Розробка уроку . РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ. ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з розв’язуванням задач на кратне порівняння числа і суми; навчати визначати структуру буквених і числових виразів; вдосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички; логічне мислення, математичне мовлення, творчі здібності; виховувати уважність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

13.10.15р.Урок 26. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА КРАТНЕ ПОРІВНЯННЯ. ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ

Мета: ознайомити учнів з розв’язуванням задач на кратне порівняння числа і суми; навчати визначати структуру буквених і числових виразів; вдосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички; логічне мислення, математичне мовлення, творчі здібності;

виховувати уважність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте вирази, які ви склали, та назвіть результати обчислень.

— Яку обернену задачу ви склали до задачі 224 (с. 33)?

2. Усна лічба (с. 33, завдання 225)

3. Математичний диктант

— Запишіть тільки відповіді.

У скільки разів:

  • 8 грн більше, ніж 2 грн?

  • 30 м більше від 6 м?

  • 4 год менше, ніж 12 год?

  • 15 кг більше, ніж 5 кг?

  • 7 дм менше, ніж 49 дм?

Відповіді: у 4 рази; у 5 разів; у 3 рази; у 3 рази; у 7 разів.

4. Фронтальне опитування

— Продовжіть міркування.

  • Якщо а = 5, то а · 7 – 21 = 5 · 7 – 21 = ...

  • Якщо а = 6, то 42 : а · 8 = ... = ...

  • Якщо а = 7, то а · 4 – 28 : а = ... = ...

— Виконайте дії.

34 см – 2 дм 6 см = см – см = см

1 дм 6 см + 4 дм = дм см

1 дм 7 см + 3 см = дм см = дм

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми продовжимо розв’язувати задачі на кратне порівняння і задачі з буквеними даними; будемо розвивати вміння використовувати знання табличного множення і ділення на практиці.

IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Усне розв’язування буквеного виразу (с. 33, завдання 226).

2. Робота над задачею з буквеними даними (с. 33, завдання 227)

Розв’язання

1) а · 8 (кг) — маса залізного бруска

2) а · 8 – а (кг)

Відповідь: на а · 8 – а (кг) маса залізного бруска більша від маси дерев’яного.

Фізкультхвилинка

Працювали ви старанно,

Лічили, писали охайно.

Стомилися очки і рученята.

Спочиньте трохи, мої малята!

Сонце спить, небо спить

(очі затулити долонями),

Навіть вітер не шумить.

Рано-вранці сонце встало

(розплющити очі й підняти голови)

І проміння всім послало

(піднятися на пальчики, руки вгору, розвести в сторони).

Станемо струнко! Руки в боки!

Пострибаєм, як сороки,

Як сороки-білобоки.

Стриби-стриби! Скоки-скоки!

А тепер, мов жабенята,

Ще в присядки пострибати.

Ква-ква-ква! Ще раз: ква-ква! —

Щоб спочила голова.

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею (с. 34, завдання 228)

— Прочитайте задачу.

Аналіз задачі, запис короткої умови.

— Запишіть розв’язання задачі.

Сильніші учні розв’язують задачу самостійно.

Усі решта учнів записують задачу, користуючись планом і схемою.

1) Скільки всього журналів і брошур розклав листоноша?

+ =

2) У скільки разів більше листоноша розклав газет, ніж журналів і брошур разом?

: =

2. Самостійна робота (с. 34, завдання 229)

— Підкресліть другий доданок у виразі, де останньою є дія додавання.

— Обчисліть значення виразів самостійно.

3. Завдання з логічним навантаженням (с. 34, завдання 230)

Склад числа 8: 1 і 7; 2 і 6; 3 і 5; 4 і 4.

Добуток цих чисел: 1 · 7 = 7; 2 · 6 = 12; 3 · 5 = 15; 4 · 4 = 16.

Найбільший добуток дає пара чисел 4 і 4.

Найменший добуток дає пара чисел 1 і 7.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

— Які завдання найбільше сподобалися?

— Над чим би ви хотіли попрацювати на наступних уроках?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 34, завдання 231; 232.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!