Розробка рекомендацій вчителям для розвитку творчих здібностей учнів 7 – 9 класу

Опис документу:
"Дитина, що пережила радість творчості навіть в найменшій степені, стає іншою, ніж дитина, що наслідує діям інших." Б. Асаф 'єв Розробка рекомендацій вчителям для розвитку творчих здібностей учнів 7 – 9 класу Пам 'ятка вчителю для розвитку творчих здібностей учня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка рекомендацій вчителям і батькам для розвитку творчих здібностей учнів 7 – 9 класу

"Дитина, що пережила радість творчості

навіть в найменшій степені,

стає іншою, ніж дитина,

що наслідує діям інших."

Б. Асаф 'єв

Пам 'ятка вчителю для розвитку творчих здібностей учня.

  1. Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих і чуттєвих до всього, що стосується їхнього «Я».

  2. Допомагайте дітям виробити адекватну я-концепцію і самооцінку, розвивати емпатію.

3. Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

4. Скеровуйте енергію і творчість дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь.

5. Розвивайте здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.

6. Привчайте дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов.

  1. Заохочуйте дітей, це стимулює їх.

  2. Тісно співпрацюйте з батьками здібних дітей.

  3. У роботі з дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує їх роботу.

10. Не погоджуйтеся з відповіддю учня, якщо учень просто констатує факти, вимагайте доказів.

11. Ніколи не розв'язуйте дискусію учнів найлегшим способом, тобто повідомивши їм правильну відповідь чи правильний спосіб розв'язання.

12. Уважно вислуховуйте своїх учнів, ловіть кожен вислів чи думку, щоб не пропустити можливість розкрити для них щось нове.

13. Постійно пам'ятайте: навчання має спиратися на інтереси, мотиви і бажання учнів.

  1. Прищеплюйте учням смак до нестандартних розв'язків.

  2. Ніколи не кажіть учням, що у вас немає часу обговорити їх «безглузді» ідеї.

  3. Не скупіться на добре слово, доброзичливу усмішку, дружнє заохочення.

  1. Пам'ятайте, що в процесі навчання не може бути постійної методики чи усталеної програми.

  2. Допомагайте учням діяти незалежно, не давайте прямих інструкцій стосовно того, чим вони мають займатися.

  3. Не робіть швидких припущень, на основі детального спостереження та оцінки визначайте сильні та слабкі сторони учнів; не покладайтесь на те, що учні вже мають певні базові знання, навички.

  4. Не стримуйте ініціативи учнів і не робіть за них те, що вони можуть зробити, що можуть навчитись робити самостійно.

21.Не поспішайте з винесенням вироку.

22. Навчіть учнів досліджувати міжпредметні зв'язки.

  1. Розвивайте в учнів навички самостійного вирішення проблем, дослідження та аналізу ситуації.

  2. Використовуйте складні ситуації, які виникають у дітей у школі чи вдома, для застосування набутих навичок у вирішенні проблем.

  3. Допомагайте дітям навчитися керувати процесом засвоєння знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.