і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Роль занять, дидактичних, сюжетно-рольових, рухових та інших ігор в процесі ознайомлення дітей з працею дорослих

Роль занять, дидактичних, сюжетно-рольових, рухових та інших ігор в процесі ознайомлення дітей з працею дорослих

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Роль занять, дидактичних, сюжетно-рольових, рухових та інших ігор в процесі ознайомлення дітей з працею дорослих Підготувала: Студентка групи 2-ДО(...
Слайд № 1

Роль занять, дидактичних, сюжетно-рольових, рухових та інших ігор в процесі ознайомлення дітей з працею дорослих Підготувала: Студентка групи 2-ДО(2) Луценко Ірина

В період дошкільного дитинства діти виявляють зацікавлення до професій дорослих, у грі й побуті виникає бажання наслідувати старших, діти прагнуть ...
Слайд № 2

В період дошкільного дитинства діти виявляють зацікавлення до професій дорослих, у грі й побуті виникає бажання наслідувати старших, діти прагнуть зробити щось самі, усвідомлюють користь своїх дій, виявляють бережне ставлення до праці дорослих. Все це дає можливість обрати дитині свій шлях в майбутньому, адже дитина, яка прийшла сьогодні в дитячий садок, – це майбутній трудівник, активний учасник грандіозних звершень, що відбуваються в нашій країні.

Знання про професії діти отримують від батьків, вихователів, старших братів і сестер, бабусь і дідусів, однолітків, із власних спостережень, за доп...
Слайд № 3

Знання про професії діти отримують від батьків, вихователів, старших братів і сестер, бабусь і дідусів, однолітків, із власних спостережень, за допомогою засобів масової інформації. Засвоєння малюками певних знань про працю дорослих, різноманітні професії стимулює виникнення у них нового типу поведінки, опосередкованої уявленнями про трудові і суспільні функції людей, про ставлення до праці, одне до одного.

Саме гра є першим штурвалом у руках дитини. За допомогою неї дитина відкриває у собі якості для певної професії.
Слайд № 4

Саме гра є першим штурвалом у руках дитини. За допомогою неї дитина відкриває у собі якості для певної професії.

Видатний педагог В. Сухомлинський писав: «В грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості. Без гри немає і не мо...
Слайд № 5

Видатний педагог В. Сухомлинський писав: «В грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань».

В процесі ознайомлення дітей з професіями, гра є дуже важливим і складним компонентом. Вона потребує, щоб дитина яка грається віддавала грі максиму...
Слайд № 6

В процесі ознайомлення дітей з професіями, гра є дуже важливим і складним компонентом. Вона потребує, щоб дитина яка грається віддавала грі максимум своєї енергії, розуму, витримки, самостійності.

Гра на сюжет професійної діяльності «у лікаря, школу, пошту, магазин» сприяє розширенню уявлень про працю дорослих, про їх стосунки у ході трудової...
Слайд № 7

Гра на сюжет професійної діяльності «у лікаря, школу, пошту, магазин» сприяє розширенню уявлень про працю дорослих, про їх стосунки у ході трудової діяльності, готує дошкільників до подальшого вибору професії.

Світ сучасних професій безмежний і, щоб розібратися в ньому, вчені класифікують професії за групами відповідно до предметів і цілей діяльності.
Слайд № 8

Світ сучасних професій безмежний і, щоб розібратися в ньому, вчені класифікують професії за групами відповідно до предметів і цілей діяльності.

Класифікація професій відповідно до предметів і цілей діяльності Класи професій Типи професій Гностичні Перетворювальні Дослідницькі 1 2 3 4 Людина...
Слайд № 9

Класифікація професій відповідно до предметів і цілей діяльності Класи професій Типи професій Гностичні Перетворювальні Дослідницькі 1 2 3 4 Людина-природа Обліковці та приймальники Землероби, каменярі Селекціонери Людина-техніка Контролери ВТК і працівники держприймання Слюсарі, водії, механізатори Конструктори Людина-людина Інспектори, слідчі Медичні працівники, продавці, менеджери усіх рівнів, педагоги Працівники, що займаються науковою організацією праці Людина-знакова система Коректори Набірники, оператори ЕОМ, бухгалтери Програмісти Людина-художній образ Контролери-приймальники малярних робіт Маляри, художники Модельєри Основні особистісні якості, необхідні працівнику Інтерес до властивостей певних об’єктів, чітка пізнавальна активність, стійкість уваги, спостережливість Схильність до практичного впливу на середовище, інтерес до процесу та результату цього впливу, активність і працездатність Інтерес до нового, здатність легко відмовитися від звичного способу мислення, шукати нові варіанти

Дорослі мають ознайомити дітей з різноманітним світом професій, здійснюючи це планомірно і послідовно. Знання слід надавати в певній системі: назва...
Слайд № 10

Дорослі мають ознайомити дітей з різноманітним світом професій, здійснюючи це планомірно і послідовно. Знання слід надавати в певній системі: назва професії; її значення для довкілля, суспільства; трудові дії; спеціальний одяг і обладнання; необхідні професійні якості.

Важливою умовою формування елементарних професійних уявлень дітей є створення предметно-ігрового середовища, до якого входять складові. Інформаційн...
Слайд № 11

Важливою умовою формування елементарних професійних уявлень дітей є створення предметно-ігрового середовища, до якого входять складові. Інформаційна: твори художньої літератури, що ознайомлюють зі світом професій; ілюстрації, на яких зображено представників різних професій; картини, малюнки. Діяльнісно-ігрова: дидактичні ігри; обладнання для сюжетно-рольових ігор на професійну тематику («Магазин», «Кав’ярня», «Сім’я», «Банк», «Подорож», «Завод» тощо); іграшки, які відображають ресурси і результати праці (лялька-пекар і хліб, лялька-кравець і плаття).

Професійно-рольові ігри дозволяють активізувати вміння та навички успішного самовизначення дошкільнят. Під професійно-рольовою грою ми розуміємо сю...
Слайд № 12

Професійно-рольові ігри дозволяють активізувати вміння та навички успішного самовизначення дошкільнят. Під професійно-рольовою грою ми розуміємо сюжетно-рольову гру, яка характеризується наявністю певної професійної теми, в якій імітується виробнича ситуація, виникає емоційна професійна ідентифікація.

Театралізована гра – гра, в якій діти обіграють сюжет з літературного джерела. Своєрідність даного виду ігор полягає в тому, що діти беруть ролі і ...
Слайд № 13

Театралізована гра – гра, в якій діти обіграють сюжет з літературного джерела. Своєрідність даного виду ігор полягає в тому, що діти беруть ролі і відтворюють їх у тій послідовності, в якій вони дані у творі. Це творча гра, так як дитина передає образ по-своєму.

Дидактична гра – гра навчальна. Значення дидактичних ігор – сприяти засвоєнню, зміцненню у дітей знань, умінь, розвиток розумових здібностей. Дидак...
Слайд № 14

Дидактична гра – гра навчальна. Значення дидактичних ігор – сприяти засвоєнню, зміцненню у дітей знань, умінь, розвиток розумових здібностей. Дидактична гра є засобом всебічного розвитку дитини. Зміст ігор формує правильне ставлення до предметів навколишнього світу, до природи. Систематизує і поглиблює знання про Батьківщину, людей різних професій і національностей.

Змістом дидактичної гри є навколишня дійсність, тобто, природа, люди, їхні взаємини, праця. Наприклад: "Магазин", "Радіо", "Що кому потрібно для ро...
Слайд № 15

Змістом дидактичної гри є навколишня дійсність, тобто, природа, люди, їхні взаємини, праця. Наприклад: "Магазин", "Радіо", "Що кому потрібно для роботи". У дошкільній педагогіці дидактичні ігри поділяються на три основних види:

Отже, гра – інструмент, яким дошкільник керується в створенні уявлень про певну професію. Програючи у грі всі моменти професії у дитини виникає сим...
Слайд № 16

Отже, гра – інструмент, яким дошкільник керується в створенні уявлень про певну професію. Програючи у грі всі моменти професії у дитини виникає симпатія до неї, що в подальшому створює шлях для успішної реалізації себе у цьому виді діяльності.

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти