Розробка самопідготовки домашніх завдань у 7 класі

Опис документу:
Один із зразків проведення самопідготовки домашніх завдань у 7 класі в умовах школи-інтернату. Матеріал дає змогу орієнтуватися як краще побудувати підготовку домашніх завдань та як раціонально розділити час для підготовки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Самопідготовка

7 клас

Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу; раціонально використовувати свій час; продовжувати вчити учнів самостійно працювати з підручником, довідковою літературою; виховувати старанність, взаємодопомогу, товаришування та дисциплінованість.

Обладнання: підручники, довідники, словники, чернетки, карта світу.

Хід заняття:

І. Організаційний момент

1. З’ясувати домашні завдання та записати на дошці, перевірити наявність канцприладдя, зошитів, підручників, щоденників.

2. Визначити групу взаємодопомоги.

3. Проведення вправ, дидактичних ігор для концентрації уваги.

Вихователь: Діти, приготуйте все необхідне для виконання домашніх завдань. Згадайте правила самопідготовки. (Учні по черзі називають правила)

1. Потрібно вчасно підготуватися до самопідготовки.

2. Згадай, про що розповідав вчитель на уроці.

3. Прочитай завдання уважно, вдумливо і, якщо потрібно, декілька разів.

4. Склади план прочитаного на чернетці.

5. Під час виконання завдань з історії України, географії користуйся картою та ілюстраціями.

6. Домашнє завдання з математики виконуй в послідовності, що рекомендував вчитель на уроці.

7. Скористуйся пам’яткою для розв’язування задачі, повтори математичні закони та правила.

8. Зроби короткий запис задачі.

9. Перед розв’язуванням прикладів подивись, як розв’язувались аналогічні приклади в класі.

10. Під час виконання письмових завдань вивчи або повтори правила, які необхідні для їх виконання.

11. В зошиті пиши старанно та охайно, дотримуючись правил ведення зошитів.

12. Зробивши помилку, охайно її закресли і зверху напиши правильно.

13. Складні завдання обов’язково виконуй спочатку на чернетці.

14. Якщо не впевнений у правильності виконання завдання, звернись за допомогою до вихователя.

15. Після закінчення роботи склади речі та прибери своє робоче місце.

Група взаємодопомоги, що працює сьогодні – Барей А., Філіпенко А., Харченко С.

Діти, пропоную вам розглянути вправу для розвитку концентрації уваги та її усталеності.

ІІ. Основна частина.

Виконання домашніх завдань.

1. Фізика – опрацювати §10 «Графіки рівномірного руху», письмово виконати вправу 10 завдання 5.

Індивідуальна робота: Письменний М., Щербина С.

Працює група взаємодопомоги.

Питання для перевірки опрацьованого матеріалу:

1. Що таке графік шляху?

2. Який вигляд має графік шляху в разі рівномірного руху?

3. Що можна дізнатися за графіком шляху?

2. Біологія – опрацювати §9 «Ракоподібні».

Індивідуальна робота: Титаренко Д., Шкуренко І.

Питання для перевірки знань:

1. Які риси притаманні ракоподібним?

2. Які види ракоподібних мешкають у прісних водоймах України?

3. Яка роль ракоподібних у природі та житті людини?

3. П’ятихвилинка мистецтва (міні-перерва, що дає учням можливість відпочити від розумових навантажень та ознайомитися з певним твором мистецтва).

Вихователь. Лисенко Микола Віталійович − український композитор, піаніст, диригент, педагог, збирач пісенного фольклору, громадський діяч.

До найвідоміших творів Лисенка належать музика гімнів «Молитва за Україну» та «Вічний революціонер», котрі зокрема виконував хор К.Стеценка під час Свята Злуки, опери «Тарас Бульба», «Наталка Полтавка» та інші. Лисенко створив численні аранжування народної музики для голосу й фортепіано, для хору та мішаного складу, а також написав значну кількість творів на слова Тараса Шевченка.

Сьогодні ми з вами прослухаємо романс Миколи Лисенка «Айстри».

4. Географія – опрацювати §9, розглянути на карті географічне положення та берегову лінію Африки. Під час виконання даного завдання обов’язково користуємось картою світу.

Індивідуальна робота: Бойко К., Меркотан Б.

Питання для перевірки:

1. Що таке географічне положення материка?

2. Розкажіть про географічне положення Африки.

3. Показати на карті крайні точки Африки та найбільші об’єкти берегової лінії.

5. Українська література – читати ст.70-71 «Ідея художнього твору» та вивчити напам'ять «Заповіт» Т.Г. Шевченка.

Питання для перевірки вивченого матеріалу:

Що є заповітом? Для чого його складають?

Чим шевченківський «Заповіт» відрізняється від звичайного?

З яким проханням звертається Т. Шевченко до народу на початку поезії?

Чому Шевченко бажає бути похованим на Україні? Про що це свідчить?

Якою поет змальовує Україну? («Степи широкі», «лани широкополі», Дніпро, кручі) Про що мріє Т. Шевченко?

До чого закликає поет у творі? Відповідь свою підтвердьте цитатами.

Про яку «сім’ю» мріє автор? Якою вона буде за його переконанням?

Яке останнє прохання поета? Зачитайте цитату.

Перевіряємо вивчення вірша напам'ять, використовуючи метод – робота в парах.

6. П’ятихвилинка грамотності (Проводиться для покращення грамотності учнів).

Словниковий диктант (апостроф).

Рум’яний, святковий, сузір’я, серйозний, пів’яблука, подвір’я, кав’ярня, інтерв’ю, мавпячий, ательє, різьбяр, під’їжджати, роз’яснення, ін’єкція, пюре, зв’язок, тьмяний, бюджет, п’єдестал, кар’єра, без’язикий, здоров’я.

Після написання проводиться взаємоперевірка та аналіз зроблених помилок.

ІІІ. Підсумок виконання домашнього завдання.

Вихователь перевіряє чи всі встигли виконати домашнє завдання, над чим потрібно ще додатково попрацювати. Аналізує якість виконання роботи та відзначає найбільш старанних учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн