Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Розділові знаки при звертанні

Опис документу:
навчитися виділяти звертання в контексті, правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; розвивати мислення, увагу, творчі вміння трансформувати прості речення на речення зі звертаннями; виховувати почуття поваги до людей та сприяти розвитку культури спілкування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Добрий день! Слайд 1
Слайд № 1

Добрий день! Слайд 1

Слайд № 2

Двадцяте березня Класна робота Розділові знаки при звертанні
Слайд № 3

Двадцяте березня Класна робота Розділові знаки при звертанні

Мета уроку: навчитися виділяти звертання в контексті, правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; розвивати мислення,...
Слайд № 4

Мета уроку: навчитися виділяти звертання в контексті, правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; розвивати мислення, увагу, творчі вміння трансформувати прості речення на речення зі звертаннями; виховувати почуття поваги до людей та сприяти розвитку культури спілкування.

ЯННАТРЕВЗ
Слайд № 5

ЯННАТРЕВЗ

Робота з підручником FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 6

Робота з підручником FokinaLida.75@mail.ru

ПЕРША ЗУПИНКА Дослідження-аналіз мовленнєвих явищ Спи, засни, моя дитинко, спи, моє маля. Ніч іде в гаї, в долини, трави нахиля. Хай тобі ця ніч на...
Слайд № 7

ПЕРША ЗУПИНКА Дослідження-аналіз мовленнєвих явищ Спи, засни, моя дитинко, спи, моє маля. Ніч іде в гаї, в долини, трави нахиля. Хай тобі ця ніч насниться, що в огнях сія. Будеш завтра в світ дивиться, зіронько моя! Перша ніч твоя почата в співах солов’я. Дай же мамі рученята, зіронько моя. Посміхнись до мене, сину, і зрадію я. Не хвилину і не днину – я навік твоя. Сплять ліси, поля, криниці, шепіт ручая. Ти відкрий, відкрий очиці, юносте моя. Підеш ти по Україні, де життя буя. Виростай, моя дитино, зіронько моя! А. Малишко.

ДРУГА ЗУПИНКА Візуальний диктант І варіант Книжка, калина, козак, чоловік, дуб. ІІ варіант Вовк, бабуся, річка, весна, Україна. ІІІ варіант Квітка,...
Слайд № 8

ДРУГА ЗУПИНКА Візуальний диктант І варіант Книжка, калина, козак, чоловік, дуб. ІІ варіант Вовк, бабуся, річка, весна, Україна. ІІІ варіант Квітка, Тарас, святий Миколай, сестра, синок. FokinaLida.75@mail.ru Дошка

«П», - а А: «П». ТРЕТЯ ЗУПИНКА Робота в парах Виділені слова замінити звертаннями. Поставити розділові знаки. Нехай Надія Віталіївна не хвилюється,...
Слайд № 9

«П», - а А: «П». ТРЕТЯ ЗУПИНКА Робота в парах Виділені слова замінити звертаннями. Поставити розділові знаки. Нехай Надія Віталіївна не хвилюється, ми приберемо в класі. Дівчатка вимиють підлогу. Хлопці допоможуть їм прикрасити клас. Ігор і Тарас намалюють газету. Спробує написати вірш Тетянка. 2. За поданими схемами скласти речення. Зв., …. . …, зв, … . …. , зв. . 3. Записати текст, поставити пропущені розділові знаки. Прокоментуйте Пунктограми. Школа – це твоя друга родина. Кожного ранку ти дитино вливаєшся в учнівську сім’ю. У школі ти пережив усе перемоги й сподівання невдачі й розчарування. Тут навчають бути патріотами громадянами.

ЧЕТВЕРТА ЗУПИНКА УМІЛЬЦІ Прочитайте речення правильно їх інтонуючи. 2. Визначте в реченнях звертання, зверніть увагу на його місце в реченні. 3. По...
Слайд № 10

ЧЕТВЕРТА ЗУПИНКА УМІЛЬЦІ Прочитайте речення правильно їх інтонуючи. 2. Визначте в реченнях звертання, зверніть увагу на його місце в реченні. 3. Поясніть розділові знаки при звертаннях. 4. Якою частиною мови виражене звертання? Березо, чом ти така журлива? Мир і любов, Україно, неси, сяй для планети, як сонце краси. Прекрасні квіти пести, охороняй, юначе! FokinaLida.75@mail.ru

П’ЯТА ЗУПИНКА Гра «Комплімент» Запишіть речення-комплімент своєму сусідові по парті. Прочитайте його з відповідною інтонацією. FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 11

П’ЯТА ЗУПИНКА Гра «Комплімент» Запишіть речення-комплімент своєму сусідові по парті. Прочитайте його з відповідною інтонацією. FokinaLida.75@mail.ru

Рефлексія На уроці ми повторили… дізналися… навчилися… FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 12

Рефлексія На уроці ми повторили… дізналися… навчилися… FokinaLida.75@mail.ru

Домашнє завдання Прочитати параграф 57, сторінка 167. Написати листа поету, використовуючи звертання. Або виконати вправу, сторінка. Повторити пара...
Слайд № 13

Домашнє завдання Прочитати параграф 57, сторінка 167. Написати листа поету, використовуючи звертання. Або виконати вправу, сторінка. Повторити параграф 35 с.110.

Сміхова терапія *            *              * - Алло! Швидка? Моя дитина проковтнула авторучку! - Зараз виїжджаємо. - Лікарю, а що мені робити до в...
Слайд № 14

Сміхова терапія *            *              * - Алло! Швидка? Моя дитина проковтнула авторучку! - Зараз виїжджаємо. - Лікарю, а що мені робити до вашого прибуття? - Пишіть, жіночко, поки олівцем… *            *              * Догадлива дитина Мамо! Чи Ви знаєте, яка в нас оказія була? У діжку з квасом миша впала. Ох, Боже мій! Чи ж ти її витяг? Еге! Буду я витягати! Щоб вона мене вкусила? Я піймав кота і вкинув у діжку, щоб він мишу з’їв! *           *               * FokinaLida.75@mail.ru

По щирості Батько дає своєму синові бублика та й каже: На, Васильку, та поділися з Івасиком по щирості. Як це по щирості? – питає Василько. А так, ...
Слайд № 15

По щирості Батько дає своєму синові бублика та й каже: На, Васильку, та поділися з Івасиком по щирості. Як це по щирості? – питає Василько. А так, синку, - каже батько, - як переломиш бублика, то й дай більшу частину Івасикові, а собі залиш меншу. Ото й зветься - «по щирості дати». Е- е – е! – каже Василько, - то дайте, тату, бублика Івасеві: нехай він ділить «по щирості». Вчитель: - В якому стилі вживаються подані звертання? - Як називається така форма розмови? FokinaLida.75@mail.ru

Дякую за співпрацю!
Слайд № 16

Дякую за співпрацю!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.