і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Розробка уроку математики для 1 класу "Дія додавання і віднімвння. Їх зв"язок"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета:  продовжувати роботу над формуванням в учнів вміння розрізняти дії віднімання та додавання; дати поняття про те, що при відніманні результат обов’язково зменшується, а при додаванні — збільшується; вдосконалювати навички усної лічби; повторити склад чисел; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення. Виховувати інтерес до уроків математики.

Обладнання:  предметні малюнки, таблиці «Склад числа», медіапрезентація, математичні віяла, набірне полотно, числа,завдання  з геометричних фігур, відеозапис фізкультхвилинки «Ялинка».

Тип уроку. Урок закріплення отриманих знань.

 Метод. Урок - гра «Лісова школа».

                                                    Хід уроку

І. Організація класу

ІI. Мотивація навчальної діяльності

 --   Сьогодні у нас незвичайний урок математики.   І відбудеться він у незвичайній школі. Що ж це за дивна школа, дізнаєтесь, як розставите по порядку числа.  

-- Отже, наш урок пройде у лісовій школі. І учні у ній незвичайні -  звірята.

ІІI. Контроль, корекція і закріплення знань

1. Усна лічба

Учитель читає вірш і поступово виставляє силуетні малюнки звірів.

Якось влітку в надвечір’я лісові зійшлися звірі

В теплий затишний барліг     до ведмедя     на пиріг:

Вовк, єнот, їжак, вовчиця, заєць, білка, та лисиця.

Всяк свого шматка чекав, та хазяїн «сплохував»!

Він, ведмідь, ніяк не міг розділити той пиріг,

Тричі потом він облився, та нічого не добився.

Хто бажає підказати, з чого треба починати?

Чому ведмідь не зміг розрізати пиріг? (Треба порахувати гостей.)

— Скільки всього звірят зібралося на пиріг? Що означає число 8? (Кількість звірят.) На якому місці Їжак, якщо лічити зліва направо? А якщо полічити справа наліво? Який за порядком прийшов до ведмедя Вовк? Заєць? Що означають слова «сьомий», «третій»? (Порядкову лічбу)

2. Робота з таблицею «Склад числа»

3. Робота в групах.      Гра «Де чий приклад?»

4.  Гра «Хто перший?»

 5. Каліграфічна хвилинка Написання цифр в зошитах.

  Повторення послідовності чисел у межах10.

 Жив –був жук-цифроїд,

 Їв він цифри на обід.

 Ось він скільки з’їв із чаєм!

Встав, яких не вистачає:

 10…8 7…  …  …3 … 1

— У якому порядку—збільшення чи зменшення—записані числа.

Ось біля лісової школи з’явилась зграйка пташок. Куди ж вони вас запрошують?

6. Фізкультхвилинка

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

  Перед нами стоїть завдання допомогти звірятам засвоїти дію віднімання та навчити їх складати і розв’язувати  приклади на віднімання.

 —Як називається знак віднімання?

—Що означає відняти? (Зменшити число.)

V. Розвиток і закріплення математичних знань

1.  Робота за підручником. Складання прикладів за малюнками підручника с. 44 (№ 1, 2).

--Що відбувається, коли між двома числами з’являється знак мінус?

(Завд. 2 - письмово)

  6-3=3                     4-2=2

  5-1=4                     6-4=2

Висновок. При відніманні число  – зменшується.

 

2.  Складання прикладів на додавання та віднімання. Складання прикладів за малюнками монет (С. 44, № 3)  

—Допоможіть наступному учню лісової школи.

В магазині зайчик плаче,

Полічить не вміє здачу:

«П’ять копійок, дві  й одна,

Скільки разом їх, хто зна?»

 Ви йому допоможіть.

 Скільки здачі підкажіть?

 Зайчик  приніс малюнки, а ми повинні скласти за ними приклади на додавання та віднімання.  ( на набірному полотні)

 5-3=2             2+5=7

 

3. Самостійна робота

5. Задачі з логічним навантаженням

— Ось і останній гість нашого уроку

Не стулить і на мить очей,

Вночі полює на мишей.

Зате удень відпочива.

Ні, це не кішка, це... (сова).   Сова— вчитель лісової школи.

Мудра сова приготувала для  вас задачі на кмітливість.

*Киця й котик залюбки випікали пиріжки.

  Киця з тіста п’ять зліпила, котик теж із снігу п’ять.

  Скільки всіх, скажіть, будь ласка, пиріжків вони з’їдять?

* Ведмедик поклав у курточку 5 монет. У курточці дві кишені - ліва і права. Скільки  монет може  бути в кожній кишені? (2 і 3, 1 і 4, усі в одній, а друга порожня)

VІ. Робота з геометричним матеріалом.

З яких фігур склали малюнки?

VІІ. Підсумки уроку. —Над якою дією ми працювали на уроці?

— Як називається знак віднімання ?

-— Що відбувається, коли ми виконуємо дію віднімання 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: продовжувати роботу над формуванням в учнів вміння розрізняти дії віднімання та додавання; дати поняття про те, що при відніманні результат обов’язково зменшується, а при додаванні — збільшується; вдосконалювати навички усної лічби; повторити склад чисел; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення. Виховувати інтерес до уроків математики.
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    160
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    PF685781
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь