і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Розробка факультативу з робототехніки

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Знайомство з сенсорами (датчиками)

Слайд № 2

Датчик кольору та освітленості Цифровий EV3 датчик кольору розрізняє вісім різних кольорів. Він також є світлочутливим датчиком шляхом вимірювання інтенсивності світла.    вимірювання відбитесвітло,інтенсивністьнавколишньогосвітла,колір розрізняєкольори 8кольорів(безбарвний,чорний,синій,зелений,жовтий,червоний,білий,коричневий) частота зчитування інформації 1000 Гц (Герц — похідна одиниця, що дорівнює одному коливанню (періоду) на секунду) відстань Від15 до 50 мм

Слайд № 3

В основі цього сенсора є поєднання світло та фото діодів. У режимі вимірювання навколишнього освітленості, кількість світла, що потрапило на світлочутливий елемент, перетвориться в цифрове значення, яке вже використовується в програмі.   У режимі вимірювання відбитого кольору, крім світлочутливого елемента, активується світло діод. Світло, випущений цим елементом, відбивається від будь-якої поверхні і потрапляє назад в світлочутливий елемент.

Слайд № 4

В діапазоні виміру кольору в режимі "Color" датчик випромінює блакитне світло(a).  Світло-блакитна область (c) є чітким діапазоном виміру з високою точністю, а сіра область (d) не точний діапазон виміру, з похибкою.

Слайд № 5

В діапазоні виміру "Відбита інтенсивність світла" датчик випромінює червоне світло(a). Зона захоплення - вся поверхня в межах видимості датчика (с). Підключення сенсорів (датчиків) Особливу увагу слід звернути на підключення датчику до блоку EV3. Усі датчики підключаються до цифрових (1,2,3,4) портів процесорного блоку.

Слайд № 6

Програмування датчика кольору. Основою для програмування роботів з набору Lego Mindstorms EV3 є програмного забезпечення Lego Education EV3. Програмне забезпечення є об’єктно-орієнтовним (візуальним) середовищем. Програмування датчика кольору та освітленості можливе в кількох варіантах. 1. Програмний блок "Очікування". Робот виконуючи якусь дію (у ситуації на скриншоті – рух вперед з потужністю 50%) постійно опитує датчик кольору і очікує поки він не «побачить» чорну лінію. Як тільки датчик побачить чорний колір виконається команда "зупинити рух". Помаранчева палітра

Слайд № 7

Програмування датчика кольору. 2. Програмний блок "Перемикач" (аналог "розгалуження" у мовах програмування). Робот постійно виконує опитування датчику кольору, якщо колір чорний обертається правий двигун і праве колесо, якщо колір білий – лівий двигун і ліве колесо. По такому алгоритму робот здійснює рух по чорній лінії, "підрулюючи" то одним то іншим колесом . Помаранчева палітра

Слайд № 8

Програмування датчика кольору. 3. Програмний блок "Датчик кольору". Оскільки датчик кольору є керуючим елементом то він може безпосередньо керувати двигунами в залежності від його стану. Керування виконується в безкінечному циклі. Жовта палітра " Датчики"

Слайд № 9

Практична робота Побудувати робота, який може розрізняти кольори при піднесенні їх до датчика кольору і може називати колір англійською мовою. Для роботи потрібно: Датчик кольору і освітленості -1, Процесорний блок-1, з’єднувальний провідник – 1, кольорові лего блоки -4. В програмі необхідно використати елемент помаранчевої палітри – "Перемикач", та елемент зеленої палітри "Звук". Важливо: 1. Вибрати порт до якого підключено датчик кольору (на малюнку порт №3); 2.Встановити режим роботи датчика (вимірювання/ колір); 3. Вибрати звук, який буде відтворюватись

Слайд № 10

Лего-модель При піднесенні зразка до датчика робот визначає колір і каже його назву. Спробуйте самостійно побудувати рухомий визначник кольору.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Робототехніка з LEGO MINDSTORMS EV3 Заняття №3
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    94
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    XZ935140
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання