Розробка уроку-тренінгу з основ здоров*я у 4 класі "Хочеш добре вчитися - загартовуйся"

Опис документу:
Матеріали підібрані і розроблені у формі тренінгу, що дає можливість учням доступніше, цікавіше засвоїти навчальний матеріал. Використані вправи допомагають кожному учневі розкрити свої здібності, стати рівноправним учасником групи, тренінгу і виховують цікавість до вивчення предмету.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок: основи здоров’я

Тема: Хочеш добре вчитися – загартовуйся.

Мета: сформувати поняття «загартування», ознайомити з принципами та методами загартування;

узагальнити та закріпити знання дітей про значення вітамінів у нашому житті;

розвивати зв’язне мовлення , творчість; виховувати інтерес до уроків основи здоров’я.

Тип уроку: урок - тренінг

Обладнання: аркуші паперу формату А3, олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей, стільчики для сидіння по колу

Хід тренінгу:

І. Знайомство.

На нашому уроці ми продовжимо знайомство з тренінгами. І тому наш перший етап уроку називатиметься «знайомство». Ми згадаємо що вивчали на минулому уроці та вдома і перевіримо в грі. (діти по черзі називають своє ім’я та продовжують речення «я знаю такі продукти, які містять вітаміни: печінка, яйця, молоко, мол. продукти, темно-зелені та оранжеві овочі, фрукти та ягоди, риба. Повторення правил прийому їжі:

- продукти мають містити білки, жири, вуглеводи, вітаміни й мінеральні солі;

- кількість їжі має бути достатньою,

- не слід переїдати;

- уникати штучних напоїв;

- їжа має бути якісною і свіжою.

ІІ. Нагадування правил тренінгу

Для того, щоб робота під час тренінгу була цікавою і корисною ми повинні дотримуватись якихось правил. Давайте разом згадаємо їх.

  1. не запізнюватись.

  2. бути уважними.

  3. не перебивати.

  4. правило піднятої руки.

  5. поважати думку іншого

  6. бути активними…

ІІІ. Вступ «Незагартований школяр – легка здобич для інфекції»

- Мозковий штурм «Які визнаєте процедури загартування?»

- Робота в групах: «Промінчик», «Краплинка», «Вітерець» (діти оформляють блискавки-відповіді на питання:

«Які види загартовування водою знаємо?»

«Які види загартовування повітрям знаємо?»

«Про що пам’ятатимемо під час загартування сонцем?»

  • М

    промінчик

    крапелька

    и з вами об’єднаємося у 3 групи: «Промінчик», «Крапелька», «Вітерець», ваше завдання за 5 хвилин згадати і оформити естетично і цікаво листівку «Пам’ятку»

(умивання, душ, обливання, обтирання, купання у водоймах…)

(повітряні ванни, прогулянки, провітрювання кімнат…)

(найкраще засмагати вранці та ввечері; обов’язково у головному уборі, недовготривале,)

Але не перестарайся, в усьому знай міру!

- демонстрація блискавок , обговорення.

ІV. Руханка. «Австралійський дощ»

Друзі, чи знаєте ви що таке Австралійський дощ? Якщо будете уважними, то почуєте який він. Я показуватиму, а ви повторюйте.

- В Австралії піднявся вітер.(терти долоні)

- Починає накрапати дощ. (клацання пальцями)

- Дощ посилюється. (почергове плескання по грудях)

- Починається справжня злива.(плескання по ногах)

- А ось гроза, справжня буря.(тупотіння ногами)

- Але що це, буря почала вщухати. (плескання по ногах)

- Злива перетворюється на дощ. (плескання долонями по грудях)

- Рідкі краплі падають на землю.(клацання пальцями)

- Вщухає вітер. (терти долоні)

- З’являється сонечко.(руки догори)

V. зворотний зв'язок.

-Пантоміма.

Відгадайте способи загартування. (ходіння босими, зайняття спортом, допомога батькам, ранкова зарядка…)

Які види спорту допомагають загартовуватися? (біг, турнік, гантелі, футбол, волейбол, баскетбол, плавання…)

V І. Прощання.

(діти стають у коло).

  1. руки в сторони на 70* «Мати Земля прийми нашу любов і побажання миру і процвітання»

  2. руки в сторони паралельно до підлоги «Чиста Вода візьми нашу любов і побажання джерельної чистоти»

  3. руки вперед «Свіже Повітря прийми нашу любов і найкращі побажання»

  4. руки долонями догори «Ласкаве Сонечко прийми нашу любов і пошли нам промені сили, натхнення і здоров’я»

КОЗО « Кислянська ЗШ І-ІІІст.»

Зайцівської сільської ради

Розробка

уроку основи здоров’я в 4 класі

по темі:

«Хочеш добре вчитися –

загартовуйся!»

Підготувала і провела

вчитель вищої

категорії

«старший вчитель»

Бур’ян

Валентина

Вікторівна

Використана література.

1.Використання тренінгових методів у роботі з молодшими школярами. Психотренінги для дітей.

КрамаренкоС.Г., КротенкоВ.М., Гарабасова Л.Г.Дніпропетровськ2006

2.Використання історій, легенд, метафор на уроках-тренінгах (методичні рекомендації)

Лаврова Л.В., МаркарянВ.М. Дніпропетровськ 2006

3. Основи здоров’я. Посібник для вчителя.5

Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Київ. «Алтон»2005, 2006, 2007

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!