Розробка уроку-тренінгу з основ здоров*я у 1 класі "Сім*я і здоров*я"

Опис документу:
Матеріали підібрані і розроблені у формі тренінгу, що дає можливість учням доступніше, цікавіше засвоїти навчальний матеріал. Використані вправи допомагають кожному учневі розкрити свої здібності, стати рівноправним учасником групи, тренінгу і виховують цікавість до вивчення предмету.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок основи здоровۥя 1 клас

Тема: Сімۥя і здоров’я

Мета: формувати уявлення дітей про сімۥю як про найближчих і найрідніших людей;

розкрити значення сімۥї в житті людини;

розвивати вміння і навички турботи про членів сімۥї, зміцнення здоров’я в родині;

виховувати повагу до традицій, звичаїв сімۥї

Тип уроку: тренінг

Обладнання: ілюстрації до теми (хворий в сім’ї, на відпочинку, їжа),

фото-вернісаж «Так ми відпочиваємо», прислів’я, ребус «Сім’я», епіграф: «Здоров’я дитини – багатство родини.

Здоров’я народу – багатство країни.»

Блискавки(«Хворий в сімۥї. Поради для всіх» «Це корисно для здоров’я»,

«Ми обираємо здоров’я»)

Хід тренінгу:

І. Знайомство.

Діти сьогодні знову ми зібралися у дружному крузі і поведемо тренінг

1.Домовлення про правила поведінки на тренінгу.

Нагадати правила поведінки на тренінгу нам допоможуть ілюстрації:

Бути слухняними. Бути допитливими Допомагати один одному

Бути дружними. Працювати разом. Бути уважними

2.Знайомство.

На минулому уроці ми говорили про право кожної дитини на здоров’я. Продовжимо наше знайомство і нагадаємо, які ви знаєте прислів’я про здоров’я.

Прислів’я:

1.Найбільше щастя в житті - здоровۥя

2.Не просіть у Бога хліба, а просіть здоров’я.

3. Поки людина здорова, то й здоров’я не шанує…

4. В здоровому тілі – здоровий дух

5.Чистота – запорука здоров’я.

6.Здоровۥя – всьому голова.

7.Твоє здоров’я у твоїх руках.

8.Як про здоров’я дбаєш так і маєш.

9. Шкіра –дзеркало здоров’я.

Робота за таблицею. Що ж необхідно робити, щоб бути здоровими?

ІІ. Очікування.

А зараз погляньте на дошку і відгадайте ребус, яке слово сховалося?

Що означає це слово? Кого так називаємо? Як по-іншому її називаємо?

(відповіді дітей)

Вчитель. (демонструє ілюстрацію родини)

1. Розповідь вчителя.

Так тема нашого тренінгу «Сім’я і здоров’я». Чого чекаєте ви від цього уроку. Чого хочете? Я хочу щоб урок вам сподобався…(відповіді дітей)

Найдорожчі люди, які оточують кожного з нас - це члени сім'ї: ді­дусь, бабуся, тато, мама, сестри і брати.

Слово «сім'я» - означає сім «Я». Щоб була справжня сім'я, потрібно, щоб були у ній батьки і п'ятеро дітей, або батьки, троє дітей, дідусь і бабуся.

І вони всі люблять один-одного, допомагають. А особливо піклуються про дітей. В сиву давнину кожна дити­на повинна була знати, чим займається її тато, мама, дідусь, бабуся. А хто не знав імен своїх предків, то це був великий сором.

Кожна дитина повинна допомагати батькам, проявляти турботу про дідусів і бабусь.

2. Фронтальна робота

А)Зараз ми пограємо в гру «Мікрофон» я хочу, щоб ви розповіли як ви допомагаєте і турбуєтесь про своїх рідних?

Які обов’язки в сімۥї ви виконуєте? (розповіді дітей)

ІІІ. Руханка

Б)Але буває так (ілюстрація «Хворий в сімۥї», що порадите зробити товаришу?)

Хворий в сімۥї . Поради для всіх

Попросити про допомогу Не шуміти Турбуватися Не панікувати

сусідів, «швидку». Запропонувати допомогу. про молодших

3.Групова робота.

Зараз ми попрацюємо по групах:

І.- виготовити блискавку з ілюстрацій «Хворий в сімۥї. Поради для всіх»(поведінка)

ІІ.- виготовити блискавку з ілюстрацій «Це корисно для здоров’я»(їжа)

ІІІ. - виготовити блискавку з ілюстрацій «Ми обираємо здоров’я»(відпочинок)

(презентація блискавок)

Ви добре справилися з ситуаціями, а зараз я хочу, щоб ви поглянули на наш фото – вернісаж і прокоментували: Що ж робите, ви, у ваших сім’ях щоб не захворіти і зміцнити здоров’я членів родини. Відповіді починатимете так, як я: «Моя родина любить відпочивати на природі»

«Моя родина любить овочі та фрукти», «Моя родина займається спортом», «Моя родина любить подорожувати», «Моя родина вживає здорову їжу», «Моя родина любить загартовуватися»…

ІУ. Зворотний зв'язок

В народі говорять: «Здоров’я дитини – багатство родини.

Здоров’я народу – багатство країни.»

Поясніть як ви розумієте ці слова? (відповіді дітей)

У. Прощання.

Швидко пролетів час і ми завершуємо наш тренінг. Та не закінчуються наші розмови про нас, наше здоров’я, про наших рідних. Скажіть чи справилися ваші сподівання, що сподобалось?Тому зараз я пропоную виконати вправу «Долоньки». Передаючи свою долоньку товаришу, пошліть йому найкраще побажання.(одним словом)

будь здоровим, щедрим, розумним, красивим, добрим, дружнім,, радісним, щасливим ,веселим…

«Хворий в сімۥї. Поради для всіх»

«Це корисно для здоров’я»

«Ми обираємо здоров’я»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
4
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!