! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Розробка інтегрованого уроку на тему "Що нам дарує осінь"

Опис документу:
Тема уроку: «Що нам дарує осінь?» Завдання уроку: виявити дари осені, повторити осінні зміни в неживій та живій природі, складати речення та пазли, визначати кількість складів у словах, створювати творчі вироби з природних матеріалів, презентувати результати власної творчості та висловлювати власні думки. Орієнтовні проблемні запитання: Що нам дарує осінь? Чому осінь називають щедрою?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Індивідуальне творче завдання

вчителя

Горб Світлани Вікторівни

Комунальний заклад

«Середня загальноосвітня школа № 9»

Кам’янської міської ради

Тема тижня: «Осінь»

Тема уроку: «Що нам дарує осінь?»

Завдання уроку: виявити дари осені, повторити осінні зміни в неживій та живій природі, складати речення та пазли, визначати кількість складів у словах, створювати творчі вироби з природних матеріалів, презентувати результати власної творчості та висловлювати власні думки.

Орієнтовні проблемні запитання: Що нам дарує осінь? Чому осінь називають щедрою?

Очікувані результати:

Учні знатимуть: осінні зміни в неживій та живій природі, складову будову слова, що відносимо до природних матеріалів.

Учні вмітимуть: монологічне висловлення вчителя та однокласників про осінь, відповідати на поставлені питання, визначати кількість складів у словах, складати речення за початком, працювати з природними матеріалами.

Предмети, які інтегруються: українська мова, природознавство, дизайн і технології.

Обладнання: осінні пейзажі, малюнки овочів та фруктів, тварин лісу; пластилін, природні матеріали; умовні позначки-малюнки погоди; сигнальні картки складової будови слова.

Структура уроку

І. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.

Розгадування загадки:

  • Невидимка ходить в гаї,

Всі дерева роздягає.

  • Молодці, осінь. Сьогодні дізнаємось, що нам дарує ця чарівниця. Будемо складати речення, ділити слова на склади, розповідати про погоду.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • І найцікавіше – грати роль звіряток, готувати салат.

ІІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.

  1. Асоціативний кущ «Осінь».

  • Що уявляєш собі, коли чуєш слово «осінь»?

  1. Гра «Я спостерігач» (розповідь про стан погоди сьогодні). Опора – позначки-малюнки на дошці (сонечко на небі, хмари на небі, дощ).

Руханка «Звірята восени» (показати за допомогою рухів білочку, їжачка, ведмедика).

ІV. Повторення та аналіз основних фактів.

  1. Вправа «Закінчити речення» (опора – осінні пейзажі).

На подвір’ї осінь, якщо…

Осінь золота тому, що…

Журавлі восени…

Комарики восени…

А чорнобривці восени…

  1. Складання пазлів у групах («Урожай восени»)

  • Яка пора року дарує нам ці овочі та фрукти.

Яблука, буряк, картопля, горіх.

  1. Ділення даних слів на склади за допомогою сигнальних карток (ілюструють за допомогою осінніх листочків 1, 2, 3 склади).

Додаткові слова: осінь, дощ, хмарка.

V. Творче перенесення знань та навичок учнів в нові ситуації.

Вправа «Квасимо капусту»

Ми капусту шаткували! (Імітація нарізки).

Солі в неї ми поклали! (Пальці зібрані «щіпкою»).

Ми капусту м’яли, м’яли! (Пальці однієї руки сжаті в кулак, ритмічні рухи. Міняємо руки).

І морквичку туди клали! (Ритмічні рухи).

VI. Узагальнення та систематизація основних ідей, предметів, що є складовими інтегрованого уроку.

Виготовлення виробів з зібраних природних матеріалів. Добір назви, презентація роботи.

VII. Підведення підсумків уроку.

  • Що нам дарує осінь? Чому її називають щедрою?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись