Розробка дидактичнох ігор з математики: " Майстер клас Геометрика"

Опис документу:
сприяння його псіхосенсомоторному когнітивному (пізнавальному) розвитку, а також розвитку творчих здібностей. А це означає - розвиток тонкої моторики, диференційованого сприйняття, сенсомоторної пам'яті, засвоєння узагальнених знань і способів дії. Розвиток уяви сприятиме отриманню творчих результатів у всіх видах діяльності і забезпечить повноцінну готовність до шкільного навчання і подальші успіхи в школі. Математичний планшет дасть можливість в іграх освоювати систему координат.Працюючи з гру

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Майстер-клас Геометрика

Міні майстер-клас з виготовлення "Геометрика" математичного планшета. Математичний планшет - це поле з 150 штирькамі для малювання резиночками. Математичний планшет дає можливість дитині на чуттєвому досвіді освоїти деякі базові концепції планіметрії: периметр, площа, фігура і т. д., розвивати індуктивне і дедуктивне мислення, дати уявлення про симетрії, конгруентності, трансформації розміру, форми.

Математичний планшет - це можливість дослідницької діяльності для дитини, сприяння його псіхосенсомоторному когнітивному (пізнавальному) розвитку, а також розвитку творчих здібностей. А це означає - розвиток тонкої моторики, диференційованого сприйняття, сенсомоторної пам'яті, засвоєння узагальнених знань і способів дії. Розвиток уяви сприятиме отриманню творчих результатів у всіх видах діяльності і забезпечить повноцінну готовність до шкільного навчання і подальші успіхи в школі. Математичний планшет дасть можливість в іграх освоювати систему координат.Працюючи з групою дітей, можна проводити зорові і слухові диктанти на математичному планшеті

Дидактична гра:»Будиночки звірят»

Програмовий зміст:познайомити дітей із цифрами 1,2,3,порядковою та кількісною лічбою,учитись орієнтуватись у просторі,знайомити з поняттям зліва,справа,посередині,закріплювати назви диких тварин,потяття великий,маленький,найбільший,розвивати цікавість до гри.

Хід гри

:дітям пропонується відкрити віконечко за вказівкою вихователя,назвати колір будиночка,порахувати хто із звірят там живе,відкрити наступтий, теж саме порівняти хто живе в наступному,де більше звірят,які звірятка маленькі чи великі,у кого більший будиночок.

2 варіант:завдання є поселити звірят у їхні будиночки під цифрами.

Дидактична гра:»У світі транспорту»

Програмовий зміст:закріпити уявлення дітей про різні види транспортуЇх призначення й особливості пересування збагачувати словниковий запасна позначення різних видів транспорту,ввести узагальнююче слово»транспорт»,виховувати повагу до працівників транспорту.

Хід гри

На картці пропонується розмістити транспорт відповідно до певного шляху пересування.

Дидактична гра:»Цікавий куб»

Програмовий зміст:

Дидактична гра:»Веселка кольору»

Програмовий зміст:учити дітей розрізняти основні кольори та їх відтінки,співвідносити предмети по кольору,розвивати зв’язне мовлення,дрібну моторику рук,образне мислення.

Хід гри:

Завдання полягає відшукати певний колір на крузі та співвіднести предмети по кольору за допомогою різнокольорових прищіпок чи інших різнокольорових предметів.

Дидактична гра:»Відшукай тінь»

Програмовий зміст:розширити знання дітей про диких птахів,розвивати вміння впізнавати птахів та співвідносити по тіні за схемою картки.Виховувати бережливе ставлення до живої природи.

Хід гри:

Дітям пропонується впізнати птаха по його тінні і співвіднести картку.

Дидактична гра:»Знайди зайвий предмет»

Програмовий зміст:допомогти дітям запам’ятати предмети,небезпечні для життя і здоровя,допомогти самостійно зробити висновки про наслідки необережного поводження з ними.

Хід гри:

:Дітям пропонується на даних картках відшукати безпечні предмети для життя і здоровя та назвати їх,небезпечні предмети відшукати та закрити їх віконечко червоним квадратом

Дидактична гра:»Хто де живе»

Програмовий зміст:познайомити дітей із дикими та свійськими тваринами,учити називати житло тварин,розвивати зв’язне мовлення,увагу.

Хід гри:

Дітям пропонується на картці відшукати житло тваринок,та поселити їх у їхні будиночки

Дидактична гра:»Який номер набрати»

Програмовий зміст:познайомити дітей із транспортом спеціального призначення,пожежна служба,швидка допомога,служба міліції,учити набирати правильний номер порятунку у даній ситуації за картинками,виховувати обачність

Хід гри:

Учити дітей добирати до даної ситуації за картинками номер спецслужби.

Дидактична гра:»Пори року»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із порами року,учити співвідноситиречі кожній порі року за призначенням,розвивати звязне мовлення,мислення уяву.

Хід гри:

:Дітям пропонується підібрати відповідні речі до кожної пори року

Дидактична гра:»Чий листочок»

Програмовий зміст:поширити знання дітей про світ живої природи,назвудерев,учити розрізняти дерева хвойні та листяні,учити класифікувати дерева за ознаками,формою листя,виховувати любов до природи.

Хід гри:

Дітям пропонується упізнати з якого дерева цей листочок та розмістити кожне дерево до його листочка.

Дидактична гра:»Дерева та плоди»

Програмовий зміст:учити добирати дерева до плодів,розвивати зорову память,увагу.

Хід гри:

Дітям пропонуються картки з фруктами потрібно відшукати дерево на якомуростуть саме ці фрукти.

Дидактична гра:»Хто що їсть»

Програмовий зміст:учити називати їжу тварин, розвивати у дітей уміння співвідносити предмети відповідно до поданої інструкції,учити робити умововиводи при співставленніпредметів,розвивати звязне мовлення,логічне мислення,увагу.

Хід гри:

Дітям пропонується розмістити на картці їжу відповідно до тієї тварини яка полюбляє її.

Дидактична гра:»Кому це належить»

Програмовий зміст:учити називати свійських тварин,птиць,комах,учити співвідносити асоціації картинок з тваринкою,розвивати зв’язне мовлення,логічне мислення,увагу.

Хід гри:

Дітям пропонується картка,на якій зображені свійські тварини,птиці,комахи,завдання полягає в тому щоб відшукати предмет який найбільше підходить дані тваринці,комашці,птиці та співвіднести його.

Дидактична гра:»Полагодь світлофор»

Програмовий зміст:учити дітей правил дорожнього руху,значеннякольорів світлофора,учити складати світлофор з частин,закріпити кольори.

Хід гри:

Дітям пропонується скласти світлофор та назвати сигнальні кольори.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00