Роль закінчення як частини слова.

Опис документу:
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Роль закінчення як частини слова.
Слайд № 1

Роль закінчення як частини слова.

Каліграфічна хвилинка. к к к кк ккк К К К К к Кк Ке ке ет тя яг кетяг
Слайд № 2

Каліграфічна хвилинка. к к к кк ккк К К К К к Кк Ке ке ет тя яг кетяг

Відновіть вірш. Калина – символ України, Калина пишним білим цвітом Зриваймо кетяги калини, А восени, як згасне літо, Калина – дерево святе. Дарує ...
Слайд № 3

Відновіть вірш. Калина – символ України, Калина пишним білим цвітом Зриваймо кетяги калини, А восени, як згасне літо, Калина – дерево святе. Дарує ягідки рясні. Покрила квіти навесні. Не забуваймо лиш про те: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

Слайд № 4

Квест-дослідження. У лісі росте (що?) калин .. Восени немає квіті (у чого?) у калин.. Багряне листя прикрашає (що?) калин.. Змініть слово так, щоб ...
Слайд № 5

Квест-дослідження. У лісі росте (що?) калин .. Восени немає квіті (у чого?) у калин.. Багряне листя прикрашає (що?) калин.. Змініть слово так, щоб воно відповідало на питання.

Слайд № 6

Слайд № 7

1 група – вода 2 група - земля 3 група - коса 4 група - читали 5 група - мама Змініть слово за запитаннями  та визначте закінчення.
Слайд № 8

1 група – вода 2 група - земля 3 група - коса 4 група - читали 5 група - мама Змініть слово за запитаннями  та визначте закінчення.

Робота за підручником с.64 Вправа 135 Вправа 138
Слайд № 9

Робота за підручником с.64 Вправа 135 Вправа 138

ДУБ Немає (чого?) Захоплююся (чим?) Сидить (на чому?) Бачу (що?) Дуб дуба дубом на дубі дуб
Слайд № 10

ДУБ Немає (чого?) Захоплююся (чим?) Сидить (на чому?) Бачу (що?) Дуб дуба дубом на дубі дуб

Змініть слово за запитаннями  та визначте закінчення. 1 група – сад 2 група - стіл 3 група - лікар 4 група - вовк 5 група - хліб
Слайд № 11

Змініть слово за запитаннями  та визначте закінчення. 1 група – сад 2 група - стіл 3 група - лікар 4 група - вовк 5 група - хліб

З'єднайте слово із закінченням. Я люблю вирощувати квіт.. У мене багато квіт… Я захоплююся квіт.. Вранці виблискує роса на квіт.. ів ах и ами
Слайд № 12

З'єднайте слово із закінченням. Я люблю вирощувати квіт.. У мене багато квіт… Я захоплююся квіт.. Вранці виблискує роса на квіт.. ів ах и ами

Вправа “Мікрофон”. На уроці я: - навчився ... - дізнався... - зрозумів... - хотів би....
Слайд № 13

Вправа “Мікрофон”. На уроці я: - навчився ... - дізнався... - зрозумів... - хотів би....

Домашнє завдання. с. 64 вправа 139
Слайд № 14

Домашнє завдання. с. 64 вправа 139

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!