• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Розробка уроку . МІРИ ДОВЖИНИ. МІЛІМЕТР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ДОВЖИНИ. КРЕСЛЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ. АНАЛІЗ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ НА ТРИ ДІЇ

Розробка уроку . МІРИ ДОВЖИНИ. МІЛІМЕТР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ДОВЖИНИ. КРЕСЛЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ. АНАЛІЗ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ НА ТРИ ДІЇ

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини — міліметром; повторити перетворення іменованих чисел; вправляти у кресленні і вимірюванні відрізків; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії складанням виразу; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: МІРИ ДОВЖИНИ. МІЛІМЕТР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ДОВЖИНИ. КРЕСЛЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВІДРІЗКІВ. АНАЛІЗ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ НА ТРИ ДІЇ

Мета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини — міліметром; повторити перетворення іменованих чисел; вправляти у кресленні і вимірюванні відрізків; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії складанням виразу; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Дзвоник швидко пролунав,

До роботи всіх позвав.

Тож і ми часу не гаєм,

До роботи приступаєм.

ІІ Перевірка домашнього завдання

IIІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Усний рахунок

а) Прочитайте записані числа. Яке із чисел найбільше?найменше?

б) Розкладіть числа на суму розрядних доданків.

452=

605=

111=

940=

2.Гра « Допоможі Незнайкові «

3.Гра « Хто швидше «

4.Розв’яжіть задачу

90 штук горішків

Натаскали в нірку мишки,

Всі взяли собі по 7,

Залишилось 27.

От задача дітворі:

Скільки мишок у норі?

  1. Каліграфічна хвилинка

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо відомі вам одиниці довжини, ознайомимося з новою одиницею вимірювання довжини — міліметром, проаналізуємо співвідношення між одиницями довжини.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Підготовча робота

Складання «Асоціативного куща «

Одиниці вимірювання

— Які одиниці вимірювання довжини ми вивчили у 1-му і 2-му класах?

(Сантиметр, дециметр, метр)

— Заповніть пропуски.

1 м = дм = см

2. Пояснення нового матеріалу

— Щоб виміряти будь-який предмет потрібні відповідні міри довжини.

Проблемна ситуація

— Якими одиницями довжини ви будете користуватися, якщо потрібно виміряти:

  • Довжину дороги? (Кілометрами)

  • Довжину і ширину класної кімнати? (Метрами)

  • Довжину олівця? (Сантиметрами)

  • А довжину мурахи?

— Перед тим, як обрати одиницю довжини, прикиньте на око розмір мурахи. Ви бачите, що вона набагато менша від сантиметра. Що ж це за одиниця вимірювання? Це — міліметр. Він у 10 разів менший від сантиметра. Він потрібний не тільки для того, щоб вимірювати предмети завдовжки менші від сантиметра, а ще й для точності вимірювання. Адже математика — це точна наука. Не існує такої величини, як «трішечки». Під час вимірювання відрізка завдовжки 3 см 2 мм не можна сказати, що довжина цього відрізка дорівнює 3 см і «трішечки». Це буде неправильно.

Міліметр — десята частина сантиметра, сота частина дециметра, тисячна — метра.

Цікаво знати!

  • Мурахи-це комахи, вони мають шість ніг. Вони силачі, бо можуть нести груз в 10-100разів більший за свою масу тіла. Розмір тіла комахи від 8 до 30мм. Живуть родинами до 1млн. Ніколи не сплять.

— Допишемо в наш рядок ще одну одиницю вимірювання довжини — міліметр.

1 м = дм = см = мм

1 м = 10 дм = 100 см = 1000 мм

3. Первинне закріплення

1) Робота за підручником (с. 66, №444).

2) Практична робота.

— Виміряйте довжину олівця, ширину зошита, підручника.

3) Креслення відрізків (с. 66, № 445).

4. Робота в парі

Перетворення іменованих чисел (с. 67, №446) – УСНО

5. Самостійна робота (с. 67, №447)

— Виміряйте і запишіть довжину кожного відрізка.

Фізкультхвилинка

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею (с. 67, №449)

Розв’язання

1) 30 + 24 = 54 (в.) — у товарному потязі

2) 54 – 9 = 45 (в.)

Відповідь: на 45 вагонів більше у товарному потязі, ніж у пасажирському.

Творча робота над задачею

— Як дізнатися, у скільки разів у пасажирському потязі менше вагонів, ніж у товарному?

54 : 9 = 6 (разів)

— Як зміниться відповідь задачі?

2. Самостійна робота (с. 67, № 448)

3. Аналіз розв’язання задачі на три дії (с. 67, №450)

Аналіз умови задачі за коротким записом на дошці.

— Розгляньте записи у підручнику.

— Поясніть, про що ми дізнаємося в кожній дії.

4. Завдання з логічним навантаженням (с. 68, №451) ( Для сильних учнів)

Розв’язання

1) 18 – 2 = 16 (р.)

2) 16 : 2 = 8 (р.)

3) 8 + 2 = 10 (р.)

Відповідь: в одному акваріумі 8 рибок, а в другому — 10 рибок.

VI. Підсумок уроку

Гра « Мікрофон «

— Що нового дізналися на уроці?

— Скільки міліметрів в 1 см? 1 дм? 1 м?

—Яка одиниця вимірювання довжини найменша? Найбільша?

—Для чого нам потрібно знати співвідношення між одиницями вимірювання довжини?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!