Тип уроку: STEM-урок - вивчення нових знань.
Мета: формування навчальних компетентностей порівняти і інформацію знаходити оптимальні рішення
Навчальна:
(Інформатика): Ознайомитися з технологією створення кольору на комп'ютері: кольорову модель і глибину кольору;
(Фізика): Ознайомити школярів з дисперсією, явищем, яке доводить хвильову природу світла та розглянути складні і прості електромагнітні світлові хвилі; встановити залежність між частотою коливань - довжиною хвилі і показником заломлення - швидкістю поширення світла;
Розвиваюча:
(Інформатика): розвивати сприйняття та можливість обирати кольори для створення сайтів;
(Фізика): розвинути здатність застосовувати творчі здібності на основі розумової діяльності для роз'яснення незвичайних, цікавих, красивих, яскравих та насичених кольорами і відтінками явищ природи;
Виховна:
(Інформатика): виховувати в учнів інформаційну культуру та навички правильного користування комп’ютером та мережею Інтернет;
(Фізика): виховувати ставлення до праці на прикладі життя та праці відомих учених, через зроблені ними відкриття на прикладі дисперсії світла.