весь обплутаний шпагатом, у товстім папері 
І до того величезний — ледь проліз у двері. 
Та й питає: — Знаєш Гната й жінку його Любку? 
Так Гнат купив їй до свята ультрамодну шубку. 
Вона в нього вертихвістка, ходить, як графиня, 
А ти в мене жінка скромна, добра господиня. 
Нехай Любка у тій шубці ходить, як пантера, 
А я тобі утюг купив, швабру й полотера!

Вчитель.Дякую діти. Прошу шановне журі оголосити результати попередніх конкурсів(слово журі).

7 конкурс «Хто я?»

Умови:Один з гравців команди одягає собі на обличчя портрет якогось персонажа. Він не бачить, цієї картини. Задаючи своїй команді запитання, повинен вгадати , хто він. Запитання мають бути такими, щоб на них можна було дати відповідь «так» чи «ні». Хто швидше вгадає, та команда й перемогла.Оцінюється кількістю балів від 1-5.

8 Конкурс «В гостях у казки»

А от як добре ви знаєте казки, що відомі вже всьому світу зараз ми і перевіримо. Ви отримуєте підказки, про що саме говориться в казці. Здогадайтеся, про які казки йде мова. Кожна правильна відповідь принесе вам 1 бал.

1... про першу жертву невдалого вкладу грошей (Буратіно)

2.… про фермерське господарство по вирощуванню овочів (Ріпка)

3.… про переваги камяної будівлі над соломяною (Три поросяти)

4.… про нелегкий шлях хлібобулочних виробів до споживача (Колобок)

5.… про перенаселення житлової площі, що привело до руйнування приміщення (Рукавичка)

6.… про стрімку карєру жінки з приморського краю (Стара з казки «Казка про рибака і рибку»)

7.… про те, як великий звір використовував дитячу працю в домашньому господарстві (Ведмідь з казки «Маша і ведмідь»)

8.… про дівчину, яка тричі ледве не вступила у нерівний шлюб, але потім все-таки знайшла свого принца (Дюймовочка)

9 конкурс «Думки на відстані»

Ведучий: Діти і батьки іноді досягають такого взаєморозуміння, що можуть читати думки на відстані. Подивимося, чи вдасться це нашим учасникам. Ви повинні намалювати прислів´я, не використовуючи жодної літери. Вони можуть малювати тварин, людей, стрілочки, будь-які предмети. Дивлячись на малюнок,учасники повинні прочитати прислів´я. За правильно вгадане прислів´я команда отримає 5 балів.Отже, я роздам записки з прислів´ями, які ви повинні зобразити в картинках. Прочитали? Готові малювати? Почали! 

10 конкурс "Уа-уа!".
Ведучий: Дорогі наші матусі! Скільки безсонних ночей ви провели біля дитячих ліжечок! Ви схоплювалися з ліжка, почувши голосок своєї дитини. І вже як ніхто інший, ви запам´ятали голоси своїх улюблених чад. Тому вам не складе великих труднощів впізнати свою дитину, яка плаче. Зараз ваші дітлахи будуть плакати, як в дитинстві, тобто говорити "уа-уа!". А ваше завдання - впізнати голос свого малюка і підняти вгору руку. Я не буду ображати ваших діточок, а тільки буду командувати своєю указкою, кому за ким "плакати". Журі буде уважно спостерігати за діями мам.Мами вгадують,їм бал.Програють-дітям бал. ( Усі мами заплющують очі,а ведучий показує на дитину, яка повинна поплакати, видаючи звуки «уа-уа». Мама, яка впізнала дитину, повинна підняти руку. )

Ведучий: Дорогі мами! Я хочу побажати вам, щоб це були останні дитячі сльози, які ви почули!

11 конкурс «Ательє мод»

На столах кожної команди пачки газет і журналів, ножиці, скріпки, шпильки, голки з нитками, мотузки, клейку стрічку (скотч), клей. 
Ведучий: Уявіть, що ви модельєри і вам терміново треба створити універсальний костюм XXI століття . А з чого? З того, що є у вас під рукою! В даному випадку у вас є пачки газет і журналів, клей, ножиці, скріпки і... ваша фантазія! А ще 5 хвилин у вашому розпоряджен ні! Журі оцінить політ вашої творчої думки від 1 до 5 балів! За роботу, друзі! 

12 Фінальний конкурс – Пісенний конкурс«Переспівка»!

Наспівати рядки з пісні, де б згадувалося

1.Жіноче ім’я.

2. Квіти.

Вчитель

Азараз поки журі підрахує результати конкурсів,я прошу дітей підготуватися до наступного виступу,а батьків переглянути презентацію «Життя нашого класу».

Вчитель

А зараз,гості,до вашої уваги казка на новий лад: «Як царівну заміж віддавали».

Вчитель

А перед тим,як журі оголосить переможця нашого КВК,я хочу пригадати гасло: “виграв – не зазнавайся: наступного разу програєш. програв – не засмучуйся: наступного разу виграєш”.

Журі оголошує результати гри.

Вчитель

Наша розважальна програма добігла кінця.Я думаю,що всі присутні цікаво провели сьогоднішній вечір і багато дізналися про приховані таланти один одного. Ще раз вітаю вас, шановні матусі, зі святом. Нехай весна живе у вашому серці щодня, за будь-якої погоди та при будь-якому настрої.Нехай множиться щастям ваше життя! Здоров’я Вам, родинного затишку, добробуту, гарного настрою на довгі літа! До наступної зустрічі!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!