Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Розробка уроку літературного читання на тему: «Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”»

НУШ

Для кого: 3 Клас

22.10.2021

35

1

0

Опис документу:

Розробка уроку літературного читання на тему: «Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”». Вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, зв'язно висловлювати свої думки; розвивати образне мислення учнів, творчу уяву; виховувати любов до тварин.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Грем′яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Урок літературного читання на тему: «Учіться...
Слайд № 1

Грем′яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області Урок літературного читання на тему: «Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”» Підготувала вчителька початкових класів Бондаренко Ірина Григорівна

Вже дзвоник пролунав, На урок нам дав сигнал. Сядьте рівно на стільці, Бачу, всі ви – молодці!
Слайд № 2

Вже дзвоник пролунав, На урок нам дав сигнал. Сядьте рівно на стільці, Бачу, всі ви – молодці!

Робота над скоромовкою Ворона сороці намисто купила, В намисті сорока намистинки лічила.
Слайд № 3

Робота над скоромовкою Ворона сороці намисто купила, В намисті сорока намистинки лічила.

Робота над загадками Ледь помітний він маленький. То квадратний, то кругленький. Як його ти відірвеш, То штани не застібнеш.
Слайд № 4

Робота над загадками Ледь помітний він маленький. То квадратний, то кругленький. Як його ти відірвеш, То штани не застібнеш.

Ґудзик
Слайд № 5

Ґудзик

Чорний цуцик весь дім стереже.
Слайд № 6

Чорний цуцик весь дім стереже.

Замок
Слайд № 7

Замок

- Зробіть звуко-буквенний аналіз слова ґудзик .
Слайд № 8

- Зробіть звуко-буквенний аналіз слова ґудзик .

Тема уроку. Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”
Слайд № 9

Тема уроку. Учіться визначати в тексті пригоду. Т.Пустовар “Цуцик і ґудзик ”. Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка”

- Прочитайте речення,інтонаційно передайте стурбованість. Що робити, що робити? Як штанці йому носити?
Слайд № 10

- Прочитайте речення,інтонаційно передайте стурбованість. Що робити, що робити? Як штанці йому носити?

Робота над віршем Т. Пустовар “Цуцик і ґудзик”. Гра “Бджілки” Самостійне напівголосне читання вірша учнями.
Слайд № 11

Робота над віршем Т. Пустовар “Цуцик і ґудзик”. Гра “Бджілки” Самостійне напівголосне читання вірша учнями.

Аудіювання 1. Який був цуцик? А) Маленький Б) Чорненький 2. Від чого відірвався ґудзик? А) Від сорочки Б) Від штанців 3. У кого запитував цуцик про...
Слайд № 12

Аудіювання 1. Який був цуцик? А) Маленький Б) Чорненький 2. Від чого відірвався ґудзик? А) Від сорочки Б) Від штанців 3. У кого запитував цуцик про ґудзик? А) У курей Б) У курчат

- Розгляньте малюнок. - Яка пригода трапилася з цуциком?
Слайд № 13

- Розгляньте малюнок. - Яка пригода трапилася з цуциком?

- Як цуцик шукав ґудзик? - Розгляньте малюнок і допоможіть цуцикові знайти ґудзик.
Слайд № 14

- Як цуцик шукав ґудзик? - Розгляньте малюнок і допоможіть цуцикові знайти ґудзик.

Фізкульт-хвилинка
Слайд № 15

Фізкульт-хвилинка

Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка” Гра “Рибки” Самостійне читання оповідання учнями мовчки.
Слайд № 16

Опрацювання оповідання С. Шаповалова “Зозуляста курка” Гра “Рибки” Самостійне читання оповідання учнями мовчки.

Словникова робота Зозуляста курка – забарвленням нагадує зозулю, ряба. Почало смеркати – вечоріло. Закортіло – захотілося.
Слайд № 17

Словникова робота Зозуляста курка – забарвленням нагадує зозулю, ряба. Почало смеркати – вечоріло. Закортіло – захотілося.

Аналіз змісту оповідання - Яка пригода описана в оповіданні? Де обрала собі сідало курка? Чому? Знайдіть і прочитайте, яка була курка. Поміркуйте, ...
Слайд № 18

Аналіз змісту оповідання - Яка пригода описана в оповіданні? Де обрала собі сідало курка? Чому? Знайдіть і прочитайте, яка була курка. Поміркуйте, від якого слова утворилося слово зозуляста? Чим курка була схожа на зозулю?

- Розгляньте малюнок. Хто на ньому зображений? Де треба було розмістити курку?
Слайд № 19

- Розгляньте малюнок. Хто на ньому зображений? Де треба було розмістити курку?

Гра “Так чи ні?” * Зозуляста курка знову примостилася спати на груші. * Усі кури як кури щойно почне світати – ідуть у курник на сідало. * А ця обр...
Слайд № 20

Гра “Так чи ні?” * Зозуляста курка знову примостилася спати на груші. * Усі кури як кури щойно почне світати – ідуть у курник на сідало. * А ця обрала собі місце на дереві. * І так кожен вечір до самої зими. * Закортіло їй сидіти на гілці. * Може вона хоче побути зозулею.

Підсумок уроку - Над чим ми працювали на уроці? - Що нового дізналися? - Що найбільше сподобалося? Здивувало?
Слайд № 21

Підсумок уроку - Над чим ми працювали на уроці? - Що нового дізналися? - Що найбільше сподобалося? Здивувало?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили