Роздатковий матеріал. Картки до уроку "Орфограма"

Опис документу:
Шановні колеги! Завантажуйте індивідуальні картки до уроку "Орфограма", які ви можете використати як під час закріплення вивченого матеріалу, так і під час перевірки домашнього завдання... Матеріал містить завдання різного рівня складності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАРТКА

Прочитайте текст. Доберіть заголовок. Визначте тему, основну думку тексту. До якого стилю мовлення належить дане висловлювання? Свою думку обґрунтуйте. Поясніть орфограми у виділених словах.

На високому стеблі квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому і називають квітку соняшником.

Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та вранці, тільки сходить зірниця, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця, радіє йому: «Добрий день, сонечко, я так довго чекав на тебе!»

Вдень сонце піднімається все вище і вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Увечері сонце заходить за обрій, і квітка востаннє усміхається його золотому промінню. (За В. Сухомлинським)

КАРТКА

Прочитайте текст. Доберіть заголовок. Визначте тему, основну думку тексту. До якого стилю мовлення належить дане висловлювання? Свою думку обґрунтуйте. Поясніть орфограми у виділених словах.

На високому стеблі квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому і називають квітку соняшником.

Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та вранці, тільки сходить зірниця, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця, радіє йому: «Добрий день, сонечко, я так довго чекав на тебе!»

Вдень сонце піднімається все вище і вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Увечері сонце заходить за обрій, і квітка востаннє усміхається його золотому промінню. (За В. Сухомлинським)

КАРТКА

Прочитайте текст. Доберіть заголовок. Визначте тему, основну думку тексту. До якого стилю мовлення належить дане висловлювання? Свою думку обґрунтуйте. Поясніть орфограми у виділених словах.

На високому стеблі квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому і називають квітку соняшником.

Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та вранці, тільки сходить зірниця, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця, радіє йому: «Добрий день, сонечко, я так довго чекав на тебе!»

Вдень сонце піднімається все вище і вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Увечері сонце заходить за обрій, і квітка востаннє усміхається його золотому промінню. (За В. Сухомлинським)

КАРТКА

Прочитайте текст. Доберіть заголовок. Визначте тему, основну думку тексту. До якого стилю мовлення належить дане висловлювання? Свою думку обґрунтуйте. Поясніть орфограми у виділених словах.

На високому стеблі квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому і називають квітку соняшником.

Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та вранці, тільки сходить зірниця, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця, радіє йому: «Добрий день, сонечко, я так довго чекав на тебе!»

Вдень сонце піднімається все вище і вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Увечері сонце заходить за обрій, і квітка востаннє усміхається його золотому промінню. (За В. Сухомлинським)

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

Випишіть слова з орфографічними помилками, виправивши їх. З перших букв виписаних слів прочитайте та запишіть приказку.

Нянчити, хобі, енціклопедія, мавп'ячий, проїзний, аванпосний, шалений, промінчик, тиждневий, іминини, Уманщина, надбрівья, безпомічний, іниціатива, буквенний, тонна, еммігрант, без'ядерний, сшиток, жираф'ячий, заздрісний, савець, вана, італія, кінчик, тьм'яний, льється, незчисленний, ангина.

КАРТКА

У кожному з поданих слів позначити орфограму. Погрупувати слова з буквеними і небуквеними орфограмами.

Зразок. Буквені: Марія, земля. Небуквені: ко/са, з усіма, по-нашому.

Шко/ляр, зерно, Дніпро, на завтра, веселка, по-модному, діт/во/ра, день, Говерла, рівнозначний, по/ша/на.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.