і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розробка виховного заходу "Безпека твоя, його і моя – це гасло завжди запорука життя"

Розробка виховного заходу "Безпека твоя, його і моя – це гасло завжди запорука життя"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Безпека твоя, його і моя – це гасло завжди запорука життя

Мета: розвивати практичні навички і уміння безпечної поведінки; закріпити навички надання першої допомоги при травмуванні; виховувати свідоме ставлення до своєї безпеки, прагнення зберегти своє здоров’я; розвивати вміння критично мислити.

Обладнання: картки - завдання, папір, маркери.

Хід заняття:

Статистика свідчить: однією з причин нещасних випадків, що трапляються з учнями – нехтування елементарних правил поведінки. Тому пропоную разом їх пригадати.

Правила поведінки під час навчання у школі:

Заборонено приносити до школи предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров'ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню навчального процесу.

Учень має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками школи, батьками інших учнів, а також з учнями

Учні повинні дбайливо ставитися до шкільного майна та речей, що належать вчителям та іншим учням

Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку

Під час перерви учень зобов'язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку

Під час перерви забороняється штовхатися або гратися у приміщеннях, не пристосованих для цього

Під час перерви забороняється бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях, штовхатися.

Забороняється сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з'ясовувати стосунки за погані слова, битися.

У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

Ці правила ви використовуєте, вони записані у ваших щоденниках, розміщені у класних куточках. А сьогодні під час заняття, я пропоную вам створити ще і знаки, які допоможуть нам орієнтуватися у школі під час небезпеки отримання двох балів, при поганому самопочутті учня, чи вчителя, при небезпеці потрапити в халепу. (Учасники створюють правила –знаки, щоб розмістити в разі виникнення таких небезпечних ситуацій в шкільному середовищі. Фото 1)


Дотримуючись нескладних правил поведінки для учнів як під час уроків, так і після їх закінчення, ти збережеш своє здоров'я та здоров'я своїх однокласників!

Правила поведінки яких необхідно дотримуватися в різних життєвих ситуаціях:

Сьогодні більшість із вас, діти, з’явилися до нас на відпочинок за допомогою велосипеда і тому ви повинні добре знати яких правил повинні дотримуватися велосипедисти. Давайте ці правила повторимо за допомогою гри «Відгадай дорожній знак» ( на спині учасника розміщено дорожній знак, а інші учасники за допомогою міміки та жестів повинні гравцю пояснити який дорожній знак він має пам’ятати. Фото 2).

  • Правила дорожнього руху для велосипедистів

Давайте, не будемо забувати про те, що велосипед - це теж транспортний засіб. А це означає, що правилами дорожнього руху обумовлено, що мінімальний вік для управління на громадських дорогах велосипедом повинен становити 14 повних років.

Рух велосипеда повинен здійснюватися тільки по крайній правій смузі (не далі одного метру від бордюру). На тротуари і пішохідні доріжки дозволяється заїжджати, якщо це не створить перешкод пішоходам.

У правилах також зазначено, що перевозити дітей на велосипеді дозволено: якщо дитині менше 7 років; у разі наявності додаткового спеціального сидіння, обладнаного надійними підніжками.

Забороняється:

Їздити, якщо несправна гальмівна система або рульове керування. Перевозити вантаж, який виступає за габарити велосипеда, який заважає управлінню, більш ніж на 0,5 м. Їздити, не тримаючись за кермо хоча б однією рукою.

  • Забороняється буксирування велосипеда, за винятком буксирування причепом.

  • Забороняється повертати ліворуч або розвертатися на дорогах з трамвайним рухом і на дорогах, що мають більше однієї смуги для руху в даному напрямку;

  • Забороняється їхати по основній дорозі, якщо поруч є велосипедна доріжка.

  • При поломці велосипеда потрібно вести його по дорозі, ідучи в попутному напрямку руху транспорту.

Нажаль небезпека чекає на нас коли ми необережно користуємося різними предметами широкого вжитку. А якими допоможіть мені назвати ці предмети і розповісти розгадавши мої загадки. Фото 3.

ЗАГАДКИ

Червона корова всю солому на чорне борошно змолола. (Вогонь, попіл.)

Чим вогонь тушити будем,

Якщо воду не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина)

Маленька зірка відлетіла, Багато лиха наробила. (Іскра)

Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).

Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,

А як даси йому води, відразу помирає. (Вогонь)

Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).

Без крил, без рук, без ніг,

А вгору піднімається. (Дим)

Бажаний гість замість цукерок дрова їсть. (Вогонь)

Скільки б не їв, ніколи ситий не буде. (Вогонь)

Живуть у тісній темниці,

Без страху темноти,

Хлоп’ята яснолиці —

Вогню малі брати.

І мають душу щедру,

Хоч дерева сини,

Згораючи до щенту,

Вогонь дають вони. (Сірники)

До пори вишу,

До пори мовчу,

А вогонь зачую

І сичу, й лютую. (Вогнегасник)

Червоне кошенятко по жердочці біжить (Вогонь)

  Вогню малі брати                                      

  І мають щедру душу.                                        

  Хоч з дерева вони                                              

  Вогонь дають завжди.  (Сірники)                                                                                                                      

 Хвостом воду бере,

Хвостом випускає

Як вогонь розбушувався

Його поливає. (Пожежна машина)

Коли вогнище палає,

Він гасить його допомагає.

Із піщинок наш дружок,

Здогадались? Це …. (Пісок)

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка й тверда,

Та більше рідкою буває.

Найважливіша в пожежного зброя

З нею завжди іде він до бою. (Вода)

Він завжди на гвіздочку,

Має червону сорочку.

І вогонь блокує вміло

В білій і пухнастій піні.                ( Вогнегасник)

Сьогодні нарешті видалася сонячна днина. Ласкаво світить сонечко, тепло. Але не забувайте про небезпеку перебування під сонцем. Якщо ви забули прихопити із собою з дому кашкета від сонця, то його можна виготовити зі звичайної газети. Пропоную позмагатися у вмінні виготовляти кашкет від сонця трьом учасникам. Фото 4.

Якщо з кимось трапилася біда, зроби посильну допомогу 
З другом твоїм трапилася біда?
Не покидай ти його ніколи,
А підбадьорив, «все гаразд!» - скажи,
Посильну допомогу зроби сам.
Якщо йому не зумієш допомогти,
Не тікай ти злякано геть,
Дорослих на допомогу клич мерщій!
Час і сили свої не шкодуй!
Пам'ятай: в лісі, на землі, на воді
Люди людей не кидають у біді!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета виховної бесіди: розвивати практичні навички і уміння безпечної поведінки; закріпити навички надання першої допомоги при травмуванні; виховувати свідоме ставлення до власної безпеки, прагнення зберегти своє здоров’я; розвивати вміння критично мислити.
  • Додано
    16.05.2019
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    11
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    NK739980
  • Вподобань
    0
Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти