Розробка уроку Я досліджую світ "Ранкові зустрічі."

Опис документу:
Ранкові зустрічі. Розробки для учнів 1 класу , що відповідають вимогам Нової української школи. Мають цікаві ігри, завдання, групові завдання.загадки, художні хвилинки. сприяють творчому розвитку учнів, просторовій уяві, розвитку пам яті, уваги учнів. Ранкові зустрічі можна проводити на подвір ї, бібліотеці. Використовувати мультимедійні презентації картин осіннього пейзажу, мульфільмів та музичного супровіду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1-Б-мій рідний клас!

Я усіх вітаю Вас!

Швидко ранок починай,

В коло друзів всіх збирай!

Розробки ранкових зустрічей для 1 класу НУШ

Вчитель: Шуть Л.П.

1.Тема тижня «Доброта»

Привітання

Добрий день,наш рідний клас!

Ти-як завжди,радий нам!

Швидше двері відчиняй,вірних друзів зустрічай!

Мій настрій

-Сьогодні у погоди сумний настрій: іде дощ,сонечко виглядає із-за сірих хмаринок, пташки не співають веселих пісень.

Але я сьогодні усміхнена і маю ,напрочуд, веселий настрій!

Вправа «Спіймай мій настрій»

Вчитель тримає посмішку на палочці. Вона чарівна і передається по колу учням із словами «Я передаю тобі ,Іванко, (називаємо імена учнів) гарний настрій, посміхнись!». Коли усмішка пройшла колом і повернулась до вчителя, то всі учні разом посміхаються.

Визначення теми дня

Гра « Що було б якби…»

Дітям пропонуються різні ситуації, а вони фантазують:

-ти перетворився на «золоту» рибку…?

-ти міг читати думки інших людей…?

-ти став людиною-неведимкою…?

-Діти, чи треба бути якимсь особливим , щоб робити добрі справи? Мабуть . що ні!Добро живе серед нас!

Робота в групах

Створення правил доброти

Ось у цьому чарівному будиночку живе Доброта! Запросіть до неї в гості справжніх друзів, що зроблять її кращою, сильною і корисною. (Діти на стікерах у формі сердечок ,одним словом ,записують друзів доброти).

-допомагай -бережи

-пожалій -шануй

-не заздрь -вибачай

(можна біля будиночка посадити дерево доброти та прикрасити його листочками)

Крісло автора «Я великий добродій»

Діти сідають у крісло і по черзі розповідають про свої добрі справи.

-Що зробив ти ,щоб допомогти іншим? Чи варто допомагати іншим? Ці запитання ми будемо розглядати, давати на них відповіді.

На цьому тижні ви маєте таку унікальну можливість творити добро, стати добродіями. За кожне добре діло ви отримуватимете сердечка, а хто назбирає їх найбільше отримає звання «Добродій класу».

Перегляд мультфільму «Просто так…»

2.Тема дня «Твоя адреса»

Привітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Хай сяють усмішки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

Діти стають у коло,беруться за ручки і легенько натискаючи на долоньку того, хто стоїть справа говорить «Каміла,(імена учнів) моє вітання приймай, цілий день гарний настрій май!»

Мій настрій

Три ромашки маю , веселий,похмурий,сумний

Свій настрій визначаю!

Визначення теми дня

У народі кажуть « Мій дім-моя фортеця!»

-Як ви розумієте цей вислів?(відповіді учнів).

Творча робота.

-Уявіть себе художником , який хоче намалювати портрет свого будиночка.

(діти малюють свої будиночки)

-Розкажіть, що ви намалювали (коротка презентація),чим ваш будиночок особливий?

-Чи знаєте ви номер свого будинку? Назву вулиці на якій ти живеш?

-Як називається місто у якому ми жевемо? Назва держави?

-Так, ось це і є твоя адреса! Кожен повинен знати свою адресу.

-Як ми використовуємо свою адресу у повсякденному житті? (роздуми учнів)

Гра «Листоноша»

Вчитель одягає сумку листоноші та витягає із неї листівки, називаючи адреси учнів. Чию адресу називає, той виходить за листом.

-Всі отримали листи? Молодці!

3.Тема дня «Осінь»

Привітання

Доброго ранку - сонце привітне!

Доброго ранку - небо блакитне!

Доброго ранку -у небі пташки!

Доброго ранку - зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

Діти стають у коло,беруться за ручки і легенько натискаючи на долоньку того, хто стоїть справа говорить «Каміла,(імена учнів) моє вітання приймай, цілий день гарний настрій май!»

Мій настрій

Три ромашки маю , веселий,похмурий,сумний

Свій настрій визначаю!

Визначення теми дня

Загадка

Прийшла дівчина до хати,

Взялась хазяйнувати.

Вправно скриню відімкнула -

В жовту скриню все вдягнула…(осінь)

Легенда про осінь

За народною легендою, Осінь-старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи свою дочку на Землю, Сонце сказало: «Забирай усе моє золото, будь щедрою і люди полюблять тебе!» І Осінь виконала наказ свого батька. Вона кожного року приносить нам щедрі дари, чарує нас своєю красою.

-Які в Осені прикмети?

Кольорова хвилинка

Невеличка хатка,

Там живуть малятка!

Ми їх гостроносих

У портфелі носим…(олівці)

- Пригадаємо назви кольорів.

- Розфарбуємо осіннє листя і допоможемо Осені одягти дерево «бажань».

Учні розфарбовують листочок і прикріплюють його на дерево загадуючи своє бажання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн