! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Розвага до ТБД; "Подорож Колобка"

Опис документу:
Часто у вихователів виникає проблема, як підвести підсумок ТБД, щоб охопити всі розділи з безпеки життєдіяльності. Уміння малечі зберегти власне життя та захистити себе в екстремальній ситуації завжди була актуальним та останнім часом загострюється все більше. Тому одним з оновних завдань нашого педколективу є навчання дітей основам безпеки життєдіяльності. Пропоную свою авторську розвагу. Можливо, комусь вона сподобається.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розвага для дітей середньо-старшої групи «Подорож Колобка»

Мета:

(Діти та батьки сидять у залі. Ширма. Грає музика. Над ширмою з’являється Колобок (озвучує його вихователь). Ролі звірят виконують батьки).

Ведуча: Сьогодні, разом з нами буде подорожувати один знайомий казковий герой. А хто, ви здогадаєтеся, коли відгадаєте загадку.

Загадка про Колобка:

На сметані замісили,

На вікні охолодили,

Круглий бік, скок-скок —

Покотився… 

Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kazkovih-geroyiv/ 

Хід розваги:

Ведуча:

Добрий день, усім малятам:

Любим хлопчикам й дівчатам!

Добрий день і Вам, дорослі,

Що прийшли до нас у гості!

Ми запрошуєм до казки,

Ось послухайте, будь ласка:

Дід з Бабусею жили,

Пиріжечків напекли,

А із залишків муки

Колобка вони спекли.

Все поклали на вікно, хай холонуть,

Все одно, пиріжечки ще гарячі

Можна глянуть передачі.

Телевізор увімкнули,

Про пожежників почули,

Як людей ті рятували,

Ті, про книгу розказали.

Книга зовсім не проста,

Книга, ніби чарівна,

Книга ця знання дає,

В пожчастині вона є.

Колобок про це почув,

Із вікна у ліс гайнув,

Покотився між дерев,

Йому весело тепер.

Колобок:

  • Чую хтось назустріч йде

І кого це там несе?

Хтось то пісеньку співає?

Заєць:

  • Довгі, гарні вуха маю,

Куций хвостик, тра-ля-ля,

Сіре, спритне зайченя…

Ой, боюся, хтось іде

І сховатись нема де?!

Хто такий? Що робиш тут?

І як там тебе зовуть?

Колобок:

  • Я веселий Колобок,

Румянесенький бочок.

Я від Діда й Баби втік,

Невеликий маю вік.

Заєць:

  • То ж тебе я хочу з’їсти,

На пенечку ось тут сісти.

Колобок:

  • Не потрібно мене їсти,

На пенечок можеш сісти.

Ти, послухай, поспішаю,

Чудо-книжечку шукаю,

Вона людям в допомогу

Підказати має змогу,

Чим пожежу загасити,

Як її не допустити.

Заєць:

  • Давай краще пострибаєм

В ігри весело пограєм.

В мене дітки тут знайомі,

Їм відомі всі прийоми.

Ведуча:

  • Дітки, пропоную пограти в гру «Безпечні й небезпечні предмети», нехай Колобок і Зайчик про це також довідаються.

Гра: «Безпечні й небезпечні предмети»

Танок на степах.

Колобок:

  • Дякуємо вам, малята!

Треба дальші поспішати.

Ведуча:

  • Покотився Колобок,

Покотився між дерев,

Йому весело тепер,

Чує хтось назустріч йде

І кого це там несе?

(Йде Вовчик з м’ячем)

Вовчик:

  • Я вовчок-сірячок,

Лісом я гуляю.

Як зустріну я когось,

То зразу кусаю… (бачить Колобка)

О! А це хто?

Колобок:

  • Я веселий Колобок,

Румянесенький бочок.

Я від Діда й Баби втік,

Невеликий маю вік.

З зайцем щойно розпрощався,

В подорож я сам подався.

Вовчик:

  • То ж тебе я хочу з’їсти,

На пенечку ось тут сісти.

Колобок:

  • Не потрібно мене їсти,

На пенечок можеш сісти.

Ти, послухай, поспішаю,

Чудо-книжечку шукаю,

Вона людям в допомогу

Підказати має змогу,

Чим пожежу загасити?

Як її не допустити?

Вовчик:

  • На хвилинку зупинися,

У гурті повеселися.

Змагання між командами дітей:

  1. Метання в ціль – кидання м’ячів у корзини.

  2. Ведення м’яча між кеглями.

Колобок:

  • Всім я вдячний! Всім привіт!

Врятувати хочу світ!

Ведуча:

  • Покотився Колобок,

Покотився між дерев,

Йому весело тепер,

Чує хтось назустріч йде

І кого це там несе?

Лисичка:

  • Я лисичка, я – сестричка,

По лісу гуляю,

Назбирала я грибочків,

Їх назв я не знаю. (Бачить Колобка)

Хто такий? Що робиш тут?

І як там тебе зовуть?

Колобок:

  • Я веселий Колобок,

Румянесенький бочок.

Я від Діда й Баби втік,

Невеликий маю вік.

Щойно з Вовком розпрощався,

І від зайця в ліс подався.

Лисичка:

  • То ж тебе я хочу з’їсти,

На пенечку ось тут сісти.

Колобок:

  • Лиско, ти мене не їж,

Бо у мене куча діл.

Я у місто поспішаю

Чудо-книжечку шукаю,

Вона людям в допомогу

Підказати має змогу,

Чим пожежу загасити?

Як її не допустити?

Лисичка:

  • Я зібрала тут гриби,

Ти мені теж підкажи:

Де грибочки їстівні,

Ядовиті ці чи ні?

Колобок:

  • Я такого ще не знаю,

Може діток запитаєм?

Ведуча:

Дидактична гра: «Їстівні і неїстівні гриби».

Колобок:

  • Дякую усім! Бувайте!

І про мене пам’ятайте.

Ведуча:

  • Покотився Колобок,

Покотився між дерев,

Йому весело тепер,

Чує хтось назустріч йде

І кого це там несе?

Так я в місто не дійду,

Чудо-книжку не знайду.

Ведмідь:

  • Я по лісу тут блукаю,

В місто, друже, шлях шукаю.

Хочу в місто, в зоопарк,

Не попаду туди аж ніяк,

Бо широкі там дороги,

Позбивати можна ноги,

Їдуть безліч там машин,

Не піду туди один.

Як дорогу перейти,

Може, друже, знаєш ти?

Колобок:

  • Я, веселий Колобок,

Румянесенький бочок.

Як дорогу перейти

Я не знаю, як і ти…

Я кочуся, поспішаю

Чудо-книжечку шукаю,

Вона людям в допомогу

Підказати має змогу,

Чим пожежу загасити?

Як її не допустити?

Ведмідь:

  • Ох, важка така наука,

І дорога така штука.

Знання правил вимагає,

Я у лісі лиш гуляю. (Вилітає бджола)

Фітбол- м’ячі : «Ведмідь і бджілки»

Колобок: Ну, один іще ривок,

Слід зробити один крок.

Нам дорогу перейти,

Допомогу слід знайти.

Рухлива гра: «Світлофор і автомобілі»

(Герої: Намагаються перейти дорогу, але не можуть)

Світлофор:

  • Зупиніться, не біжіть.

Ви до мене підійдіть.

Як червоний загориться,

Всі звичайно зупиніться.

А зелений засвітився

Переходь і не барися.

Ведмідь:

  • Переходимо дорогу,

Викликає щось тривогу.

Колобок:

  • Подивися там в парку,

Зайчик грається у гру:

Через купку він стрибає,

З сірниками, певно, грає.

Ведуча:

  • Купка швидко задиміла,

Полум’ям зачервоніла.

Загорілася травичка.

І пожежа невеличка,

Стала швидко розгоряться,

На кущі перекидаться.

Зайчик:

  • Ой, рятуйте, що робити?

Як пожежу загасити?

Друзі! Друзі! Поможіть

Цю пожежу загасить!

Колобок:

  • Я не знаю, що робити,

Як пожежу загасити.

Чудо-книжечку шукаю

Вона діткам в допомогу

Підказати має змогу

Чим пожежу загасити?

Як її не допустити?

Ведмідь:

  • Дітки! Дітки! Поможіть,

Цю пожежу загасить!

Естафета гасіння:

І команда (діти старшого дошкільного віку):

  1. «Пролізання в тунель» (пролізти у трубу)

  2. «Ізолюємо пожежу» (обкласти круг кубиками).

ІІ. Команда (діти середнього дошкільного віку):

  1. «Ізолюємо пожежу» (з кубиком дитина пролізає в обруч, біг змійкою, обкладають хатинку)

Ведуча: Ми локалізували пожежу, але нам потрібно її загасити, для того, що ми повинні зробити? (Відповідь). .. Створення ситуації: «Виклик пожежників».

Ведуча:

  • Що робити ми вже знаєм

Пожкоманду викликаєм,

набираєм 101

І пожежна служба мчить.

Всі пожежу загасили,

Все водою вмить залили.

Пожежник:

  • Діти, добре пам’ятайте

І про це не забувайте,

Що вогонь – він не для гри,

Приведе він до біди.

Колобок:

  • Шановний, пожежник! Вибачте нас,

Чи є у вас чудо-книжечка, яка просто клас:

Вона людям в допомогу,

Підказати має змогу

Чим пожежу загасити?

Як її не допустити?.

Хочу діткам помогти,

Як цю книжечку знайти?

Пожежник:

  • Зрозуміло. Це лепбук.

Ось візьміть у мене з рук.

Прочитайте, опрацюйте,

З вогнем, друзі, не пустуйте.

Правила пожежні добре ви вивчайте,

І завжди, і всюди дотримуйтесь і знайте.

Щоб не сталося біди

Обережним будь завжди.

Колобок:

  • Дякую Вам!

Недаремно я лісом котився,

Недаремно із звірятами зустрівся.

Швидше книжку відкривайте,

Пожежні правила вивчайте.

Ведуча:

  • Дітки давайте роздивимося цю книжечку, яку шукав Колобок, і спробуємо дізнатися щось нове.

А тобі Колобочку, і вам, звірята,

Час додому вирушати.

Колобок:

  • Допобачення усім!

Ролі виконали – втім

Всіх акторів представляю

Оплесків від вас чекаю.

(Колобок всіх представляє, потім виходить вихователь з Колобком і називає себе).

(Актори-батьки йдуть переодягатися, а діти розглядають та виконують завдання із лепбука).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись