+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Розробка факультативу з робототехніки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вивчаємо датчик дотику
Слайд № 1

Вивчаємо датчик дотику

ПРИГАДАЄМО! Порти призначені для підключення датчиків до модуля EV3 позначені цифрами "1" , "2" , "3" і "4" . Таким чином, до одного модуля EV3 одн...
Слайд № 2

ПРИГАДАЄМО! Порти призначені для підключення датчиків до модуля EV3 позначені цифрами "1" , "2" , "3" і "4" . Таким чином, до одного модуля EV3 одночасно можна підключити до чотирьох різних датчиків. Всі порти абсолютно рівнозначні, головне правильно вказати номер порту для відповідних датчиків в середовищі програмування..

Датчик дотику, являє собою спеціальну кнопку, яка може перебувати в двох основних станах: "Звільнено" та "Натиснуто". Існує третій стан цієї кнопки...
Слайд № 3

Датчик дотику, являє собою спеціальну кнопку, яка може перебувати в двох основних станах: "Звільнено" та "Натиснуто". Існує третій стан цієї кнопки - послідовний швидкий перехід в стан "Натискання" , а потім "Звільнення"  називається: "Клацання", "Клік" . Даний стан оброблюється мікрокомп'ютером,  як окрема самостійна подія. помаранчева палітра інструментів - «Управління операторами» Для програмування датчика дотику в середовищі Lego Mindsorms Education EV3, використовується помаранчева та жовта палітри інструментів

Перший блок Помаранчевої палітри називається "Початок". Саме натиснення цієї кнопки запускає програму створену в середовищі програмування на викона...
Слайд № 4

Перший блок Помаранчевої палітри називається "Початок". Саме натиснення цієї кнопки запускає програму створену в середовищі програмування на виконання її роботом. Аналогічно кнопці "Прапорець", яка виконує запуск проектів в навчальному алгоритмічному середовищі "Скретч". Програмний блок - "Очікування".  Ми вже розглядали цей блок при вивченні датчика кольору. Блок змушує програму очікувати виконання певної умови або настання якої-небудь події. Поки не виконається умова, встановлена в цьому блоці, програма не перейде до виконання наступних фрагментів програми!  Робота датчика в режимі очікування Третій блок -"Цикл".  Цей блок багаторазово виконує програмні блоки, вкладені в його середину, поки не буде виконана умова завершення циклу, задана в налаштуваннях блоку. Робота датчика в циклі. При натисненні датчика цикл припиниться

Блок  "Перемикач" .  Призначений для того, щоб в залежності від заданих умов - виконати послідовність програмних блоків, вкладених в один зі своїх ...
Слайд № 5

Блок  "Перемикач" .  Призначений для того, щоб в залежності від заданих умов - виконати послідовність програмних блоків, вкладених в один зі своїх контейнерів. Робота датчика в режимі перемикача. При натисненні датчика рух припиниться Три стани датчика дотику: 1-звільнено 2-натиснено 3- клацання, клік Робота з датчиком дотику в програмі Lego Education EV3 1 Вибірпорту  2 Вибір режиму 3 Уведення  4 Висновки 

1. Вимірювання - Стан У режимі «Вимірювання - Стан» видається інформація про стан датчика дотику у висновку стану . Стан може бути логічним операто...
Слайд № 6

1. Вимірювання - Стан У режимі «Вимірювання - Стан» видається інформація про стан датчика дотику у висновку стану . Стан може бути логічним оператором - "істина", якщо датчик дотику натиснутий, і "хиба",якщо його не натиснуто. 2. Порівняння – Стан В цьому режимі можна вибрати стан, в якому буде перевірятися датчик дотику ( «Натискання», «Звільнення» або «Клацання») у висновку стану . Хибне або істинне значення стану датчика виводиться в вікні «Результат порівняння» . Поточний стан датчика виводиться в вікні «Виміряне значення» . Режими програмування датчика дотику введення Тип Допустимі значення Примітки стан Числовезначення 0 - 2 Стан дляперевіркиврежиміпорівняння.  0 =Звільнення  1 =Натискання  2 =Клацання

      Практичне завдання: Необхідно побудувати робота та написати програму, що зупиняє робота, коли він зіштовхнувся з перешкодою.
Слайд № 7

      Практичне завдання: Необхідно побудувати робота та написати програму, що зупиняє робота, коли він зіштовхнувся з перешкодою.

Загальний вигляд програми з використанням одного датчика
Слайд № 8

Загальний вигляд програми з використанням одного датчика

Спробуйте вдосконалити робота встановивши два датчики дотику (один попереду, другий позаду). Модернізуйте програму для роботи з двома датчиками
Слайд № 9

Спробуйте вдосконалити робота встановивши два датчики дотику (один попереду, другий позаду). Модернізуйте програму для роботи з двома датчиками

Запрограмуйте робота на режим «робота-пилососа». Робот має рухатись по кімнаті і наштовхуючись на перешкоди минати їх.
Слайд № 10

Запрограмуйте робота на режим «робота-пилососа». Робот має рухатись по кімнаті і наштовхуючись на перешкоди минати їх.

Опис документу:
Робототехніка з LEGO MINDSTORMS EV3 Заняття №4.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти