• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Розробка програми дослідження у 6 класі на тему "Дослідити гідрологічні особливості найближчої місцевої водойми та її використання.""

Розробка програми дослідження у 6 класі на тему "Дослідити гідрологічні особливості найближчої місцевої водойми та її використання.""

Опис документу:
Мета: навчальна: формувати уявлення учнів про цінність та значення води у житті людини, про шляхи забруднення водних об’єктів та способи охорони від забруднень, про участь школярів в охороні та збереженні чистоти місцевих водойм;.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок-дослідження № 4

Воду ми починаємо цінувати не раніше,

ніж висохне колодязь.

Т. Фуллер

Тема: Дослідження: Дослідити гідрологічні особливості найближчої місцевої водойми та її використання

Мета: навчальна: формувати уявлення учнів про цінність та значення води у житті людини, про шляхи забруднення водних об’єктів та способи охорони від забруднень, про участь школярів в охороні та збереженні чистоти місцевих водойм;

розвивальна: формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи з атласом та на комп'ютері, удосконалювати вміння спостерігати, зрівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати;

виховна: виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення зберегти природу, охороняти її, почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення: захист міні-проектів

Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої знання про значення води, можливості людини в її збереженні, набудуть досвіду пошуково-дослідницької діяльності, разом із членами родини встановлять способи очищення води в домашніх умовах і вплив якості води на здоров’я людини, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі та повсякденному житті.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Учитель нагадує про закінчення вивчення теми «Гідросфера» й повідомляє про проведення на наступному уроці контрольної роботи

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда з класом за питаннями:

  • Яке значення води в житті людини?

  • Чому на Землі є райони, які недостатньо забезпечені прісною водою?

  • Яких заходів необхідно вживати для охорони гідросфери?

  • Звідки жителі вашого населеного пункту беруть воду для господарських потреб?

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

Вступне слово вчителя

Вами була проведена самостійна робота над міні-проектом «Дослідження гідрологічних особливостей найближчої місцевої водойми та її використання». Ви отримали випереджувальні завдання для роботи в групах.

  • Завдання для І групи (трійки):

  • Опишіть, користуючись картами атласу, додатковими джерелами інформації (енциклопедією, довідниками, мережею Інтернет) найближчу до вашого населеного пункту річку за таким планом:

а) де починається річка, в якому напрямку тече, куди впадає;

б) живлення та режим річки;

в) використання річки людиною;

г) які заходи вживаються з метою охорони річки.

  • Завдання для ІІ групи (трійки):

  • Опишіть, користуючись планом характеристики річки, річку Сіконицю, яка протікає через с. Вовчищовичі Мостиського району

/Із планом характеристики річки вчитель ознайомлює учнів на попередніх уроках перед проведенням дослідження/

План характеристики річки

1. Назва річки, її походження.

2. Географічне положення.

3. Басейн океану, до якого належить річка.

4.Де починається (витік).

5.Напрям течії.

6. Куди впадає ( гирло).

7. Види живлення річки.

8. Особливості водного режиму.

9. Господарське використання річки.

10. Проблеми господарського використання і заходи, що вживаються для збереження вод річки.

  • Завдання для ІІІ групи (трійки):

  • Разом із членами родини підготувати повідомлення на тему:

«Способи очищення води в домашніх умовах і вплив якості води на здоров’я людини».

Матеріали дослідження представити у формі повідомлень, презентацій, малюнків, схем.

Настав час ознайомити усіх з результатами роботи. Сподіваюсь, що ви будете правильно, точно й красиво висловлювати свої думки, відстоювати свої точки зору, злагоджено працювати в групах, робити висновки.

ІІІ. Захист міні-проектів

/Захист творчих робіт /.

  • Прийом «На презентаційному майданчику»

ІV. Обговорення результатів діяльності.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

Вчитель разом із учнями робить висновок про цінність та значення води у житті людини, про шляхи забруднення водних об’єктів та способи охорони від забруднень, про участь школярів в охороні та збереженні чистоти місцевих водойм.

VІ. Домашнє завдання.

Повторити тему «Гідросфера», підготуватися до контрольної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.