• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Розробка уроку математики на тему: Повторення вивченого матеріалу.Складання і розв'язування прикладів і задач в межах десяти.

Розробка уроку математики на тему: Повторення вивченого матеріалу.Складання і розв'язування прикладів і задач в межах десяти.

Опис документу:
Мета. Закріпити знання учнів першого десятка, вміння складати і розв 'язувати приклади , вміння складати задачі за малюнками. Розвивати пізнавальну самостій- ність учнів , логічне мислення. Прививати дітям почуття дружби та взаємодопомоги

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Повторення вивченого матеріалу.Складання і розв'язування прикладів і задач в межах десяти. . Мета. Закріпити знання учнів першого десятка, вміння складати і розв 'язувати

приклади , вміння складати задачі за малюнками. Розвивати пізнавальну самостій- ність учнів , логічне мислення. Прививати дітям почуття дружби та взаємодопомоги . Обладнання. Слайди для показу, віршовані задачі, загадки, запис пісні « Пісня про дружбу».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Добрий день,

Хлопчики й дівчатка!

Пролунав шкільний дзвінок,

Всіх покликав на урок.

За парти рівненько сідайте,

Про правила не забувайте.

Чи готовий до уроку клас? ( Так.)

Чи не має ледарів серед нас? ( Не має.)

Ну тоді сюрприз для вас

ІІ. Оголошення теми і мети.

В подорож рушаємо сьогодні До казкової Країни знань. Дружно числа називайте. Двері в казку відчиняйте. ( Слайд №1)

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу. . У великому лісі жила маленька Мишка.Одного разу вирішила вона запросити своїх друзів до себе в гості. Пішла Мишка стежинкою , а щоб веселіше було в доро- зі стала рахувати все що зустрічалося їй.

1. Усна лічба. ( Слайди №2 ; №3)

  • Скільки метеликів? ( 4 )

  • Скільки квітів? ( 7 )

  • Скільки грибочків? ( 3 )

  • Скільки ялинок? ( 2 )

  • Скільки осик? ( 5 )

2. Назва компонентів при додаванні. ( Слайд №4 )
Іде Мишка, а назустріч летить птах.

Маленький, сіренький

Всюди літає цей молодець,

А зветься він ( Горобець )

Попросила вона Горобчика на гостини, але забула сказати на котру годину. Діти, якщо правильно виконаєте завдання, то дізнаєтеся о котрій порі господиня чекатиме гостей.

  • Як називаються числа при додаванні? - Назвіть у першому прикладі перший доданок. ( 9 )

1 -Назвіть у другому прикладі суму. ( 10 )

Отже Мишка чекатиме гостей о 9 годині 10 хвилин.

ІV. Складання і розвязування прикладів.

І. Розв'язування прикладів. ( Слайд №5 )

Прибігла наша сіренька до ліщини , там живе звірятко.

Хвіст трубою, спритні ніжки

Стриб на гілку на сучок,

Носить ( Білочка) горішки

В золотий свій сундочок. . Покликала Мишка її в гості. Білочка назбирала чимало горішків і грибочків, та стрибаючи з гілочки на гілку розсипала їх на травичку. Допоможіть їй малята в корзинку все зібрати, щоб наша вертілочка не запізнилася і прийшла вчасно в гості до подруги .

-Запишіть і розв'яжіть приклади.

2. Гра « Допоможіть Жабці» ( Слайд №6 )

Зустріла Мишка свою друга і запросила в гості.

У зеленому жакеті

Скаче собі в очереті. ( Жабка )

Жабеня гуляло по березі річки і роздивлялося своє домашнє завдання.

Раптом набігла хвиля і змила частину чисел. Доведеться виручати друга. Допоможіть Жабеняті вставити потрібні числа . Лише тоді воно зможе завітати в гості до Мишки.

З. Складання і розв'язування прикладів за малюнками. ( Слайд №7 ) . Ось нарешті Мишка дійшла до хатинки під гіркою дійшла. Постукала вона в двері, а хто до неї вийшов відгадайте самі. . Сіра шубка . Довгі вушка . Куций хвіст . Що за звір? ( Зайчик ) . Покликала сіренька Зайчика на гостину . Погодився він прийти , але йому потрібно зробити багато роботи : запаси на зиму порахувати і скласти їх у комірчину. Дітки, допоможіть стрибайчику . . - Складіть і розв'яжіть приклади за малюнками. ( Слайди №8-10 )

4. Музична фізкультхвилинка.

5. Зв'зок дії додавання і віднімання. ( Слайд №11) Замріялася наша господиня аж раптом щось гостре вкололо її.

- Кого не помітила Мишка? ( Їжачка ) . Їжачок саме в цей час намагався збити яблучка з дички і теж не побачив її. Вибачилися вони одне перед одним, а на прощання Мишка запросила його до себе.

- Діти, якщо ви складете з прикладів на додавання приклади на віднімання , то яблучка самі впадуть на землю.

V. Складання і розвязування задач. . 1. Розвязування віршованих задач.( Слайд №12) . Прибігла Мишка додому, тай давай готувати, щоб було чим гостей частувати

Мишка борщ варила,

Картоплин аж сім взяла,

2 . Капустину накришила.

У каструлю все зложила.

Скільки овочів всього поклала? ( 8 )

Мишка залюбки

Випікала пиріжки,

- 3 яблуками вісім наліпила

З грибочками тільки два Скільки всіх , малеча мила, . Пиріжків вона спекла. ( 10 )

На малині серед гілочок

Заховалось п'ять ягідок.

А отут лежать ще дві . У густій рясній траві. . Підрахуємо гуртом

Скільки ягідок разом? (7)

Жабка та Горобчик,

Зайчик- побігайчик, Їжачок-колючка, Білочка-вертілочка Поспішають в гості.

Скільки друзів нині

Будуть вдячні господині? ( 5 )

2. Складання і розв'язування задач за малюнками. . - Хто прийшов першим до Мишки? ( Горобчик)

- Складіть і розв'яжіть задачу про горобчиків. ( Слайд №13 )

( На полі, де росли соняшники, літало 5 горобчиків . 2 горобчики полетіло. Скільки горобчиків залишилося літати на полі ?) . - Хто завітав після Горобчика на гостину? ( Білочка )
- Розкажіть про гостинці, які принесла Білочка. Сладіть і розв'яжіть задачу . (Слайд №14) . ( Білочка принесла Мишці в дарунок 5 грибочків і 4 горішки . Скільки всього принесла Мишці гостинців Білочка ?) Назвіть наступного гостя. ( Жабка )

- Що подарувала Жабка Мишці ? . - Розкажіть про це в задачі. ( Слайд №15)

( Жабка подарувала Мишці 3 фіолетових, 2 рожевих квіток та 1 жовту квітку . Скільки всього квіток подарувала Жабка Мишці ?) - - Хто прийшов найпізніше? ( Їжачок )

- Складіть і розв'яжіть задачу про Їжачкові подарунки. ( Слайд №16 )

( Їжачок приніс Мишці 2 яблука і 1 грушу . Скільки всього фруктів приніс Їжачок для Мишки ? ) . – Що Зайчик приготував для Мишки? . 3 . - Сладіть і розв'яжіть задачу .( Слайд №17 )

( Зайчик ніс Мишці 6 морквин . По дорозі він з'їв 2 морквинки. Скільки морквинок Зайчик приніс Мишці? ) . VІ. Підсумок уроку. . - Чи сподобалося вам допомагати лісовим мешканцям ? ( Так )

Наш урок закінчується, щоб повернутися назад,рахуйте у зворотньому
порядку. ( Слайд №18 )

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!