і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Розробка факультативу з робототехніки

Опис презентації окремими слайдами:
Вивчаємо датчик дотику
Слайд № 1

Вивчаємо датчик дотику

ПРИГАДАЄМО! Порти призначені для підключення датчиків до модуля EV3 позначені цифрами "1" , "2" , "3" і "4" . Таким чином, до одного модуля EV3 одн...
Слайд № 2

ПРИГАДАЄМО! Порти призначені для підключення датчиків до модуля EV3 позначені цифрами "1" , "2" , "3" і "4" . Таким чином, до одного модуля EV3 одночасно можна підключити до чотирьох різних датчиків. Всі порти абсолютно рівнозначні, головне правильно вказати номер порту для відповідних датчиків в середовищі програмування..

Датчик дотику, являє собою спеціальну кнопку, яка може перебувати в двох основних станах: "Звільнено" та "Натиснуто". Існує третій стан цієї кнопки...
Слайд № 3

Датчик дотику, являє собою спеціальну кнопку, яка може перебувати в двох основних станах: "Звільнено" та "Натиснуто". Існує третій стан цієї кнопки - послідовний швидкий перехід в стан "Натискання" , а потім "Звільнення"  називається: "Клацання", "Клік" . Даний стан оброблюється мікрокомп'ютером,  як окрема самостійна подія. помаранчева палітра інструментів - «Управління операторами» Для програмування датчика дотику в середовищі Lego Mindsorms Education EV3, використовується помаранчева та жовта палітри інструментів

Перший блок Помаранчевої палітри називається "Початок". Саме натиснення цієї кнопки запускає програму створену в середовищі програмування на викона...
Слайд № 4

Перший блок Помаранчевої палітри називається "Початок". Саме натиснення цієї кнопки запускає програму створену в середовищі програмування на виконання її роботом. Аналогічно кнопці "Прапорець", яка виконує запуск проектів в навчальному алгоритмічному середовищі "Скретч". Програмний блок - "Очікування".  Ми вже розглядали цей блок при вивченні датчика кольору. Блок змушує програму очікувати виконання певної умови або настання якої-небудь події. Поки не виконається умова, встановлена в цьому блоці, програма не перейде до виконання наступних фрагментів програми!  Робота датчика в режимі очікування Третій блок -"Цикл".  Цей блок багаторазово виконує програмні блоки, вкладені в його середину, поки не буде виконана умова завершення циклу, задана в налаштуваннях блоку. Робота датчика в циклі. При натисненні датчика цикл припиниться

Блок  "Перемикач" .  Призначений для того, щоб в залежності від заданих умов - виконати послідовність програмних блоків, вкладених в один зі своїх ...
Слайд № 5

Блок  "Перемикач" .  Призначений для того, щоб в залежності від заданих умов - виконати послідовність програмних блоків, вкладених в один зі своїх контейнерів. Робота датчика в режимі перемикача. При натисненні датчика рух припиниться Три стани датчика дотику: 1-звільнено 2-натиснено 3- клацання, клік Робота з датчиком дотику в програмі Lego Education EV3 1 Вибірпорту  2 Вибір режиму 3 Уведення  4 Висновки 

1. Вимірювання - Стан У режимі «Вимірювання - Стан» видається інформація про стан датчика дотику у висновку стану . Стан може бути логічним операто...
Слайд № 6

1. Вимірювання - Стан У режимі «Вимірювання - Стан» видається інформація про стан датчика дотику у висновку стану . Стан може бути логічним оператором - "істина", якщо датчик дотику натиснутий, і "хиба",якщо його не натиснуто. 2. Порівняння – Стан В цьому режимі можна вибрати стан, в якому буде перевірятися датчик дотику ( «Натискання», «Звільнення» або «Клацання») у висновку стану . Хибне або істинне значення стану датчика виводиться в вікні «Результат порівняння» . Поточний стан датчика виводиться в вікні «Виміряне значення» . Режими програмування датчика дотику введення Тип Допустимі значення Примітки стан Числовезначення 0 - 2 Стан дляперевіркиврежиміпорівняння.  0 =Звільнення  1 =Натискання  2 =Клацання

      Практичне завдання: Необхідно побудувати робота та написати програму, що зупиняє робота, коли він зіштовхнувся з перешкодою.
Слайд № 7

      Практичне завдання: Необхідно побудувати робота та написати програму, що зупиняє робота, коли він зіштовхнувся з перешкодою.

Загальний вигляд програми з використанням одного датчика
Слайд № 8

Загальний вигляд програми з використанням одного датчика

Спробуйте вдосконалити робота встановивши два датчики дотику (один попереду, другий позаду). Модернізуйте програму для роботи з двома датчиками
Слайд № 9

Спробуйте вдосконалити робота встановивши два датчики дотику (один попереду, другий позаду). Модернізуйте програму для роботи з двома датчиками

Запрограмуйте робота на режим «робота-пилососа». Робот має рухатись по кімнаті і наштовхуючись на перешкоди минати їх.
Слайд № 10

Запрограмуйте робота на режим «робота-пилососа». Робот має рухатись по кімнаті і наштовхуючись на перешкоди минати їх.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Робототехніка з LEGO MINDSTORMS EV3 Заняття №4.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    185
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    PW578392
  • Вподобань
    1
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь