Розробка виховного заходу " Учителю, вклоняюся Тобі доземно..."

Опис документу:
Дану розробку можна використати у підготовці до святкування Дня Учителя. Сценарій містить слова вдячності вчителям та людям пенсійного віку вчительської професії; гумористичні сценки, пісні та презентації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конятинська сільська рада

Довгопільський ЗЗСО I-III ступенів

Сценарій до свята:

«Учителю, вклоняюся Тобі доземно…»

Учитель:

Тонієвич Тетяна Юріївна

I.Вступна частина.

Ведуча1. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо слово «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне опитування чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій!

Ведуча 2. І сьогодні ми з вами якраз напередодні такого дня – Дня працівників освіти.

Ведуча1.Усі ми – слухняні і не дуже, старанні і ні, чемні і не зовсім, скромні і самовпевнені – схиляємо голови перед вами, дорогі наші наставники.ителю,

1.Мій вчителю добрий з дитинно-ясними очима,

Із них починався мій довгий і праведний шлях.

Іду по землі я, і небо співа за плечима,

І світ, наче скрипка, дзвенить на прозорих вітрах.

2.Мій вчителю гордий, крилатий володарю слова,

Що впало на душу високим добором зерна,

З якого закронилось дерево рідної мови

І цвітом безсмертним вирує, як вічна весна.

3. Мій вчителю ніжний, напнулися мрії, як струни.

А в серці, мов пташка, щебече й щебече любов.

В пориві до тебе стаю я красивим і юним,

Лише біля тебе пульсує так радісно кров.

4. Мій вчителю сивий, уже зародили дерева,

Які ми давно посадили з тобою в саду.

То просто тривала остання велика перерва

З якої до тебе на вічний урок я іду!

II.Інсценізація.

Голос. Сенсація, сенсація! Вперше в нашій школі відбудеться сеанс магії, який проводить лауреат шманалівської премії Елеонора Побрехунська – народна провидиця, знахарка та пророчиця. Все скаже, як у воду гляне: що було, що є, що буде…

Сцена освітлюється. На сцену виходить Елеонора, в руках у неї підзорна труба.

Елеонора. Бачу, бачу в залі панує нездорова атмосфера! (Наводить трубу на зал, дивиться.) ви усі потребуєте радикального лікування від депресії, агресії, синдрому хронічного бажання підвищення зарплати, алергії на класне керівництво, до поурочних планів… Тут треба щось робити! Що ж зірки нам сьогодні віщують? (Дивиться вгору.) О, не все так погано: вас може врятувати свято терапія .

Ану ж подивимось, що зорі провіщають вашій школі. О, бачу, до вас наближається чергова перевірка… та ще, мабуть, і обласна!

Усі присутні на сцені з вигуками неприємного здивування, схопившись за голову, залишають сцену. На сцені залишаються тільки директор та завучі.

Директор. Колеги! Гадаю, вас не застала ця звістка зненацька. Ану, де наша головна «Книга Темряви».

1-й завуч подає директорові велику книгу. Директор бере її, відкриває.

Чи нічого тут не змінилося? Не, наче нічого… А де, інші «Книги Темряви»? Це ж тільки перший том. А де наступні?

1-й завуч. Усі книги є! Все на місці!

2-й завуч. І книга наказів, і книга педрад…

Директор. (продовжує гортати книгу). Чую, він уже наближається!

У цей час на сцену виходить Інспектор, дещо зверхньо позирає на присутніх.

Директор. В «Книзі Темряви, сказано: І прийде він…

Інспектор. Не «прийде», а я вже прийшов!

Директор та завучі (разом). Сила трьох допоможе нам його здолати!

Інспектор. Документацію вашу розглядати… я не буду. Вона бездоганна. Завдяки їй ви вийшли у фінал конкурсу. Але є деякі аспекти роботи (підіймає повільно вказівний палець), які я хочу перевірити. Розкажіть мені для початку про клімат у вашій школі.

Інспектор сідає на стілець збоку на сцені. Він уважно стежить за всіма подіями протягом свята, щось занотовує в блокнот. Звучить музика пісні «Погода в домі», на сцену виносять імпровізовану карту школи. Директор та завучі по черзі беруть указку та розповідають по карті.

Директор. В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненнями під час наради. Проте не виключається можливість сильної грози в разі невиконання наказу №13. У методичному кабінеті численні вчительські розробки сяють всіма кольорами райдуги.

2-й завуч. До кабінету фізики наближається магнітні бурі внаслідок лавини дослідів. У кабінеті хімії кислотних дощів не передбачається. У кабінеті інформатики – повний штиль. А з боку їдальні віє приємний апетитний бриз.

1-й завуч. У бібліотеці ясно та сонячно. Проте на перервах різке посилення тиску в зв’язку з припливом читачів. У шкільних гуртках полярний день продовжується аж до 31 травня. А в дитячій організації вже розпочалися спекотні дні екологічного двомісячника.

Директор та завучі (разом).

Найголовніше – погода в школі,

А все, що інше – суєта.

Нам нелегка дісталась доля,

Бо керувати справа непроста.

Карту виносять. Директор та завучі залишають сцену.

Інспектор. Вражений! Вражений!.

Завуч 1. Та що там «вражений»? Ви ще не знаєте про наших вчителів: які вони в нас!

Інспектор. Ну-ну! І які ж?

Завуч2. А зараз ви почуєте!

Ведуча1: Дорогі вчителі! До Вас сьогодні слова щирої шани, сердечної вдячності. Ваша праця мудра і благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усіх років ви віддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дітей в дорогу, віддає з рушником частинку свого серця, щоб зігрівало воно на життєвих перехрестях, так і ви передаєте з частинкою свого серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стільки вистачає його…

1. Бо,вчитель – професія особлива.

2.Вчитель несе любов туди, де була неприязнь.

3.Вчитель прощає там, де ображають.

4.Вчитель мирить там, де були непорозуміння.

5.Вчитель відновлює віру там, де були сумніви.

6.Вчитель дарує надію замість відчаю.

7.Вчитель, переживає за нас і виховує нас.

Ведуча2.У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у своїх скульптурах, а вчитель – у думках та справах своїх учнів. Тому кожна дитина з почуттям вдячності згадує свою рідну школу, своїх духовних батьків-учителів усе своє життя. Адже в кожному прожитому дні у школі було щось неповторне, незабутнє, що лишається у кожній душі. З імям директора школи в кожному учнівському серці прокидається ніжність та гордість.

Ведуча1. Щоранку поспішає до школи наш директор Юрій Юрійович,який щиро вітається з учнями, з працівниками школи. І тепла усмішка ніколи не залишає його. Шановний Юрію Юрійовичу згадайте , будьте ласкаві, той день, коли розпочався ваш творчий шлях. Яким він був для вас?

Ведуча2. Сьогодні серед наших дорогих педагогів є заступник директора школи з навчально-виховної роботи, людина, яка довгий час старанно і віддано працює на педагогічній ниві - це Марія Дмитрівна Поп’юк. Маріє Дмитрівно, що найважчим є для Вас у вашій роботі?

Ведучий1. Людмило Мирославівно та Тетяно Іванівно!

Святкування знаменних дат у школі не обходиться без вашої участі. Доброта, товариськість, широта поглядів – цього ми вчимося від Вас. Згадайте, будь ласка, найяскравіший момент у роботі учнівського парламенту.

8.Завучі й директор,

Як тато і мами,

В школі коханій моїй.

Знаємо всі ми

Важко нести їм

Влади тягар на собі.

9.Вам співчуваєм,щастя бажаєм

На довгі-предовгі роки;

Сили, наснаги, здоров'я й відваги

Зичимо вам залюбки.

10.Ми вас вітаєм,

Всіх благ земних ми Вам бажаєм

За щедрість, людяність і простоту

За чуйне серце й доброту.

Музине вітання

III. Спогад про вчителів (Презентація)

Ведуча1.Доля розпорядилася так, що сьогодні дехто не зміг прийти на наше свято, а декого, на жаль вже немає серед нас .

Ведуча2.Тож освітлимо сьогоднішній день спалахом пам’яті про тих, хто жив долею нашої школи, творив її історію, навчав і виховував багатьох із нас.

Ведуча1.Давайте згадаємо добрим словом, доброю думкою цих людей.

Ведуча2.Вічна, взірцева праця яких, є прикладом і натхненням для нас.

Ведуча1.Просимо віднести квіти на могили:

Матрони Степанівни Ємець;

Тараса Дмитровича Дарія;

Петра Юрійовича Тонієвича;;

Євгенії Вікентіївни Ткачук;

Валентини Федорівни Журавель;

Миколи Антоновича Зінчука.

Ведуча2.Пам'ять про них живе вічно в наших серцях!

IV. Вітання вчителів – ветеранів (Презентація «Цікаві моменти шкільного життя»)

Ведуча1.На нашому святі присутні вчителі-ветерани. Колись вони не могли уявити своє життя без школи, без учнів. Огляніться, шановні вчителі, довкола себе: зерна добра і правди, які ви посіяли проросли щедро у ваших учнях, що пам’ятають і люблять вас.

1.Хай роки ідуть, обличчя не старіє

Онуки ростуть, а чоло не сивіє

Хай серце не знає печалі й розлуки

Хай радість приносять вам діти і внуки.

2.Немає оцінок – лиш наше визнання,

Завжди спішили ви на урок.

А подарунком найкращим хай буде

Квітів осінніх барвистий вінок!

3.Вплетемо у нього червону калину,

Щоб рід Ваш хороший ріс і міцнів.

Нехай розростається наша родина –

Сім’я українська дочок і синів!

4.А я додаю гілку дуба зелену –

Символ безсмертя, здоров’я, снаги!

Щоб молодим, енергійним і дужим

Були Ви, вчителю наш, назавжди!

5.Мальву від щирого серця вплітаю –

Хай віру, надію, любов принесе!

Красою наповнить життя, зачарує

І від буденності радо спасе.

6.Від мене прийміть чорнобривців духмяних!

Символ Вашої вроди, краси!

Просимо дуже: вінок наш яскравий

В серці своєму довік пронести.

Діти дарують вчителям- ветеранам сплетений вінок із квітів.

V. Вітання вчителів початкових класів. (Презентація для вчителів початкових класів)

1.Інсценізація.

-Алло,це школа? Мені вчительку початкових класів!Кого саме? Та мені байдуже, у вашій школі всі вони класні! Для чого? Ні, не сина записати. Я побився б заклад із друзями, що навчу папугу розмовляти! А він, крім «Вовка-дурник», нічого сказати не вміє!То, може, вони мені допоможуть консультацією. Вони, кажуть, будь-якого недотепу можуть навчити і читати, і писати, а з папугою їм упоратись – нема що! Не за адресою звернувся? Та я нещодавно заходив до школи на перерві - справжнісінький зоопарк. Крики, біганина, аж у голові запаморочилось… Ну, добре. Я краще піду і сам спитаю.

- Як ви вважаєте, Надіє Петрівно, кого легше навчити-папугу чи когось із ваших учнів?

- Тетяно Миколаївно, а ваші учні нагадують вам мешканців зоопарку?

- Маріє Михайлівно,чи ви б хотіли працювати у більш спокійному місці?

-Я таки правду кажу: у нашій школі учителі початкових класів найкращі!

2.Я пам’ятаю день і час,

Коли пішов у перший клас,

Коли за парту вперше сів

І першу лінію провів…

Як перше слово прочитав,

Як першу букву написав,

І перші вчительки слова,

Що хліб – усьому голова.

Повік залишаться в мені

Дитячі мрії осяйні,

Стежина в росяні поля

І перша вчителька моя.

Я пам’ятаю день і час,

Коли скінчив останній клас

Шкільний дзвінок у груди бив,

А я дзвонив, а я дзвонив…

Повік залишаться в мені

Юнацькі мрії осяйні,

Стежина в росяні поля

І перша вчителька моя!

3. Маля1.

Вчителька – це класна фея:

Вміє нас причарувати,

Ми ж умієм разом з нею

Всі задачки розв’язати!

Маля 2.

Наша вчителька – професор:

Сонце виростить з зерна,

Зробить з папуги принцесу!

Маля 3.

А із мухи що?
Маля 4.

Слона.

Маля 1.

На уроці тихо завжди -

Дружно дума дітвора.

Маля 2.

Хто нам достеменно скаже,

Скільки буде 2+2?

Маля 3.

В чому вічності проблема?

Маля 4.

Що це – флейта чи кларнет?

Всі разом.

Вчителька – це вічна тема

Серед мудрості тенет!

Ведуча2. Шановні вчителі – класоводи та вихователі груп продовженого дня!

Хай творчий вогонь в вашім серці не згасне,

Хай сили невичерпні ваші цвітуть,

Гордіться по праву за світлий, прекрасний,

Великий, почесний учительський труд.

Музичний сувенір

VI. Вітання вчителів – предметників (Презентація « З Днем учителя»,на якій зображено вчителі – предметними в дитячому і дорослому віці)

Ведучий 1.В Довгопільській школі на Буковині

працюють розумні й добрі вчителі,

помандруєм у ваші часи

коли школяриками ви, як ми були.

Згадаєм ваші коси чарівні,

Усмішки, бантики чудові,

Та мрії про майбутнє не малі,

Напевно, про рідну нашу школу.

1.В центр дитячий поспішає,

Усмішкою всіх вітає,

Добре дітей маленьких знає,

Уміло танців їх навчає.

Як добро нести у світ ? 
Обминати горя слід? 
Як прощати всім образи? 
Не сваритися одразу? 
Як зміцнити віру в себе? 
Як знайти в житті нам шлях? 
Є про що поговорити, 
У психолога повчитись.

Й соціальний працівник –

Нам він добрий трудівник.

2.Як світ новий з старого збудувати?

Як научить байдужих співчувати?

Як розбудити розум, що заснув?

Як час вернуть, що марно промайнув?

Книжки й бібліотекар нам - порадник,

В навчанні і житті - великий радник.


3.Вчать філологи завзято. 
Ох, роботи в них багато! 
Прозу й поетичні твори 
Вітчизняних авторів 
Ми вивчаєм на уроках, 
Пробуєм творить самі. 
Ой багата наша мова, 
Має дивнії дива, 
Скільки значень має слово, 
Як його хто промовля... 
Дуже важко вчителям 
Наші твори оцінити, 
А ще важче, мабуть, їм 
Нас примусити щось вчити.

4.Що писав для нас Дефо, 
І когось Ассоль чекала, 
Фантастичні НЛО, 
Й дама пік когось карала. 
В світ казковий, неймовірний 
Кличе нас дзвінок, 
Зарубіжної літератури 
Розпочнемо ми урок. 
Все було, поміж рядками,
Розмаїття почуттів,
Складене життя томами —
Твори з глибини віків.

5.«Хелоу», «бонжур» ми раді чути, 
Хоч трішки іноземцями побути, 
І, «мейбі», вивчили урок, 
«Ай хоуп», буде вже дзвінок. 
А як читати «мейд» чи «маде», 
На етикетках шоколаду, 
Вчать «іноземці»-вчителі, 
Із нами клопоти малі. 
Бо часто вживані слова, 
Як скажем «мані» — то грошва, 
Відклались в нас у голові, 
Вживаєм часто їх самі. 
А решту вчити важко нас: 
Минулий і майбутній час, 
Всі дивні форми дієслова. 
Тяжка та іноземна мова. 

6.Від пращурів до наших днів, 
З усіх минулих вже віків 
Історики події всі вивчають 
І нас учити заставлять. 
Хто і коли, кого завоював, 
Права й свободи мужньо захищав, 
Хто ніс крізь біль народну справу. 

Кому вдалося збудувать державу 

7.Ми будем вдячні вам довіку

За віру, ласку і тепло,

Що дарували нам без ліку,

За правди віщої зерно!

8.За те, що наші пустощі терпіли

І незнання, і небажання, й біль,

За те, що надто рано посивіли,

Учителю мій добрий, мудрий мій!

Ведучий2. Це музичне вітання звучить, щоб підняти настрій усім присутнім, а найбільше нашим відданим учительській праці педагогу –організатору, практичному психологу, соціальному працівнику.

Ведучий1.Терплячим та добрим вчителям української мови та літератури, світової літератури, німецької мови та історії, для вас – сторінка гумору.

Відео про шкільне життя

9.Хто придумав ті рівняння,
Графіки і порівняння,
Кулі, конуси, об'єми,
Тільки зайві нам проблеми.
Співчуваєм вчителям - математикам.
Тих страшенних формул романтикам.
Полічили б ми й так — калькулятором,
Що заробим, а що вже потратили.
Розв'язали б ви за нас ті задачі, 
Як були б ми за це вам всі вдячні. 

Нам розкажуть, якщо будемо слухати,
А не хлопати на уроках вухами.

10.Ну для чого нам програмування, 
Це ж фактично над нами знущання, 
Ну навчили на уроках друкувати, 
Малювати вчились і так вже багато. 
Інформатика — наука цікава, 
Побродити в Інтернеті — уявно, 
Досконало вивчимо самі, 
Всі програми нові ігрові. 

11.Статистика, динаміка, кінематика,
Як і в математиків — сама романтика.
Тільки замість теорем — є закони,
Лейбніца, Паскаля, Ньютона.
Що, як і коли замерзає,
Гальмування шлях визначаєм,
Силу тяги, швидкість і прискорення,
Під кінець уроку — всі зморені.
Правда, демонстрації — то здорово,
Як зробити могли б мотора ми.

12.Нехай ця осінь золота,

Вам подарує вік щасливий,

Щоб не згасала доброта,

Здоровя, радощі і сила.

Щоб ваш важкий почесний труд

Був плідний як багата осінь.

І кожен ден, що йде новий

Хай тільки щастя вам приносить.

Ведучий2.Шановні вчителі математики, інформатики, фізики цей музичний сувенір звучить для вас.

Музичний сувенір.

13.Від Європи до Канади, 
Ми мандруємо по карті, 
Іноді ми й заблукаєм, 
Але впевнені, ми знаєм,
Що врятують вчителі, 
В них знань запаси чималі. 
Щедро діляться із нами, 
Учнями-мучениками. 
Допоможуть нам знайти 
Гори й витоки ріки, 
І пустелі, й болота, 
В вас робота не проста.

14.Гроші ми так полюбляєм,

І без міри витрачаєм,

Мрієм ми про мерседес

Та гаманець порожній весь.

Економіка навчить,

як розум в грошах не втопить.

15.Від амеби до людини, 
Вивчим нерви і клітини, 
Рід, сім'ю, родину, клас, 
Біологи мучать нас. 
Еволюція життя — 
Ця наука не проста, 
Та цікаво щохвилини, 
Бо уроки — то новини. 
Розкривають нам секрети 
Про тварин Землі-планети. 

16.Хімія — складна наука, 
Але формули вчимо, 
Хоч буває на уроках 
Як не знаєм — мовчимо.
Знань, до тих не всім дійти, 
Вчителю! Нам помогти 
В силі Ви, аби б хотіли, 
Й списування допустили.

Ведучий1.Із великим задоволенням вітаємо вчителів географії, економіки, біології та хімії !

17.Дай вам, доле на плечі легкої ноші,

На життєвій стежині друзів лише хороших,

Для серця дзвінких пісень водограю,

А щастя великого й радості-

Скрізь, завжди і без краю.

Танець

18.На уроках — руки в фарбі,
Пензлі скрізь та Олівці.
Намалюєм, може, Барбі,
Квіти, дивні корінці.
На папері оживають
Наші мрії і думки,
Чи реальні, чи незнані,
Нерозгадані світи.

19.Ще один предмет у школі 
Не залишить нас байдужим, 
Та на нього треба, друзі, 
Слух і горло мати дуже. 
Бах, Бетховен і Сальєрі, 
Пісні давні і прем 'єри. 
Є в нас тенори й альти, 
Та до Баскова — рости...

20.Етикет – погано знаєм,

Погані вислови вживаєм,

на уроках розмовляти вмієм,

один одного не розумієм.

Щоб добро і зло нам розрізнити,

Мусим етику ми вчити.

21.Кажуть, школа споконвік, то є - храм науки.

Та до чого всі знання, як не вміють руки.

Щоб зростали не ледачі учні, а старанні,

Є хороший їм урок – трудове навчання.

22. Сміливість, спритність, ще осанка і фігура.

Все ввійшло в єдине слово і потрібне - фізкультура!

Вітання й тисячі похвал тим, хто веде нас у спортзал!

23.І побажань для вас багато: щоб було що кидать й метати,

Було щоб чим тренуватись, і вигравати, і змагатись,

Щоб не болів ніде хребет, були попереду дороги,

І бігати й стрибати з дітьми в вас не боліли ваші ноги!

Ведучий 2.Шановні вчителі образотворчого та музичного мистецтв, фізичного виховання, трудового навчання із святом вас! Також ми звертаємось із словами вдячності до всіх, хто працює у рідній школі та робить наше шкільне життя затишним!

24.Хай красною буде усіх ваша доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Музичний сувенір.

VI.Заключна частна.

Ведучий1. Підходить до завершення наша святотерапія, скоро продзвенить дзвінок на наш урок життя, і ми звертаємося до вас ще і ще зі словами подяки і побажань.

Ведуча2. Дорогі вчителі! Нехай в оселях ваших завжди панує злагода, в серцях – добро, в помислах – мудрість, у засіках – достаток. А нелегка педагогічна нива колоситься рясним урожаєм людської вдячності.

Ведуча 2.А ми урочисто обіцяємо:

1.Ніколи не приходити до школи…

2…з не вивченими уроками.

1.Ніколи не вітатися з учителями…

2…тримаючи в роті жуйку.

1.Ніколи не розкривати підручники…

2…брудними руками.

1.Ніколи не розв’язувати задачі…

2…списуючи їх у сусіда по парті.

1.Ніколи не робити домашнє завдання…

2…на підвіконниках.

1.Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

2…за 5 хвилин до їхнього початку.

Ведуча1.А ще ми хочемо сказати всім :

Ми вас любимо!

Ведуча2.Як маленьку компенсацію за всі гіркі будні із нами прийміть солодкі подарунки. Нехай сьогоднішнє свято буде ще одним днем народженням нашої учительської родини. Просимо задумати бажання, задути разом свічки і нехай всі ваші бажання збудуться!

Всі:Зі святом вас!

Пісня

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.