! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Роздатковий матеріал. Картки до уроків "Діалог. Розділові знаки при діалозі", "Складання і розігрування діалогів"

Опис документу:
Шановні колеги! Завантажуйте індивідуальні картки до уроків "Діалог. Розділові знаки при діалозі", "Складання і розігрування діалогів", які ви можете використати як під час закріплення вивченого матеріалу, так і під час перевірки домашнього завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Перепишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Записаний діалог прочитайте за особами, застосовуючи доречні жести та міміку.

Просимо ласкаво до хати промовила господиня і поклонилася.

Гості увійшли й сіли. Хазяйка кинулась накривати на стіл і все примовляла

Гарні гості не знаю чим вас і вітати

Мамо я принесла з лісу глечик синиць. Зваримо ще й вареники вихопилася дочка

КАРТКА

Уявіть, що ви стали учасником ситуації, що наведено нижче. Складіть та розіграйте за особами можливий за таких умов діалог.

Дівчинка дарує бабусі власноруч сплетену теплу хустку (кофтинку, рукавички). Мета дівчинки – зробити бабусі приємність, підкреслити свою любов. Мета бабусі – подякувати за увагу та працю.

КАРТКА

Уявіть, що ви стали учасником ситуації, що наведено нижче. Складіть та розіграйте за особами можливий за таких умов діалог.

Батьки дарують синові на день народження омріяну ним книжку (велосипед, мобільний телефон). Мета батьків – привітати сина. Мета хлопчика – подякувати за привітання.

КАРТКА

Уявіть, що ви стали учасником ситуації, що наведено нижче. Складіть та розіграйте за особами можливий за таких умов діалог.

Ви прийшли до бібліотеки. Ваша мета – взяти цікаву книгу для прочитання на канікулах. Мета бібліотекаря – порадити, яку книгу обрати.

КАРТКА

Уявіть, що ви стали учасником ситуації, що наведено нижче. Складіть та розіграйте за особами можливий за таких умов діалог.

Ви завітали у гості до свого однокласника, який тиждень не був у школі. Ваша мета - з'ясувати причину відсутності учня. Мета однокласника – повідомити причину відсутності, дізнатися, що нового вивчили школярі за тиждень навчання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись