і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Розробка уроку з мистецтва з використанням інтерактивних методів навчання "Новаторство в музичному мистецтві .Мюзикл «Собор Парижської Богоматері »"

Розробка уроку з мистецтва з використанням інтерактивних методів навчання "Новаторство в музичному мистецтві .Мюзикл «Собор Парижської Богоматері »"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Розробка уроку

вчителя мистецтва

вищої кваліфікаційної категорії

вчителя-методиста

Курахівської гімназії «Престиж»

Іванової В.О.

Розробка уроку з мистецтва

з використанням інтерактивних методів навчання в 7 класі.

Тема 2: Новаторство в музичному мистецтві.

Тема уроку: Мюзикл «Собор Парижської Богоматері »

Мета: обґрунтувати особисте ставлення учнів до жанру мюзикла; охарактеризувати періоди його розвитку; сприяти розвитку поліхудожнього виховання, асоціативного мислення; формувати культуру почуттів та уміння отримувати насолоду від різних видів мистецтв; створити атмосферу для індивідуального творчого саморозвитку, саморозкриття і самореалізації.

Тип уроку: урок-тренінг

Обладнання: ІЗІ (мультимедійний проектор, комп’ютер), відео та аудіозаписи, презентація, картки, «серце».

Хід уроку:

Етап уроку

Зміст навчального матеріалу

Методи та прийоми

Фомування компетентностей

І. Організація уроку.

ІІ. Мотивація.

ІІІ. Оголошення теми, мети, навчальної діяльності учнів на уроці.

ІV. Основна частина.Усвідомлення змісту. Практична частина.

ІV. Заключна частина. Рефлексія.

Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання

  • Вхід під музичний супровід

  • Привітання

Ретроспективне відео-аудіо представлення мюзиклу «Собор парижської Богоматері» Учні сприймають відео-аудіоряд. (Звучить композиція «Бель» уривок з мюзиклу Р. Коччіанте

«Собор Парижської Богоматері) та уривок з мюзиклу «Нотр-Дам де Пари» Це найпопулярніший сингл мюзиклу. Він утримувався на першій сходинці французьких чартів 33 тижні і був визнаний найкращою піснею п’ятдесятиріччя. З 1999 року «Собор Паризької Богоматері» був поставлений на сценах Канади, Росії, Італії, Іспанії, Північної Америки, Лондону… Виконавицею однієї з пісень мюзиклу була Селін Діон

Епіграф уроку: « Кохання подібне до дерева, що виростає само по собі; глибоко пускає в нас своє коріння й нерідко продовжує зеленіти навіть на руїнах нашого серця». Віктор Гюго.

Сьогодні предметом наших досліджень є кохання на прикладі вже відомого вам мюзиклу

Р. Коччіанте «Собор Парижської Богоматері Кохання – це добро чи зло? (ключове питання)

Це питання завжди хвилювало людство. Пригадайте відомий 132 сонет Франческо Петрарки.

Як не любов, то що це бути може?

А як любов, то що таке вона?

Добро? – Таж в ній скорбота нищівна.

Зло? – Але ж муки ці солодкі, Боже!

Учитель (демонструє вази: кришталеву та глиняну).

Запитання. Як ці дві вази допомагають зрозуміти природу кохання Есмеральди? Чому Есмеральда обирає кришталеву вазу?(Кришталева ваза символізує кохання до прекрасного Феба). Чи помічає Есмеральда, що ваза тріснута?(Не помічає. Дівчина засліплена коханням до Феба. Її кохання “сліпе”).

“Мій коханий Фебе!.. Це я, поглянь на мене, це я, та дівчина, якої ти не захочеш відштовхнути від себе, яка сама, сама шукає тебе. Серце моє, життя моє, моє тіло, я сама – усе належить вам, мій рицарю”.

  • Застосування прийому «Займи позицію».

ставлю проблемне питання:

  • Образ Квазімодо викликає різні оцінки серед слухачів та глядачів , іноді навіть полярні:

  1. "...незважаючи на потворність, у статурі його було якесь загрозливе втілення сили, спритності та відваги;

  2. «…Квазімодо, нещасний потворний горбань з душею озлобленої дитини — таємничий і незбагненний дзвонар собору Паризької Богоматері»;

  3. «…горбатий дзвонар собору Паризької Богоматері виявився здатним на любов, по-дитячому прекрасну й піднесену;

Учнів розташовую в класі залежно від їхньої думки щодо проблемного питання:

  • «згоден з першим висловлюванням»;

  • «згоден з другим висловлюванням»;

  • «згоден з третім висловлюванням»

  • «не визначився».

Учні висловлюють думки, наводячи докази та аргументи.

  • Застосування прийому «Коло ідей».

Метою технології є залучення всіх учнів до обговорення проблеми. Застосовую, коли обговорюється питання, важливе для всього класу.

  1. Для чого варто жити: заради самопожертви чи задля задоволення своїх бажань? («Собор Паризької Богоматері». 7 клас).

  2. Чи є виправдання вчинкам Клода Фролло? («Собор Паризької Богоматері». 7 клас).

  3. Яке майбутнє могла мати Есмеральда з кожним із героїв? («Собор Паризької Богоматері». 7 клас).

  • Чи погоджуєтесь ви з думкою автора про те, що кожна людина може протистояти долі й утвердити власну волю, якщо відстоюватиме позицію добра і справедливості?

  • Групова робота завдання подані на картках.

І гр. Завдання для «психологів» (у буклеті)

Обговоріть питання. За яких обставин у душі Есмеральди народжується кохання до Феба?

Напишіть «5порад однокласникам: «Як не впустити в своє серце «сліпе кохання»?» (на основі досвіду «сліпого кохання» Есмеральди)

ІІгр. Завдання для «журналістів» Проведіть «журналістське розслідування». Чи серйозним було ставлення Феба до Есмеральди?

Оформіть звернення до однокласників «Увага! П’ять ознак «несправжнього кохання»

ІІІгр. Завдання для групи «експертів» Обговоріть питання: Як зародилося кохання Квазімодо? Намалюйте крило лебедя, на якому запишіть декілька фактів, які свідчать про те, що кохання Квазімодо було ідеальним, піднесеним.

Спікери представляють результати роботи кожної групи. Тривалість виступу не більше 5 хвилин.

«На тренінгу я навчився (лась)…

Висновок: То що ж воно, кохання, - добро чи зло? (Учні по черзі висловлюються за допомогою «великого серця»)

Кохання, за законом романтичного твору, зіграло фатальну роль у житті головних героїв роману. Юну прекрасну Есмеральду воно привело на шибеницю, священника Клода Фролло зробило вбивцею, а життя Квазімодо сповнило добром і світлом, незнаним раніше.

 Індивідуально виготовити комп’ютерні листівки на основі матеріалів, створених на уроці.

Налаштування класу на роботу.

Слухання

(сприймання) музичного твору.

Перегляд відео.

Вступне слово вчителя.

Визначення теми і завдань

«Обери позицію»

Прийом «Займи позицію»

Прийом «Коло ідей»

Інтерактивна групова вправа «Спільний проект»

Аналіз виконаної роботи

Вправа «Мікрофон»

Заключне слово вчителя

.

Предметно-пізнавальна компетенція

Загальнокультурна компетенція

Комунікативна компетенція, ціннісно-смислова компетенція

Комунікативно- інформаційна, навчальна компетенції

Ціннісно-смислова, інформаційно-комунікативна компетенції.

Компетенція особистісного самовдосконалення,

компетенція творчої діяльності, соціально-трудова, міжпредметні компетенції

Навчально-пізнавальна

компетенція.

Компетенція особистісного самовдосконалення,

компетенція творчої діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Обґрунтувати особисте ставлення учнів до жанру мюзикла; охарактеризувати періоди його розвитку; сприяти розвитку поліхудожнього виховання, асоціативного мислення; формувати культуру почуттів та уміння отримувати насолоду від різних видів мистецтв; створити атмосферу для індивідуального творчого саморозвитку, саморозкриття і самореалізації.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7272
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    JL780314
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання