Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Розробка завдань до теми "Чим я пізнаю світ."

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас

18.08.2020

303

10

0

Опис документу:
Розробка завдань до теми "Чим я пізнаю світ." Завдання мають на меті: інформувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльність; формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань; закріпити поняття про органи, за допомогою яких людина пізнає навколишній світ; розвивати вміння зосереджувати увагу на різних ознаках певних об’єктів; розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів; розвивати творчі здібності;
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Клас: 1

Тип уроку. Урок закріплення умінь і навичок

Тема.Чим я пізнаю світ.

Мета:

формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльність;

формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань;

закріпити поняття про органи, за допомогою яких людина пізнає навколишній світ;

розвивати вміння зосереджувати увагу на різних ознаках певних об’єктів;

розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів;

розвивати творчі здібності;

виховувати бажання пізнавати навколишній світ.

Обладнання: ножиці, клей, картки для групової роботи, ілюстрації, таблиця для спостереження за дослідженням, ватман, предмети які можна досліджувати різними органами чуття, аудіофайли

Включення в систему знань і повторення

Зараз ми розділимося на групи для виконання надцікавих завдань, оберіть картку та присядьте за парту з відповідною позначкою.

Ми продовжуємо вивчати органи чуття людини

1.Дослід «Як я отримую інформацію?»

Робота в групі

Завдання. Відповідай на запитання та уважно слухай відповіді інших. Заповніть таблицю отримавши необхідну інформацію. Завдання вимагає від вас уваги

Таблиця

1.1.Гра «Чарівний мішечок»

Завдання. Опиши предмет, назви його, скажи, що тобі допомогло дізнатися назву предмета. Зазначте в таблиці наше спостереження.

1.2 Гра « Я бачу»

Завдання. Опиши предмет, назви його, скажи, що тобі допомогло дізнатися назву предмета. Зазначте в таблиці наше спостереження

1.3 Гра « Чарівні звуки»

Завдання. Опиши предмет, назви його, скажи, що тобі допомогло дізнатися назву предмета. Зазначте в таблиці наше спостереження

1.4 Гра « Що так пахне?»

Завдання. Опиши предмет, назви його, скажи, що тобі допомогло дізнатися назву предмета. Зазначте в таблиці наше спостереження

1.5 Гра « Упізнай за смаком»

Завдання. Опиши предмет, назви його, скажи, що тобі допомогло дізнатися назву предмета. Зазначте в таблиці наше спостереження

Перевірте свої записи.

Команда 1, назвіть предмети із таблиці, які ми можемо розпізнати на дотик.

Команда 2 назвіть предмети, розпізнати які, допоможе наш зір.

Команда 3, що ми можемо впізнати, використавши лише слух?

Команда 4, користуючись лише нюхом, що мі можемо розпізнати?

Команда 5, що можна впізнати за смаком?

Чи були у нас предмети, які можна дослідити кількома органами чуття?

Який ми може зробити висновок?

Щоб більше дізнатися про об’єкт, потрібно використати якомога більше органів чуття.

Рефлексія «створення леп бука»

Завдання: додайте до малюнка предмети, які можна дослідити цим органом.

Кожна команда має набір малюнків для оформлення роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.