Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Rory’s Story Cubes: розробки, вправи, активності "ГЕОМЕТРИЧНІ ПОМІЧНИКИ" (розділ2)

Математика

Для кого: 1 Клас

19.03.2020

248

1

0

Опис документу:
Використання індивідуального дидактичного матеріалу «Геометричні помічники» на уроках математики під час вивчення нумерації чисел, допомагає зрозуміти, як утворюється нове число,сприяє засвоєнню складу числа, допомагають зрозуміти взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Під час такої роботи активується не тільки слухове, зорове, а, найголовніше, тактильне сприйняття, що дозволяє дитині самостійно дослідити математичні закономірності та зробити власні висновки
Перегляд
матеріалу
Отримати код

"ГЕОМЕТРИЧНІ ПОМІЧНИКИ" (розділ2)

Використання індивідуального дидактичного матеріалу

«Геометричні помічники» на уроках математики

Вивчаємо утворення нового числа

Під час вивчення нумерації чисел, даний індивідуальний дидактичний матеріал

зрозуміти, як утворюється нове число.

Вчитель пропонує викласти на парту необхідну кількість фігур , наприклад ,

5 зелених кружечків. Додати ще одну фігуру (1 червоний кружечок). Порахувати, скільки отримали кружечків? ( Отримали 6 кружечків).

За допомогою таких дій діти засвоюють, що додаючи число 1, дістаємо наступне число.

Засвоюємо склад числа. Гра «Заселяємо будиночок»

З метою засвоєння складу числа, вчитель пропонує учням покласти на парту необхідну кількість однакових за формою та кольором фігур - це кількість мешканців одного поверху. Після цього учень послідовно перегортає по одній фігурі та кожного разу називає відповідну кількість що утворилася, тобто. називає кількість мешканців у кожній з двох квартир. Результати, які були отримані заносяться до таблиці - будиночку.

3

1

2

2

1

3


Такі будиночки варто розмістити перед очима дітей та зберігати до кінця 1 го класу.

«Геометричні помічники» допомагають зрозуміти взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Запропонуйте дітям викласти певну кількість червоних та зелених фігур, наприклад зелених 3, а червоних 2 фігури. Нехай діти покладуть пальчик на кожну з фігур (мал.1)

- Скільки червоних фігур? (3)

- Скільки зелених фігур? (2)

- Скільки всього фігур? (5)

- Який приклад можна скласти ? (3 + 2= 5)

Запропонуйте учням поміняти місцями фігури , тримаючи кожну пальчиком (мал. 2).

- Що сталося? Який тепер можна скласти приклад? (2+3=5)

- Чи змінилася кількість фігур? (Кількість фігур не змінилася)

Мал.1 Мал.2

Аналогічні вправи варто повторити 2-3 рази. Отже, діти приходять до висновку, що від переставляння доданків сума не змінюється.

За таким самим принципом , виконуючи маніпуляції з фігурами, діти дістаються висновку про взаємозв’язок додавання і віднімання. Геометричні помічники допоможуть з’ясувати, що числа можна віднімати та додавати частинами. Під час такої роботи активується не тільки слухове, зорове, а, найголовніше, тактильне сприйняття, що дозволяє дитині самостійно дослідити математичні закономірності та зробити власні висновки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили