Розробка уроку з Навчання грамоти у 1 класі «Звуки [т], [т'], буква Т, т »

Опис документу:
Розробка уроку з навчання грамоти (читання) на тему «Звуки [т], [т'], буква Т, т » для 1 класу (НУШ) + вміщено дидактичний матеріал. Очікувані результати: Будуть розрізняти алфавітну назву букви «т»,її звукове значення. Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків. Читає слова із вивченою літерою. 2-МОВ 1.3-2, 2-МОВ4.2-2.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка уроку

з навчання грамоти (читання)

на тему «Звуки [т], [т'], буква Т, т »

для 1 класу

підготувала

вчитель початкових класів

Лозівської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів №3

Лозівської міської ради

Харківської області

Стройлова Катерина Федорівна

2018

Тема уроку: Звуки [т],[т'], буква Т,т («те»).

Мета уроку: познайомити з буквою Т,т, її звуковим значенням – звуками [т],[т']; формувати вміння читати склади, слова з буквою т;

формувати уміння вчитися, комунікативну компетентність;

розвивати навички звукового, звуко-буквеного аналізу слів; фонематичний слух; логічне мислення; мовлення;

виховувати любов до природи, тварин.

Обладнання: ноутбук, мультфільм «Абетка-Малятко»; предметні малюнки; таблиця «Буква Т» з Абетки, таблиця «На що схожа буква Т,т?»; каса букв, каса звукового аналізу слів, набірне полотно;

Зошит з читання для 1 класу ,розмальовка літери Т.

Очікувані результати:

1. Будуть розрізняти алфавітну назву букви «т»,її звукове значення.

2.Розрізняє звуки мовлення серед інших звуків.

3.Експерементує зі словами,творить нові слова,змінює.

4.Досліджує нові слова,висловлює думку про почуте,продовжує текст за ілюстраціями.

5.Читає слова із вивченою літерою.

6.Ділиться своїми емоціями від почутого.

2-МОВ 1.3-2, 2-МОВ4.2-2.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Продзвенів дзвінок

Починаємо урок

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім класі

Діти просто «Молодці».

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

- Діти, сьогодні нам Незнайко написав листа, але чомусь речення в ньому недописані. Я читатиму початок, а ви спробуйте відповісти, що недописав Незнайко.

1 . Звуки бувають голосні і... (приголосні).

Голосні звуки в схемі позначаються... ( о)

Приголосні поділяються на... (тверді і м’які).

Тверді позначаються... (–)

А м’які... ( =)

- Молодці, Незнайко вдячний вам за допомогу.

2. Мовна розминка . Конкурс « Скоромовців» ( промовляння скоромовок).

Ой, збирала Маргаритка маргаритки на горі.

Розгубила маргаритки Маргаритка у дворі.

3.Гра « Найсмачніший сніданок»

( Назвати всі корисні продукти із звуком [т ], , які треба вживати на сніданок :томати,компот,бутерброд, капуста,салат,картопля,батат,…)

4. «НА що схожа літера Т?»

ІІІ. Фізкультхвилинка.

IV.Робота над новим матеріалом.

Підготовчі вправи до ознайомлення з новою буквою:

1) Виокремлення звуків [т],[т'] зі слів мати, тарілка, кіт;

2) Гра «Місця»;

- Вкажіть місце звуків [т], [т'] у словах: котик, міст, стіл, садок(!), стоїть, степ, серп(!), сито, ворота, тигр.

3) Робота над загадкою;

В зимовий час, студений час

Люблять всі малята нас.

З гірки ми рушаєм в путь,

А на гірку нас везуть.

(САНЧАТА)

- Які слова зі звуками [т], [т'] зустрілися у загадці?

4.Казка про літеру

Кажуть, колись, у давні часи, літера Т зростала в лісі , як гриб. Від того в неї стовбур, наче в гриба, і капелюшок.

А тепер, коли вона стала літерою, усе залежить від слова, до якого вона потрапить.

Наприклад, зі словом Тигр вона вважає себе трішечки тигром, але коли кажуть: бегемоТ – теж відгукується.

5) Спостереження за вимовою звуків, характеристика;

6) Звуковий аналіз слова тигр (усно), промовляння «ланцюжка» звуків;

Скласти звукові схеми слів стіл, молоток .

6. Пригадати назви транспорту і відшукати в них звуки [т],[т'].

2 варіант. Відшукати звуки [т],[т'] у назвах предметних малюнків, які виставлено на дошці.

Перевірка всіх завдань.

V. Робота за Букварем

1. Читання складів з буквою т («те»). 2. Читання слів за подібністю (синтетичний спосіб). 3. Гра «Впізнай звук: твердий чи м’який». - Я називатиму слова, якщо в них є твердий звук [т], ви показуєте таку картку (-) , а якщо є м’який [т′] - то (=). Торт, дерево, тісто, троянда, кіт, рідня, ластівка, лист, стіл, дятел, парк, літо. Читання стовпчиків слів.

VI. Фізкультхвилинка.

VII.Закріплення вивченого матеріалу.

Перегляд мультфільму «Абетка-Малятко» (урок Тітоньки Сови) – буква Т.

1.Динамічна пауза.

2.Читання променевидних, складових таблиць . (Буквар), на дошці.

3.Читання слів з буквою Т. Диференційовані завдання.

За вибором!

- Відшукайте ім’я дівчинки. Прочитайте.

- З каси букв складіть ім’я Тома, поділить на склади. Прочитайте.

-Відшукайте і прочитайте двоскладові слова.

-З каси букв складіть слово там, прочитайте його та відшукайте в Букварі.

-Відшукайте в колонках слова, в яких є звук [т’].

- Порівняти слова тато, у тата.

- Чим вони відрізняються?

Перевірка всіх завдань.

Спільне завдання. Гра «Відшукай слова зі звуками [т], [т’

( у парах).

Творче завдання. Гра «Збери слова»

ЛІКАТ ЛІТАК

ТУНАМ ТУМАН

ТОТІС ТІСТО

VIII.Підсумок уроку.

- З якою буквою сьогодні познайомилися?

- Які звуки вона позначає?

- Що цікавого вам розповіла Тітонька Сова?

- Як будемо вимовляти Т перед А, О, У, И?

-А перед І?

Гра «Ланцюжок».

Робота за стрічкою – «стоніжкою».

Визначення емоційного стану кожкого учня.

Дякуємо за чудову роботу!Ми молодці!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!