Розгорнутий перспективний план на серпень місяць. Ранній вік

Опис документу:
Пропонується для вихователів груп раннього віку закладу дошкліьної освіти розгорнутий перспективний план (серпень місяць) на тиждень «Літо-літечко». Планування систематизовано у зручному форматі для роботи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перспективний план (серпень)

І тиждень «Літо-літечко»

Дні тижня /заняття

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Фізичний розвиток

Ранкова гімнастика.

Мета: розвивати у дітей загальну витривалість, різні групи м’язів, правильну поставу, виховувати позитивні емоції, працездатність.

Ходьба з пересуванням через гімнастичні палиці. Р/г «Де подзвонили?»(орієнтування в просторі).

Індивідуальна робота з розвитку фізичних рухів

Вихователь пропонує дітям дотягтись до названого предмета —листочка, квітки

Заняття 1

1. Фізичний розвиток

Ходьба по клейончастій доріжці (25 см)

Повзання в упорі стоячи на колінах між лініями.

Рухлива гра «Де подзво­нили?» (розучування)

Кидання м’яча перед собою знизу і біг за ним. Р/г «Доповзи до брязкальця»(повзання).

На прогулянці: В індивідуальній формі закріпити вправи, вивчені на занятті.

Заняття 2

1. Фізичний розвиток

Ходьба з переступанням через гімнастичні палиці.

Повзання в упорі стоячи на колінах між лініями.

Рухлива гра «Дожени мене» (розучування)

Повзання в упорі стоячи на колінах, підлізання під мотузку(40 см). Р/г «Стрибаємо через мотузку»(стрибки).

На прогулянці: ходьба одне за одним по колу, викладеному з мотузки.

Розвиток образотворчих задатків

Розглядання ілюстрацій у дитячих книжках

Театр іграшок

«Пограймося!»

Пізнавальна діяльність дітей

у найближчому предметному

довкіллі (Бесіди, екскурсії-огляди)

Спостереження за тим, як вихователь приймає дітей уранці

Спостереження за тим, як вихователь приймає дітей уранці

Цільова екскурсія приміщенням групи та по території дитячого садка

Бесіда «Правила догляду за одягом».

Спостереження за перехожими

Спостереження – розгляд одягу дітей. Формувати вміння помічати знайомі предмети у довкіллі,називати їх.

Екскурсія – огляд умивальної кімнати роздягальні.

Розвиток музичних задатків

Гра-імпровізація «Ми йдемо до садочка».

З. Музична діяльність

З. Музична діяльність

Пізнавальна діяльність дітей

у найближчому природному довкіллі

(Бесіди, екскурсії-огляди)

Епізодичні спостереження - заохочувати до спостережень зрізними об’єктами, сприяти пізнавальній активності в довкіллі

Спостереження за сонечком

Спостереження за квітами в квітнику.

Спостереження за вітром

Спостереження за рослинами.

Спостереження за сонечком

Розглядання групової кімнати

ПДД

ПДД: Ігри з водою та піском. «Будиночок для іграшок».

М: вчити споруджувати насип і загорожу із вологого піску, заселити будиночок маленькими пластмасовими іграшками

Що зміни­лося?

Розвивати інтерес до природного довкілля шля­хом ознайомлення дітейз явищами природи. Ви­ховувати організованість та любов до природного се­редовища

Мовленнєвий розвиток/

Художня література

Пестушка « Не плач»

Потішка «Наш хлопчик

Народні перлини

Українські народні пісеньки «Сонечко, сонечко»

Потішка « Гой- да –да»

Читання вірша К. Перелісної «Черевички».

Потішка «Водичко – водичко»

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Гра

КБІ, творчі ігри;

ігри з піском,

водою, глиною

Гра «Сім'я». Предметна діяльність (індивідуальна робота) Сюжет «Покатаємо ляльку в колясочці»

М.: вчити розуміти прості фрази, пов'язані з ігровими діями, лагідно. дбайливо ставитись до ляльки

КБІ. «Будиночок для іграшок з піску»

Рухливі ігри

«Доженіть мене» (біг у заданому напрямку)

«По рівненькій доріжці

«Де подзвонили?» (розучуванн), «Прокоти м’яч» «Підбіжіть до квітки»(біг). «Потяг»

«Не спізнюйся». «Парами на прогулянку» (ходьба), «Дожени мене» (біг)

«Дожени мене», (розучуванн)

«Де подзвонили?» (закріплення)

«Переступи через палицю», «Сонечко і дощик»

«Де подзвонили?» (закріплення) «По рівненькій доріжці» «Бульбашки»

Дидактичні

ігри та вправи

Де ми миємо ручки?

Де ми граємося іграшками? «Де чиї речі?»

«На галявинку» «Ми йдемо до садочка». «Назви своє ім’я»

«Чарівний мішечок». «Назви дитину, яка поруч» «Чим я поділюся з друзями?»

«Дерева високі та низькі». «Так чи ні».

«Як ми вміємо вітатися?» «Якої іграшки не стало?»

Привчаємось

працювати

Праця

в природі

Залучати малюків до прибирання ігрового майданчика.

ФКГН

  • виховувати позитивне ставлення до культурно-гігієнічних процедур; пояснювати їх значення для здорового способу життя;

  • продовжувати формувати елементарні культурно-гігієнічні навички, привчати стежити за чистотою та охайністю зовнішнього вигляду, формувати культуру поведінки під час прийому їжі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.