Тип уроку: STEM-урок - вивчення нових знань.
Мета: сформувати знання про лінзи та фізичні величини, які характеризують лінзу.
Навчальна:
(Біологія): ознайомити учнів із будовою ока як оптичною системою, з найбільш поширеними дефектами зору – короткозорістю і далекозорістю та методами їх виправлення; розширити знання учнів про властивості ока, гігієну зору; показати прояви законів фізики в живій природі;
(Фізика): розширення та поглиблення знань учнів про явище заломлення світла та використання цього явища в оптичних системах. Формування понять про різні типи лінз, їх оптичні властивості. Формування знань про формулу тонкої лінзи;
Розвиваюча:
(Біологія): пояснити дефекти зору та можливу профілактику та корекцію цих дефектів;
(Фізика): розвиток аналітичного та логічного мислення, формування наукового світогляду та прагнення до пізнання навколишнього світу;
Виховна:
(Біологія): виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших;
(Фізика): виховувати цікавість до оточуючих фізичних явищ та їх дослідження, підтримувати інтерес до предмету.