Розвага - квест "Подорож до країни Математики"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

13.03.2021

155

9

0

Опис документу:
Коли фізкультурна розвага поєднується з математикою, діти отримують ще і інтелектуальне навантаження. Вони швидко орієнтуються і виконують математичні завдання : викласти геометричні фігури з мотузок;порахувати кількість спортивного інвентарю, виконуючи фізкультурні завдання;відповідати на запитання дидактичної гри, поєднуючи з рухами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвага – квест «Подорож до країни Математики»

Мета: Закріпити знання дітей з математики засобами фізкультури. Вправляти в стрибках, бігу «змійкою» між предметами, підлізання під дугою, повзанні по похилій дошці, закріпленої на гімнастичної стінці. Вправляти вмінню правильно визначати та називати геометричні фігури. Закріпити знання дітей в послідовності днів тижня. Вміння швидко і правильно реагувати в рухливої грі : «знайди пару» - із використанням геометричних фігур. Повторити цифри в межах 10.

Розвивати: швидкість, спритність, орієнтування в просторі.

Виховувати: увагу, кмітливість, рішучість, почуття колективізму.

Спортивне обладнання та дидактичний матеріал: дуги, дошки, гімнастична стінка, тренажер «тип – топ», гімнастичні палиці, мотузки, іграшкові ялинки,санки, ковзани, картки із цифрами та геометричними фігурами,сюрприз, конверти із завданням.

Хід:

Інструктор: «Доброго дня, діти. Незабаром , у вересні, ви підете до школи. А чи

готові ви до школи, знаєте цифри , вмієте рахувати, знаєте геометричні фігури?

(Відповіді дітей) Але цього замало, на уроках не можна бігати, стрибати , коли

заманеться, треба бути фізично готовими . Щоб добре вчитися вам потрібна

витримка, сила, спритність, витривалість, здоров’я. Сьогодні на електрону пошту

дитячого садочку надійшло повідомлення від Королеви країни Математики, вона

запрошує вас , якщо ви подолаєте випробування, які вона вам приготувала. Не

злякаєтесь? Тоді вирушаймо!

Вступна частина: Ходьба звичайна, ходьба навшпиньках (руками зобразити

трикутник), ходьба на п’ятках ( руками зобразити коло), біг звичайний, ходьба

врозтіч. Перше завдання від Королеви : Дидактична гра «Знайди своє місце».

Дітям роздаються картки різного кольору (двох) в межах 10, і вони шикуються в

різних куточках спортивного зала , згідно картках.

Ходьба по діагоналі ( 2 раза) , діти беруть гімнастичні палки ( на що схожа

гімнастична палка – на одиницю) і шикуються трійками.

Підготовча частина : комплекс ЗРВ з гімнастичними палками.

1В.П – ос , г палка внизу 1,3 – руки вперед; 2,4 –вп

2.В.П. – ноги нарізно, руки вгору; 1,3 – нахил тулуба праворуч(ліворуч); 2,4 –вп

3.В.П. – ноги нарізно, руки вперед;1,3 – повороти тулуба праворуч(ліворуч)2,4 –вп

4.В.П. –ос,руки внизу1,3 нахил вперед, покласти г.п на підлогу;2,4 – вп

5.В.П. –ос,руки внизу 1,3 – присісти, руки вперед; 2,4 –вп

6. В.П. –ос, руки вгору 1,3 – підняти зігнуту в коліні ногу, опустити г палку на коліно;2,4 –вп

7.В.П. –ос , руки на поясі, г палка на підлозі. 1,3 стрибок через г. палку на двох ногах; 2,4 вп з поворотом.

Вправи на дихання.

Діти складають гімнастичні палиці і шикуються двома колонами.

Інструктор: Під ялинкою сиджу

З фізкультурою дружу

Діти шукають ялинку з конвертом із цифрою 1, де прописано перше випробування

( у вигляді схеми І естафета)

Питання до дітей – скільки перешкод, які геометричні фігури ви бачити.

І естафета 1 етап – біг між м’якими формами тренажера «тип –топ»

2 етап - підлізання під дугою

3 етап – повзання та ковзання по похилій дошці.

Назад повернутися бігом.

Інструктор схвалює дітей. Наступна підказка: «З рук у руки м’яч стрибає і до неба підлітає» Діти шукають підказку біля м’ячів , знаходять конверт із цифрами 2 і 3.

Завдання одночасно виконують обидві команди, потім вони міняються.

Дидактична гра І «Назві дні тижня»

Дидактична гра ІІ «Викладі геометричну фігуру»

Д/г І Запитання:

1.Вранці ми із добрим ділом привітали……………. Понеділок

2.Ніченька минула скоро , трудовий іде …………… Вівторок

3.Спритна, вміла, молода вже настала……………… Середа

4.Йде четвертий день тепер, називається…………… Четвер

5.Діло добре ладиться, як настане ………………….. П'ятниця

6.Дома крізь кипить робота, коли настала………….. Субота

7.А субота з хлібом, сіллю привела сестру…………. Неділю

Ось і тижневі кінець, хто трудився молодець.

Під час відповіді діти перестрибують через мотузки із просуванням вперед.

Одночасно друга команда грає в дидактичну гру «Викладі геометричну фігуру»

Дітям роздають картки з геометричними фігурами і вони викладають фігури із мотузок, паличок та ін..

Інструктор:Королева Математики прислала спостерігачів до нас , але незвичайних, зараз ми побачимо, хто це?! Виходять діти (на голові «бейсболки» із цифрами) і виконують танок на степах. (Питання до дітей, які геометричні фігури нагадують степи)

Інструктор: Послухайте загадку і знайдіть наступну підказку.

Кришать лід, ріжуть лід А які швидкі вони

Залишають дивний слід Це звичайно……Ковзани

Діти шукають ковзани, і біля них знаходять конверт із цифрою 4( зі схемою гри).

Рухлива гра « Знайди пару» Дітям роздають картки з геометричними фігурами, розташованими в певному порядку і кількості. Під музику діти бігають врозтіч, по закінченню музики діти шикуються парами.

Інструктор: Мчать на санчатах

Четверо малят

Троє з них дівчата

Скільки ж тут хлоп’ят

Діти відповідають і шукають наступну підказку, санчата, де знаходять конверт із цифрою 5 , в якому схема ІІ естафети

ІІ естафета: Стрибки на двох ногах по м’яких формах ( тренажер «тип –топ»), назад повернутися бігом.

Інструктор: Ось і підходить наша подорож в країну Математики до завершення, але щось не бачити самої Королеви. ( Чути дзвінок по телефону) Але, добре, я передам, обов’язкове. Ох і загадкова, ця Королева, вона просила передати вам, що ви молодці, вона з вами зустрінеться, коли ви прийдете до неї у вересні, а зараз вона поспішає до школи, тому що у школі,дуже велика була перерва, діти не вчилися . Але вона приготувала вам сюрприз. Давайте спробуємо його знайти. Придивиться уважно навколо себе, щось таке є в спортивному залі, чого не повинно бути, там і є наш сюрприз. Діти знаходять сундук, в ньому - гра для всієї групи .

Подорож в країну Математики закінчилася.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.