Розробка спортивного свята «Зимові веселі старти»

Опис документу:
Спортивне свято проводиться з метою цікавого проведення часу учнів, залучення їх до регулярних занять фізичною культурою та спортом; установлення тісніших зв’язків між учнями різних вікових груп (паралелі 2,3,4 класів) та створення сприятливих умов для виховання правильних відношень між молодшими та старшими, хлопчиками та дівчатками; розвивати комунікативну культуру; виховувати дисциплінованість, відповідальність, самостійність, наполегливість; підведення підсумків тижня початкової школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка спортивного свята «Зимові веселі старти»

Умовні позначення

- хлопчик

- мішок

- дівчинка

- естафетна паличка

- напрямок руху

- мяч

- лінія старту

- кеглі

-лінія фінішу

- вчитель

- відстань руху- канат

- помічник

- обручі: великий та малий

- скакалка

Завдання: спортивне свято проводиться з метою цікавого проведення часу учнів, залучення їх до регулярних занять фізичною культурою та спортом; установлення тісніших зв’язків між учнями різних вікових груп (паралелі 2,3,4 класів) та створення сприятливих умов для виховання правильних відношень між молодшими та старшими, хлопчиками та дівчатками; розвивати комунікативну культуру; виховувати дисциплінованість, відповідальність, самостійність, наполегливість; підведення підсумків тижня початкової школи. Учасники свята: у святі приймають участь всі вікові групи початкової школи, змішані за віком і статтю (1 - 3 класів) у повному складі. Оцінювання: за найбільшою кількістю балів. Інвентар: 26 повітряних кульок; 4 великих гумових м’яча; 5 маленьких м'ячів; 20 кеглів; 4 великих обруча; 4 маленьких обруча; канат; 5 паличок естафетних; 10 м’ячів баскетбольних; 5 мішків; 5 скакалок; 5 комплектів гри «Дартс»;13 аркушів паперу; картки із логічними завданнями; картки із загадками; 4 комплекти з паперу елементів сніговичка. Хід спортивного свята Спортивний зал прибраний у зимовому стилі. На стінах – плакати, малюнки, сніжинки. Під музику маршу до спортивного залу заходять команди-учасниці. Представлення команд

1.2 клас: «Квітка - семицвітка»

Квітка - семицвітка взимку розцвіла, Влучним, спритним, витривалим перемогу принесла.

2. 3клас: «Снігурі» Щоб нам гарно виступати, Всім здоров'я треба мати! А про нього треба дбати: З фізкультурою дружити, Вправи кожен день робити. Будьмо радісні й здорові, Спритні, дужі і бадьорі!

3.4 клас: «Сніговички» Спортивний наш «Сніговичок» В змаганнях вже не новачок, І хай мороз вас не лякає, Бо дружба в нас перемагає!

Представлення суддів, привітання учасників та гостей свята. Ознайомлення з програмою свята . Оцінювання представлення команд . Правила техніки безпеки під час свята.

1. Естафета «Передай естафетну паличку» (для учнів 2-х, 3-х, 4-х класів) Завдання: За командою вчителя перший учень кожної команди з лінії старту, з естафетною паличкою в руках, починає біг до лінії фінішу, огинаючи на своєму шляху 4 кеглі. Повертаючись назад бігом до лінії старту по прямій, передає естафетну паличку наступному учневі кожної команди і т.д.

Перемагає та команда, яка першою закінчила естафету та найменшу кількість разів впустила естафетну паличку. Підсумок естафети.

10 м

2.А) Естафета «Кенгуру» (для учнів 4-х класів) Вихідне положення один м'яч затиснутий між колінами, інший – перед грудьми. Завдання: За командою вчителя перший учень кожної команди з лінії старту стрибками рухається вперед, огинаючи на своєму шляху 4 кеглі, та, взявши м'яч у руки, повертається до лінії старту бігом та передає м’яча наступному учневі кожної команди і т.д. Перемагає та команда, яка першою закінчила естафету та найменшу кількість разів впустила м'яч.

Підсумок естафети.

10 м

2. Б) Естафета «М’ячі – стрибунці» (для учнів 2-х, 3-х класів) Завдання: За командою вчителя перший учень кожної команди з лінії старту стрибками, сидячи на великому гумовому м’ячі, рухається вперед, огинаючи на своєму шляху 4 кеглі, повертається до лінії старту, огинаючи знову на своєму шляху 4 кеглі, та передає м’яча наступному учневі кожної команди і т.д. Перемагає та команда, яка першою закінчила естафету та допустила найменшу кількість помилок. Підсумок естафети.

10 м

3.Конкурс «Кегельбан» (для учнів 2-х, 3-х, 4-х класів) Завдання: Збити м'ячем з однієї спроби кеглі, розташовані на відстані 6 метрів. Перемагає та команда, яка збила найбільшу кількість кеглів. Підсумок конкурсу.

6 м

Показовий виступ секції «У – ШУ».

4. А) Естафета «Біг з пролізанням в обруч» (для учнів 2-х, 3-х класів) Завдання: За командою вчителя перший учень з кожної команди з лінії старту з м'ячем у руках біжить по прямій до лінії фінішу, пролазить крізь великий та малий обручі, повертається бігом до лінії старту, передаючи м'яч наступному учневі кожної команди і т.д. Перемагає та команда, яка першою закінчила естафету та найменшу кількість разів порушувала правила. Підсумок конкурсу.

6 м 4 м

4. Б) Естафета «Стрибки в мішках» (для учнів 4-х класів)

Завдання: За командою вчителя перший учень кожної команди з лінії старту застрибує в мішок на рівні колін, і, тримаючи його в руках, стрибає по прямій, обстрибує в мішку кеглю та повертається стрибками в мішку до своєї колони. Потім знімає мішок за лінією старту, а наступний учень швидко застрибує в мішок і продовжує естафету. Перший учень біжить і стає в кінці своєї колони. Естафета продовжується доти, доки направляючий кожної команди не стане першим,тримаючи мішок у руці. Перемагає та команда, яка першою закінчила естафету та найменшу кількість разів порушила правила естафети. Підсумок естафети.

10 м

5.А)Конкурс капітанів «Сніговичок» (для учнів 2-х класів) Завдання: Як найшвидше скласти з паперових елементів сніговичка. Перемагає той капітан, який найшвидше та найкраще складе фігуру сніговичка.

Підсумок конкурсу.

5.Б)Конкурс капітанів та вболівальників «Слони» (для учнів 3-х, 4-х класів) Завдання: Виходять 5(4) капітанів команд та обираються 5(4) вболівальників. Діляться на 5 пар: капітан – вболівальник. Кожному з гравців прив'язується до правої ноги повітряна кулька. Стоячи обличчям один до одного та кладучи руки на плечі супернику, учні наступають на повітряну кульку так, щоб вона лопнула. Час конкурсу 2 хвилини.

Підсумок конкурсу.

6.Конкурс «Перетягування канату» (для учнів 2-х, 3-х, 4-х класів) Завдання: Перетягнути канат на свою сторону до визначеної розмітки. Команда, яка отримала перемогу, здобуває 6 балів ( дивись додаток № 3). Підведення підсумків.

7. Конкурс капітанів «Найрозумніший» (вибірково) Завдання: Гравцям пропонуються логічні завдання. Перемагає той капітан, який дасть найбільшу кількість правильних відповідей. Завдання: 1) Летіла зграя гусей. Одна гуска попереду, а дві позаду, одна позаду і дві попереду, одна гуска між двома і три в ряд. Скільки було гусей? (3) 2) У двох носорогів було 2 роги. Скільки рогів у двадцяти носорогів? (20) 3) Батько й діти їхали на велосипедах. У всіх велосипедах було 7 коліс. Скільки серед них триколісних і двоколісних? (1 триколісний, 2 двоколісних) 4) Сестра старша за брата на 5 років. На скільки вона буде старшою від брата через 6 років? (5) 5) На одній руці п'ять пальців, на двох – десять. Скільки на 10 руках пальців? (50) 6) В автобусі було 17 чоловік. На зупинці вийшло 3-є і зайшло 3-є людей. Скільки людей стало в автобусі? (17) 7) Мене звуть Сашком. У моєї сестри тільки один брат. Як звати брата моєї сестри? (Сашко) 8)По вулиці ідуть два тата і два сини - усього троє. Чи може таке бути? (Дідусь, тато, син) 9) У квартирі було 3 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало у квартирі? (4) 10) У кімнаті горіло 7 свічок. Проходив повз них хлопчик, затушив дві свічки. Скільки залишилось свічок? (2, решта згоріли) 11) У кошику 3 яблука. Як поділити їх між трьома дівчатками так, щоб одне яблуко залишилось у кошику? (Одній дівчинці яблуко у кошику) 12) Онук спитав дідуся: - Скільки тобі років? Дідусь відповів: - Якщо проживу ще половину того, що я прожив і ще один рік, то мені буде 100 років. Скільки років дідусю? (66) Отримані бали додаються до досягнень всієї команди. Підсумок конкурсу.

8.Естафета «Біг в упряжці» (для учнів 2-х, 3-х, 4-х класів) Завдання: Перші учасники натягують на поясі скакалку, а другі учасники беруть «вожжі» в руки. За командою вчителя пара біжить по прямій з лінії старту до лінії фінішу, огинає кеглю та біжить назад. Пересікши лінію старту, перші учасники біжать у кінець колони, а другі учасники натягують скакалку на поясі третього учасника, тримаючи «вожжі» в своїх руках. По завершенні естафети перший учасник повинен пробігти позаду колони,тримаючи «вожжі», стати із скакалкою попереду колони, скакалку підняти вверх в правій руці та вишикуватися в колоні. За допущені помилки команда отримує штрафні бали. Перемагає команда,яка першою закінчила естафету та отримала найменшу кількість штрафних балів.

Підсумок естафети.

10 м

9. Конкурс для класних керівників А) «Літачок»: Для участі у конкурсі виходять класні керівники. Кожному вчителю видається аркуш паперу. Завдання: Зробити як можна швидше та запустити паперовий літачок. Перемагає той вчитель, який першим зробить літачок та запустить його як можна далі. Б) «Дартс»: Завдання: Попасти з відстані трьох метрів дротиком у ціль з трьох спроб. Перемагає той вчитель, який набрав найбільшу кількість балів. В) «Потанцюй»: Вчителі стоять у колі. Завдання: Під музичний супровід вчителям необхідно виконати танцювальні вправи. Перемагає той вчитель, який найкраще затанцює. Отримані бали додаються до досягнень учнів. Підсумок конкурсу.

10.Гра для вболівальників «Відгадай» (для учнів 2-х, 3-х, 4-х класів) Завдання: Вболівальникам пропонуються загадки. Перемагають ті вболівальники, які відгадали найбільшу кількість загадок, а їхній команді додається додатковий бал. 1)В зимовий студений час люблять всі діти нас. З гірки ми рушаєм в путь, а на гірку нас ведуть (санчата) В яких видах спорту використовують санчата? 2)Ходять тільки по льоду, по стежині, по дорозі. Бігти я у них не в змозі, по снігу не йдуть, як слід. До вподоби тільки лід (ковзани) В яких видах спорту використовують ковзани? 3) Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину. Усіх коней обжену, кого схочу наздожену (автомобіль) В яких видах спорту використовують автомобіль? 4)Натискаю на педалі їду далі, іду далі. Їду, їду я вперед – Мчить мене... (велосипед) – В яких видах спорту використовують велосипед? 5)Чорна мишка через лід бігла, залишивши слід, А за нею хлопець квапив дерев'яну гнуту лапу (ключка та шайба) – В якому виді спорту використовують ключку та шайбу? 6)Гарний той, хто здоровий та дужий, Хто зі спортом ще змалку дружить. Мати гарну спортивну фігуру Допоможе усім... (фізкультура) Підсумок конкурсу. Підведення підсумків змагань (шикування команд для нагородження; оголошення результатів змагань; нагородження переможців; вихід команд із залу)

11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн