Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Розвага на екологічну тематику «Допоможи друзям!» (для старшого дошкільного віку). Авт. І.В.Симончук (музкерівник ЗДО №5 «Вербиченька» м.Сарни)

Екологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.03.2020

392

6

0

Опис документу:
Авт. І.В.Симончук (музкерівник ЗДО №5 «Вербиченька» м.Сарни) Підготовча робота: провести цикл тематичних занять, відео переглядів, презентацій на екологічну тематику; вивчити вірші та пісні про рідний край. Хід розваги: Зустріч починається у груповій кімнаті. На заняття до вихованців старшої групи заходить давній знайомий – Сніговик.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвага «Допоможи друзям!»

(для старшого дошкільного віку)

Авт. І.В.Симончук (музкерівник ЗДО №5 «Вербиченька» м.Сарни)

Програмові завдання: закріпити та розширити знання про рідне місто, його назву, об'єкти, підвести до розуміння, що наше місто - це наша Батьківщина, частина рідної України; розвивати інтерес дітей до природи рідного міста; виховувати бережне ставлення до природи, потребу допомагати її, оберігати від шкідливого втручання людини; формувати прагнення до самостійних дій у природі (доглянути дерево, посіяти квіти, не забруднювати водойму, не смітити тощо); розвивати через музику та гру творчі прояви дітей; виховувати національно-патріотичні почуття, бажання зберігати екологію рідного краю.

Підготовча робота: провести цикл тематичних занять, відео переглядів, презентацій на екологічну тематику; вивчити вірші та пісні про рідний край.

Хід розваги:

Зустріч починається у груповій кімнаті. На заняття до вихованців старшої групи заходить давній знайомий – Сніговик.

Сніговик:Доброго дня, малята! Як я радий вас усіх бачити такими усміхненими, веселими, здоровими! (розглядає картинки, роздатковий матеріал). А що це таке? Такі картинки цікаві!

Вихователь: А це ми говоримо про  Україну.

Діти: - це наша Батьківщина -  Україна - це країна, в якій ми живемо -  Україна - це наша земля -  Україна - це наш рідний дім та ін.

Вихователь. - Так, діти. Україна - це наша велика Батьківщина, з неозорими морями, повноводними ріками, високими горами, лісами, великими містами і мальовничими селами. А наша мала Батьківщина - це наше рідне місто, яке називається як? (Сарни), в якому ми народилися і живемо разом із мамою і татом, друзями. Це стежка, якою ви щодня крокуєте до дитячого садка.

( Вправа «Закінчи речення «У наших Сарнах»  Виховательль розпочинає речення, а діти мають логічно його завершити).

-  У наших Сарнах, дошкільнята ходять до .... (дитячого садка)

-  У наших Сарнах діти шкільного віку навчаються .... (у школі)

-  У наших Сарнах діти лікуються у... (лікарні)

-  У наших Сарнах є великий магазин ... («Сам-маркет», «Ната»…)

-  У наших Сарнах є пам`ятники….(Шевченку, героям Чорнобиля ….)

- У наших Сарнах ліки купуємо в ... (аптеці)

-  У наших Сарнах є великий стадіон ... («Мрія»)

-  У наших Сарнах є багато зупинок для ... (автобусів, маршруток, поїздів)

-  У наших Сарнах росте багато ... (квітів, дерев)

-   Отже, наше місто, яке.... (красиве, квітуче, зелене, мальовниче). Тощо

Логоритмічна вправа «У рідному місті, я живу»

У рідному місті я живу,

Своє місто я люблю.                       (Руки в сторони і до грудей)

Є високі тут будинки                          (Руки вгору)

І малесенькі хатинки.                          (Присісти)

Є тут школа і садочок                        (Руки в сторони)

І ростуть тут дітки, як грибочки.       (Присісти, встати)

Як навколо подивлюся,

Усім серцем посміхнуся.                     (Повороти тулуба вправо-вліво)

Рідним селищем пишаюсь, До землі йому вклоняюсь!                  (Вклонитися)

Вихователь. - Молодці, діти, гарно ви знаєте своє рідне . Наше місто, дуже красиве, рідне, але останнім часом жителі нашого міста не дуже дбають про його чистоту і красу. Ось, погляньте!  (перегляд мультимедійної презентації)…. (підсумковий блок запитань – відповідей по вивченому матеріалу).

Сніговик: Як цікаво! Я ще залишився б з вами, але мені дуже спекотно! Гайда, малята, за мною до зимового лісу! Відвідаємо звіряток! Давно не бачились! Дозволите, Алло Миколаївно?(звертається до вихователя)

Вихователь: Залюбки! Ще й з вами піду!

Під музику до музичної зали заходять діти. Зала декорована як лісова галявина, річка, на якій розкидане побутове сміття. Ведмедик та Лисичка (музкерівник та фізінструктор) сидять засмучені, та плачуть. Діти розглядають весь цей безлад, вітаються із звірятами, але вони насуплено, демонстративно, ображено відвертаються від дітей.

Ведуча: А що це ви з нами не вітаєтесь? Розмовляти не хочете?

Лисичка: Розмовляти? Вітатися? Ви що з нашого лісу зробили?

Ведуча: Та це ж не ми. Правда, малята?

Діти: Так! Це не ми!

Ведуча: Як одним словом називаються ось ці розкидані предмети? (сміття)

Ведмідь (сердито): Так, сміття! Добре знаєте! І звідки ж воно взялось? (піднімає папірця від цукерки). Це що таке?

Діти: Папірець від цукерки.

Ведмідь: А ведмеді цукерки їдять?

Діти: Ні, вони харчуються медом ітд.(перераховують)

Лисичка (підіймає баночку від йогурта, чи щось інше): То може звірята йогурти їдять?

Діти: Ні,звичайно це люди їх вживають.

Звірята разом: І як же нам на вас не ображатись?

Ведуча: Давайте присядемо на хвилиночку. Ми доведемо, що люди бувають різні.

(діти розповідають про те, звідки береться сміття у лісі ітд., що потрібно з ним робити. Читають вірші на екологічну тематику, співають пісень (за вибором музкерівника))

Ведуча: То ж бачите, наші діти знають що смітити – це погано!

Звірята: Ну, добре, що ви знаєте. І що тепер з цим усім непотребом робити?

Ведуча: Справді, соромно! Ось навіть баки не далеко стоять!

Звірята: А ми думали, що це теж сміття!

Діти: Ні, це спеціальні предмети, у які сміття розподіляють за матеріалом, з якого воно виготовлене.

Діти розглядають сміттєві баки (особливі позначки) та пояснюють їх значення звірятам.

Рухлива гра «Збери сміття»

(Лисичка та Ведмідь слідкують за вірним сортуванням відходів)

Комунікативна гра «Долоньки дружби»

Пісня – гра «Наше коло мов сім`я» (авт. М.Шуть)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.