Рослини - діти Землі

Я у світі

Для кого: 2 Клас

26.01.2020

396

6

0

Опис документу:
В даній розробці опрацьовується та застосовується вивчений матеріал про рослини. Діти вчаться розпізнавати практично у рослин корінь,стебло,листя,квітку,плід; розвивають вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Вчитель виховує в учнів дбайливе та бережливе ставлення до рослин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвіт

2-В клас

Тема тижня. Рослини – діти Землі.

Тема уроку. Опрацювання сприйнятого і застосування опрацьованого матеріалу. Практична робота. Розпізнавання у рослин кореня, стебла, листка, квітки, плоду з насінням; дерев, кущів, трав’янистих рослин (за малюнками, розглядом самих рослин).

Мета: Розширювати знання дітей про рослини,зокрема про дерева,кущі та трав’янисті рослини; розвивати вміння розпізнавати у рослини корінь,стебло,листя,квітку,плід; вчити застосовувати отримані знання в практичних завданнях; виховувати дбайливе ставлення до природи,бажання її збагачувати.

Очікувальні результати:

мовно-літературна галузь

- учні з увагою сприймають усні репліки й доречно реагують на усну інформацію в діалозі (погоджуються або не погоджуються, виконують певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) ;

- підтримують аргументами власні думки або спростовують їх ;

- уживають відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) ;

математична та природнича галузь

- називають умови ,необхідні для рослин;

- перелічують всі органи рослини,вміють пояснювати значення та важливість кожного з них;

- співвідносять об’єкти та явища живої і неживої природи ;

- вирізняють істотну інформацію про природу ;

- знають,як зображувати вивчені фігури на площині та як вони називаються;

- вміють виконувати необхідні обчислення ,наприклад,знаходити периметр фігури(в даному випадку клумби заданої форми);

- технологічна галузь, соціальна і здоров’язбережна галузь

- пояснюють,для чого треба берегти та примножувати рослини;

- розповідають, які рослини використовує людина у житті та як харчування впливає на її здоров’я;

громадянська та історична галузь

- пояснюють, чому природа важлива для людини;

- визначають, що дає природа людині.

Обладнання: малюнки рослин, конструктор ЛЕГО, гербарій,плоди та насіння, натуральні овочі та фрукти, шаблони прямокутників і квадратів наочність.

Хід уроку

  1. Толока.

(Привітання з гостями)

Любі діти!

У наш клас завітали гості щирі,

Поверніться до гостей,

Привітайтесь. Добрий день!

  • До якого уроку ви підготувалися?

  • Який сьогодні день? Число? Місяць?

  • Яку тему ми вивчаємо?

  • Що ви можете сказати про погоду?

  • А що ви можете сказати про рослини – які зміни в їхньому житті відбулися?

  • Чому листяні дерева вже стоять голі?

  • Чому ми не бачимо зелені навкруги?

  • А коли листочки можуть зазеленіти?

Руханка з цеглинками («Візьму у праву руку …»).

ІІ. Основна частина заняття

  1. Позначення погоди в календарі.

- Діти,давайте проаналізуємо сьогоднішній день.(До дошки виходить учень-синоптик з календариком та термометром і починає коментувати прогноз дня. Інші учні уважно слухають та коректують,якщо потрібно).

2. Орієнтовні запитання та завдання

- Що вчили на минулому уроці?

- Які рослини ви запамятали?

- Назвіть отруйні. Лікарські.

- Яка будова рослини?

- Чи потрібні рослинам певні умови для життя? Назвіть їх.

3. Робота в журналі на ст.28.

- На ст.28 давайте спробуємо розділити на групи слова,які там записані (учні читають спочатку слова в стовпчиках,потім роблять висновки,що всі рослини можна поділити на дерева,кущі та трав’янисті рослини).

III. Оголошення теми і мети уроку.

- Діти,як ви думаєте, про що ми сьогодні будемо говорити на уроці?

- Правильно,ми з вами будемо продовжувати розширювати знання про рослини,правильно їх розподіляти на групи,чітко називати всі органи рослини,засвоємо значущість кожної частинки для рослини .

IV. Опрацювання та застосування сприйнятого матеріалу.

1. Класифікація рослин.

- Отже,ви вже знаєте,що всі рослини можна поділити на групи – дерева,кущі та травянисті рослини.

-Давайте допоможемо Блисківці розподілити їх .

(У кожної групи на столі лежать назви з рослинами,учні виходять до дошки і класифікують їх по групах.)

  • А що ви можете сказати про таку квітку як підсніжник?(занесено до Червоної книги України).

  • Які ще рослини вам відомі з цієї книги?

  • Як ми можемо зарадити проблемі винищування таких маленьких тендітних квітів?

  1. Музична руханка.

  2. Робота з інтерактивною дошкою.

  • Бачу,ви добре засвоїли ,на які групи поділяють всі рослини. А тепер давайте перевіримо,чи знаєте ви будову самих рослини?

  • Молодці! І з цим ви впоралися.

4.Допомога Лаксикам( лист від Лаксика Кейо)

- Лаксик Кейо написав нам листа. Давайте його зачитаємо.

Милі крилатики! Допоможіть нам розібратися в завданні: якої частини не вистачає в кожній рослині і для чого вона взагалі потрібна? Завчасно дякуємо!

(Діти отримують малюнки рослин ,на яких не вистачає кореня,стебла,листя,квітки,плоду і пояснюють важливість цієї частини рослини)

V. Гра «Чарівна торбинка»

( В торбинці знаходяться овочі,фрукти,листя,насіння,плоди. Діти наосліп дістають,відгадують,називають і пояснюють,для чого вони необхідні і що можна з них приготувати.)

V. Робота з цеглинками.

- Уявіть,що ви – спеціалісти по створенню клумб. Викладіть із цеглинок всієї групи клумбу у вигляді квадрата, прямокутника, овала, трикутника, кола. В кого клумба вийде найкрасивішою.

- Розвяжіть задачі. Лаксики хочуть зробити огорожу для своєї клумби. Але не знають, який її периметр. Давайте їм допоможемо.

(Кожна група отримує шаблони клумби і визначає периметр)

VI . Підсумок уроку.

Гра «Покажи швидко»

  • На сьогодні ви підготували малюнки рослин з будовою. Давайте перевіримо,чи навчилися ви визначати корінь, листя,стебло, квітка,плід. Коли показую на корінь – тупаєте ніжками, листя – долоньки в сторони,стебло – гладимо по животику,квітка – показуємо руками,плід - кулачок.

Гра «Дай відповідь» (куб Блума)

  • Які умови необхідні для рослини?

  • Для чого нам потрібні рослини?

  • Що можете запропонувати дітям,щоб наше повітря було чистим?

  • Чому рослина не може жити без коріння?

  • Навіщо треба поливати рослини?

  • Який вид роботи сподобався найбільше?

V. Домашнє завдання.

- Знайдіть інформацію про рослину,у якої листя схоже на голки.

- Інша група знаходить прислівя та приказки про рослини.

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.